Stránka 2 z 4

Napsal: pon bře 12, 2007 15:22
od slavoj
Luděk Ondrůch píše:Zkus ji nejdřív doštelovat. Když lehneš pod auto tak na konci lanka vedoucího zepředu od ručky je závit s maticí o kterou je opřený plechový třmen v němž vede lanko co je mezi zadnímy koly. Utažením té matice seřizuješ volný chod ručky, měla by zabírat na třetím zubu.
O tom viem, lenze pozeral som na to lanko a nieje vidno, zeby sa nejak uvolnilo. Kedze mam na zadnych brzdach samonastavovaci mechanizmus, usudzujem podla toho, ze su oblozenia uz opotrebovane. Inac si nevim vysvetlit, ze este minuly rok, mi rucna zaberala bez problemou.

Napsal: pon bře 12, 2007 16:13
od Roman
Nove oblozenie na zadnych paknach ma hrubku 6mm.

Napsal: úte bře 13, 2007 10:48
od Myso
s tym nastavovanim na 3. zub je to zaujimave, ja som dal rucku na 3. zub, lahol pod auto, dosponoval lanko, uvolnil rucku a auto sa z kopca nepohlo... musel som to dat niekde na 4-5. aby sa to uvolnilo...

Napsal: úte bře 13, 2007 12:14
od Honza 21061
Ještě slůvko o posilovači: Řekl bych, že je to způsobeno rozdílným nastavením z výroby. Když jsem zkoušel brzdy u ladalovera, ten má myslím kolem rv 1980, tak jsem také letěl na sklo a ten můj ošizenec má také posilovač tvrdší. (kvůli tomu proběhla i výměna podtlak. hadice- bez výsledku)
Řešení by mohlo být v tom, že v roce 1986 už se používala spousta shodných částí inovovaných pro hranatou řadu a zdá se, že i můj posilovač toho nezůstal ušetřen, protože prokazatelně mám na autě z 2105 a 07 dost věcí, zrovna si nevzpomenu co, největší "výtvor" je ale asi ta převodovka. :?
Takže příště kupuji Ladu jedině vyrobenou do cca 1980-82 a ne ošizence. :!: :)

Napsal: úte bře 13, 2007 19:35
od Cory
Myso píše:musel som to dat niekde na 4-5. aby sa to uvolnilo...
Ja som na tom rovnako

Napsal: pon bře 19, 2007 09:54
od Majo
Cory píše:
Myso píše:musel som to dat niekde na 4-5. aby sa to uvolnilo...
Ja som na tom rovnako
ach jo a co STK? Ved to neni legalne :cry:

:P Ale ja som s nimi vydrbal, ufikol som flexou prve tri zuby a teraz mi to zabera skutocne na 3tom, co je v reale 6ty :lol:

Napsal: pon bře 19, 2007 09:59
od Teepee
Nevím co STK, ale když se to dá na třetí zub, tak taky lanko díky malému pohybu v bowdenu snadno zatuhne. Pak jsem to udělal na 5-7 zub řádně lanko namazal a už mi to nezatuhlo.

Napsal: pon bře 19, 2007 10:19
od Wolf
Ja myslim, ze zaber rucni brzdy na 3 zub uz asi neni opodstatnely. Vzpominam si, ze to bylo drive hodne rozsirene pravidlo, nicmene v posledni dobe si nevzpominam, ze by to nekdo na STK kontroloval (drive ano, ale to zase nebyly valce :D ). Ostatne, nektere vozy uz maji rucku s progresivnim ucinkem. W.

Napsal: pon bře 19, 2007 11:38
od Myso
majo je zaujimave ze v tom manuale k nive co si nasiel u madarov je napisane ze handbrake sa nastavuje na 4-5 a pracuje na 4-7...

inak s tym fikanim zubov ma to napadlo uz davno, len som sa k tomu nedostal. napadlo ma to preto, lebo toledo malo dlhy chod bez zubov a az potom to zacalo cvakat, narozdiel od lady, ktora cvaka uz "odspodu"...

Napsal: pon bře 19, 2007 16:06
od Majo
no vsak, to len drbnuti uradnici mozu vymysliet ze na STK musia vsetky auta brzdit rucnou na 3. zub, ale co narobime aj taki su medzi nami

Napsal: pon bře 19, 2007 17:23
od Cory
Majo píše:ach jo a co STK? Ved to neni legalne
STK??Cele STK nemam legalne :oops: .Za 400 Sk sa u nas robia divy :D

Napsal: úte bře 20, 2007 06:25
od Wolf
Tak jsem jen tak pro zajimavost zkousel moji rucku, protoze pri jejim pouziti zuby nepocitam a jeste ji zatahuji se zmacknutou aretaci a svete div se - jde na 3 zuby :idea: , na ctvrty to uz nedostanu (serizovano pred 7 tis. km). Ale to je nahoda, ja ji na zuby neserizuji, hlavne ze brzdi. W.

Napsal: úte bře 20, 2007 21:48
od janci
neporadite?
lavy predny strmen, vnutorna platnicka sa zle odlepuje od kotuca,(je to chybou valceka,ide z tuha) koleso v poho utocim na heveri,ale ked je dole koleso tak musim pobuchat po desticke a az potom v poho utocim kotuc aj z rukou. A pravy kotuc po zosadeni kolesa krasne utocim rukou a po nicom netrieskam:)

či mam vymenit ten lavy strmen,or je to v poho, btw foter vravel,ze je to od vyroby take

Napsal: úte bře 20, 2007 22:43
od Vašátor
Vyndej destičku, sundej prachovku brzdového válečku, lehce váleček vyšlap ven (pozor aby nevyjel moc), vyčisti ho, pořádně promaž olejem a rozhýbej (zasunout, vyšlapat ven a znovu dokud nepujde volně ...)

Napsal: úte bře 20, 2007 22:54
od Cory
Vašátor píše:promaž olejem
A nenalepi sa potom na to kdejake svinstvo?