Stránka 2 z 2

Napsal: pát lis 03, 2006 11:32
od JmJ
Pool píše:
Hertzberger píše:V čem je ozon horší na seřízení?
Nevím, weber jsem si nastavil sám, ozon se mi nastavit nepovedlo.
mne jo :-) pokud vsechno funguje jak ma, tak proste jen tocis dvema srouby :-)

Napsal: pát lis 03, 2006 19:36
od Little Red Riding Hood
nu.. a čím může být způsobené to že volnoběžné otáčky furt padají.. myslím tím... vytáhnu sitič (1cm) a mám tam třeba 1000 a jak běží čás, tak se snižuje třeba na 600, tak ho zas povitáhnu (2cm) a mám tam zas 1000.. a tak se to opakuje...

Napsal: pát lis 03, 2006 21:37
od dmatej
Mno, já sleduju na Laďce jinej problém. Startuju tak na 5x, vždycky to skoro hned chytne, běží pár sekund a chcípne. Na n-tej pokus už ale ne.
Buď se v karbecu něco přidírá, nebo se přicpává tryska/vzdušník, nebo už nevim. Navíc zjišťuju, že když v týhle zimě nechám sytič o malinko povytaženej, auto je mnohem klidnější. Buď prubnu jinej karbec, .... nebo nevim.

Ještě chci zkusit pro jistotu vyměnit membrány v benzínovým čerpadle a pak už budu muset řádit v karbecu.

Napsal: pát lis 03, 2006 22:54
od Pool
Little Red Riding Hood píše:nu.. a čím může být způsobené to že volnoběžné otáčky furt padají.. myslím tím... vytáhnu sitič (1cm) a mám tam třeba 1000 a jak běží čás, tak se snižuje třeba na 600, tak ho zas povitáhnu (2cm) a mám tam zas 1000.. a tak se to opakuje...
To zase dělá chudá směs, pár vteřin drží dobře pak jde pomalinku do ztracena.

Napsal: pát lis 03, 2006 23:01
od Jelen
čim chudší směs, tak nejde do ztracena, ale naopak stoupá a pak najednou klekne...

Napsal: sob lis 04, 2006 00:01
od Pool
Jelen píše:čim chudší směs, tak nejde do ztracena, ale naopak stoupá a pak najednou klekne...
To možná když točíš tím šroubem...

Napsal: sob lis 04, 2006 02:29
od JmJ
dmatej píše:Mno, já sleduju na Laďce jinej problém. Startuju tak na 5x, vždycky to skoro hned chytne, běží pár sekund a chcípne. Na n-tej pokus už ale ne.
Jen studeny start nebo kazdy start?

Napsal: sob lis 04, 2006 12:10
od M150
je normalne ze teraz v zime pri startovani studeneho motora to najprv dvakrat chyti a hned zhasne a na treti krat normalne nastartuje?

Napsal: sob lis 04, 2006 16:54
od Křečík Barbuška
před startováním dvakrát zmáčkni plyn a pak teprve startuj

Napsal: sob lis 11, 2006 15:23
od dmatej
JmJ píše:
dmatej píše:Mno, já sleduju na Laďce jinej problém. Startuju tak na 5x, vždycky to skoro hned chytne, běží pár sekund a chcípne. Na n-tej pokus už ale ne.
Jen studeny start nebo kazdy start?
Jen studenej. Ale vůbec, studený se to chová divně. Po sešlápnutí plynu se to nejdřív přidusí, pak buď chcípne, nebo zabere, podle toho, co přijde dřív.

Jinak teď jsem experimentoval: nastartuju a prudce a krátce prošlapávám pedál. Nechcípne. Asi po nějakých 20-30s toho můžu nechat a už to běží v pohodě.

Navíc i když je to teplý a vytáhnu sytič, nikdy to nechcípne. A poslední nádrž, jetá způsobem, že mám sytič na ohřátým motoru povytaženej o asi 0,5cm, byla se spotřebou 12l (po městě) - obvyklá je 13,5 (úplně vypnutý sytič). Auto takhle jezdí klidněji, ani "nekope" při rozjezdech.

Začíná mě ten karbec srát, asi zkusím nějakej jinej :evil: