Stránka 2 z 3
Napsal: pát kvě 09, 2008 07:15
od JmJ
ja mam za to,ze se mi zrkadlo trepalo na Werglu I a trepe se i na Werglu II. Horsi je, ze se mi ted nejak pri tezkym aute pri rozjezdu trepe cele auto
Napsal: pát kvě 09, 2008 07:22
od Křečík Barbuška
Inu, žigul
.
Napsal: pát kvě 09, 2008 10:44
od Marek89
Napadlo ma, že asi začiatkom apríla som vymenil zimné gumy za letné. Sú to nové gumy na nových diskoch, sused ktorý ma pneuservis ich robil, boli aj na vyvažovačke a sú ok. Žeby to malo na svedomí uchytenie motora alebo prevodovky ? Neviem si to vysvetliť.
Napsal: pát kvě 09, 2008 10:48
od Maysner
taky mi na felici novy letni gumy i kdyz byli vyvazeny mavali s rizenim. na zimakach se to nedelo. a po nasazeni jinych pneu na ty samy rafky pohoda. chyba v gumach
Napsal: pát kvě 09, 2008 17:10
od Cory
jj, ale to by zalezalo od rychlosti akou auto ide.Marekovi to robi pri urcitych otackach.
Napsal: pát kvě 09, 2008 17:49
od FOMA
kamarat koupil new gumy a s tím autem se nedalo jet(a taky byli vyvážený) tak to jel reklamovat dali mu ůplně jiný a najednou vše balo ok
Napsal: pát kvě 09, 2008 23:10
od Marek89
Dnes som skúsil auto na 100km/h, chvenie zrkadla iba na 2000ot./min. Inač je to normálne, že keď mám voľnobeh a stlačím úplne spojku, tak mi akoby ten spojkový pedál buchal do podlahy.
Napsal: sob kvě 10, 2008 11:04
od Atex
me to delalo presne podle tveho popisu, pokud ti to prestane v 80km/h tak nevim, jinak je to vic nez jasne.. kardanove krize
Napsal: sob kvě 10, 2008 21:04
od FOMA
Tak to jsem řešil min.týden a Laděnka jenom šepotá
Napsal: stř kvě 14, 2008 14:23
od Marek89
Robí to na 2000ot./min. Potom nič, a až okolo 3000ot./min. sa to začne chvieť.
Napsal: pon kvě 19, 2008 23:19
od dmatej
Kolo může být vyvážené, to ale neznamená, že to nešmajdá. Zvedni to a roztoč (rukou, co nejrychlejc) a koukej se.
Napsal: sob črc 12, 2008 17:46
od Marek89
Na aute som vymenil hardy spojku, silentblok prevodovky, kardanové ložisko a kríž čo je hneď za ložiskom a silentbloky na motore. Pri 2000ot./min. sa vnútorný späťak chveje iba maličko ale vo vyšších rýchlostiach (cca 80km/h) sa chveje tak, že sa na neho nedá pozerať. Poraďte čo by som ešte mal pozrieť a vylúčiť čo by mohlo byť na príčine. Aj výfuk bol pri rúre deravý a klepal o podvozok, ale po výmene to stále chveje. Potom jedine poloosi alebo diferenciál, či dokonca kardan ?
Napsal: sob črc 12, 2008 18:20
od Puhi
Skúsim úvahu: kardaň je vyvážený. Ak si ho nedal tak ako má byť ale naopak, môže to byť tým. A čo všetko si robil? mal si von prevodovku, alebo dokonca spojku so zotrvakom? Ak to predtym nevibrovalo a teraz vibruje, hladaj chybu v tom čo si rozoberal a naspäť skladal
A ešte skús, či ti to vibruje pri tých 2000 rpm aj pri stojatom motore, prípadne so stlačenou spojkou.
Edit: difik a poloosy nechaj zatial tak, ja som si tiež myslel že mi to vibruje pre nich a aj ked som dal celu napravu druhu, stale sa mi to pri 120 km serie. Mne vibruje aj pri stojacom aute konkretne pri 1500 rpm a vychadza mi z toho už len spojka alebo zotrvak...
Napsal: sob črc 12, 2008 18:26
od Marek89
Vibrovalo to ešte skôr ako som dával prevodovku. Ináč prevodovku montoval mechanik a ten by to nedal zle. Ta slabá rezonancia pri 2000ot./min je aj keď motor stoji. Krásne to vidím, keď naštartujem so sytičom a keď ho stiahnem na cca 2000ot./min. tak sa chveje. Ale to sa dá prežiť, horšie je to keď už idem okolo 80km/h. Vtedy obraz v zrkadle vidím 3 - 4 krát. Ale je zaujímavé, že nič iné okrem späťáka nevibruje a ani nevydáva rôzne pazvuky.
Napsal: sob črc 12, 2008 18:30
od Puhi
tak to vychádza na to isté čo mam ja
mám druhý zotrvák, vymením spojku a dám aj druhú prevodovku nech to zase potom nemusím rozoberať a uvidím
Ale ja by som na tom aute nechodil, ak je tam niečo nevyvážené, aby ti to nedo.ebalo klukovku, ja na svojom teraz nechodím...