Stránka 2 z 4

Napsal: stř říj 11, 2006 15:45
od LukasJachim
Sorry sem blbej a pletu si strany :-))

Bylo otevreny, kdyz byla packa vlevo, tj smerovala k ridicovi, a bylo zavreny, kdyz byla packa vpravo, tj smerovala na spolujezdce

Napsal: stř říj 11, 2006 22:22
od Vašátor
Jelen píše:
LukasJachim píše:topení bylo otevřený při páčce nejvíc vpravo
To je myslim dobře, ne?
čistě náhodou, nemá to 2101 a 2103(6) obráceně? :D Mám takovej dojem, že jo 8)

Napsal: čtv říj 12, 2006 11:28
od Nulašestka
To asi ne,navíc kouhout je jeden na všechny modely.

Napsal: čtv říj 12, 2006 13:50
od Vašátor
Nulašestka píše:To asi ne,navíc kouhout je jeden na všechny modely.
Kohout ano, páčky topení ne...já montoval do 2101 palubku 2106 a dle obrázku na palubce (zavřeno, otevřeno) jsem to měl přesně obráceně...po namontování páček z 2106 už to bylo OK. :)

Napsal: čtv říj 12, 2006 19:30
od Nulašestka
Tak ve Streetfirově 2101 je to tak že doprava otevřeno,takže jako v 06,jenže má nahoře tu na vzduch a dole tu na topení,kdežto v 06 to mám naopak,Mein Gott to je bordel... :D

Napsal: čtv říj 12, 2006 22:22
od Vašátor
Nulašestka píše:Tak ve Streetfirově 2101 je to tak že doprava otevřeno,takže jako v 06,jenže má nahoře tu na vzduch a dole tu na topení,kdežto v 06 to mám naopak,Mein Gott to je bordel... :D
Jo tak to bude asi ono... přehozená horní páčka s dolní :) . Já jen vím, že to je jinak.... :D

Napsal: ned říj 22, 2006 16:40
od Majo
no moja skusenost s kohutmi kurenia asi taka, ze povodne vydrzali 10-20rokov, dalsie zakupene od par hodin az po par dni. Teraz som asi po piatich vymenach narazil na jeden, co drzi prave je asi rok od montaze a furt ho pouzivam. Z casu na cas nejde zavriet, cize vonku 30 st a ja si este kurim ale hlavne ze netecie. Vodovodny kohut tam mam A`la myso, cize v motorovom priestore 3/8 medzi hadicami. Ale mam ho tam iba koli moznej poruche aby som mohol zavriet privod keby zacal tento cert rusky tiect.

Napsal: ned říj 22, 2006 19:04
od Roman
Ak ti zacne rusky cert tiect, ten vodovod ti nepomoze, tlak tam bude cez spodnu hadicu, aby si odstavil tlak v radiatore musel by si mat este jeden aj na spodnej hadici. Myso ho tam ma na to, ze ked sa neda rusky cert v lete zatvorit tak sa kurenie odstavuje s tym vodovodnym :idea:

Napsal: pon říj 23, 2006 15:00
od Dusan
ked zacne ventil tiect nie nejak brutalne...treba podlozit ventil na vicku chladica a tym vlastne sa tlak v sustave priblizi okolitemu tlaku vzduchu...bude to menej tiect :D

Napsal: úte říj 31, 2006 15:58
od dusin
Dusan píše:ked zacne ventil tiect nie nejak brutalne...treba podlozit ventil na vicku chladica a tym vlastne sa tlak v sustave priblizi okolitemu tlaku vzduchu...bude to menej tiect :D
A dříve vařit :(

Napsal: stř lis 01, 2006 09:45
od LukasJachim
No tak jestli vas zajima jak to cely dopadlo, tak fungl novej originalni kohout z konevky sice netece, ale asi ani nejde uplne zavrit, a pro zpestreni mi zacalo uchcavat z topeni. :|

Re: Nový kohout topení

Napsal: sob lis 16, 2013 10:53
od stolidus
Tak se přidávám do klubu. Nejdřív šplouchání, pak jsem si všimnul vody u spolujezdce. A pak kouř z topení. Ale že to bylo, jak kdyby tam někdo lil vodu ze sklenice. Co teď. Prej nějak provizorně propojit hadicema. Není tu někde návod? :)

Dík

Re: Nový kohout topení

Napsal: ned lis 17, 2013 21:27
od Vašátor
Odpoj od topení hadice - z motorového prostoru, strč do nich šroub a utáhni spony. Topení tak vyřadíš.

Re: Nový kohout topení

Napsal: pon lis 18, 2013 13:50
od stolidus
Vašátor píše:Odpoj od topení hadice - z motorového prostoru, strč do nich šroub a utáhni spony. Topení tak vyřadíš.

Díky. V sobotu jsem to odpojil. Teď se to vrací rovnou zpátky. Teď ještě nějak vyměnit tu membránu v pumpě, ale nějak se mi do toho nechce, aby to ještě někdy jezdilo :D Ale už na to všechno mám, jen se vzmužit a jí to zkusit. :roll:

Re: Nový kohout topení

Napsal: pon lis 18, 2013 14:05
od Křečík Barbuška
V sz jsem byl požádán o návod na výměnu u hranatce (nevím tedy proč zrovna já), moc si to ale již nepamatuji. Je dobré k tomu mít nástrčkové klíče "8" a "10", mě se velmi osvědčil do pravého úhlu ohlý tenký nástrčný klíč "10" . Jako vhodná poloha technika se mi jevilo ležení zády na prahu se zakloněnou hlavou a rukma nahoře :-) . Hlavně nic nedělej s výdechy topení směrem k bočním oknům. Je to náročné na opětovnou montáž a nervovou soustavu.

- odpustit vodu aby výměník nebyl zaplaven
- odpojit horní a dolní hadici, sejmout gumovou průchodku z přepážky
- demontovat poličku pod palubovkou, drží dvěma šrouby v tělese topení, dvěma v bočnici u dveří a tuším, že dvěma v motorové přepážce
- odpojit ovládací táhlo kohoutu a sponu přidržující trubky
- povolit a odmontovat dvě matky co drží kohout topení na výměníku a i se vstupní trubičkou vyjmout ven
- styčné plochy očistit a dát nová těsnění, jedno je mezi kohoutem a výměníkem, druhé mezi kohoutem a trubkou

Zpětná montáž v obráceném pořadí, jistě mne někdo rád doplní.