Stránka 2 z 3
					
				
				Napsal: úte zář 26, 2006 06:39
				od Pavel04
				dyt ja nerikam
			 
			
					
				
				Napsal: úte zář 26, 2006 16:20
				od Jelen
				Pavel04 píše:dyt ja nerikam
já taky ne... 

 
			 
			
					
				
				Napsal: úte zář 26, 2006 19:49
				od Nemo
				Nějak takhle to vypadá, aby se vědělo o čem je řeč....
			 
			
					
				
				Napsal: úte zář 26, 2006 19:51
				od Nemo
				
			 
			
					
				
				Napsal: úte zář 26, 2006 20:13
				od Cory
				klobuk dolu 

 
			 
			
					
				
				Napsal: sob říj 07, 2006 21:16
				od Rasto KE
				Pre vsetky benzinove motory ohladom ekonomie prevadzky plati co najvysie otacky a najvacsi podtlak v sani (karburator pracuje najlepsie pri najvacsom podtlaku ale pri potrebe tociveho momentu v nizkych otackach to najlepsie vie zariadit len elektronicke vstrekovanie). Ak by ste mali moznost vyskusat BMW 325 6 valec - bez ekonomera ste v penazenke chudobní. Kopec sa da zdolat na 4 ke alebo 5 ke v cervenom poli ale na 3ke v zelenom poli pricom spotreba, mazanie a zatazenie piestnych kruzkov voci zakarbonovaniu je preukazatelne lepsia,
 akurat je diskutabilna hlucnost spojena s komfortom jazdy.
Ja osobne mam rad pritomnost ekonomera na pristrojovke skor v analogovej forme ale zmierim sa aj s digitalnou formou tie nastastie v LADE niesu a tym co hovoria o malej uspore benzinu  pri jazde na ekonomer by som doporucil riesit problem s odpormi v mechanike prevodu vykonu motora na napravy, geometriou a technickym stavom motora alebo nastavenim motora ...
Ekonomer  je meritkom vyvoja vodica
P.S. problematika ekonomie spociva aj v sprevodovaní 4.2l pontiac ma preukazatelnu spotrebu 11,4l /100 km ale pri 140km/h na dialnici a tiez to uzko suvisi s ekonomerom lebo v meste pri sviznej jazde to pod 30l / 100km nejde.  Chcel by som vidiet ako by dopadol test vodica  Lady zvyknuteho slapat na podlahu v takom Chevrolete Corvete alebo v Pontiacu na rovnakej trati v meste ohladom spotreby aj ked sa to velmi  tazko zrovna ...... to by dopadlo .... 
 
Ta Nemova palubna doska vyzera velmi pekne
 
			 
			
					
				
				Napsal: ned říj 08, 2006 21:48
				od čmelák
				ja mam spotrebu pri vaznom nakladani medzi mesto system brdza plyn 10litrov u 1,7i ale to bolo jazda ako som uz pisal vedla vazne na hrane 160 viac mi ten skurveny 4q nedovoli a brdzy a zase plny xixi 

 
			 
			
					
				
				Napsal: pon říj 09, 2006 00:02
				od Rasto KE
				Sorry  s 1.3 motronikom a s 1.8 m krytim vozikom  jazdim 90km/h hore Soroskou ( toje smer na Roznavu) a to ma maju problem stihat Octavy
A ked to palim z Kosic do Blavy za 4h juznou cestou tak mam 8.4l / 100km
 A to vdaka jedine, jedine anielom straznym, dobremu tech. stavu a Lamda regulacii . 
Inac jazdim tak na 6.5 -7l / 100km v 3 000 1/min (minimalne od 2000 1/min)
Tak teda  nech ziju I cka  

 a bezpecnost na cestach
 
			 
			
					
				
				Napsal: pon říj 09, 2006 06:30
				od čmelák
				yo ale len icka spravne funugujuce 

 múheheeee
najlepsi su soferi ktory zbadaju ze som z nimi na ucupenej z zigulke a zacnu klast odpor ha haaa neni sanca kym tam nena vazn motor a ja som kamikaze takze neni sily
v partizanskom na semafore ma dobehlo Pajero a chalani z nehosi fotili zigulku 

nechapal som, za potom mi frajerka vravela ze som ich predbiehal cez dvojitu zakrutu 
 
 
			 
			
					
				
				Napsal: úte říj 17, 2006 14:26
				od Tomáš
				nevím co všici nadáváte že se podle ekonoměru jezdit nedá..když jsem si s Vašátorem vezl domů mojí 21073..jeli sme z Ostravy po dálnici..pač byla pokročilá doba docela sme valili..celou dobu sem jeli kolem 120-130km/h a rafika ekonoměru byla furt v zeleným ..snad jen párkrát když jsem předjížděl mě rafika vlezla na červený...takže je to jen o stylu jízdy
			 
			
					
				
				Napsal: úte říj 17, 2006 17:45
				od Ivo
				Ty máš ty ručičky v těch budíkách stejně nejaké zajímavé. Neboj, on se ti ten ekonoměr rozchodí a pak to bude v zeleném jenom když nastartuješ 

 
			 
			
					
				
				Napsal: úte říj 17, 2006 20:02
				od Tomáš
				Ivo píše:Ty máš ty ručičky v těch budíkách stejně nejaké zajímavé. Neboj, on se ti ten ekonoměr rozchodí a pak to bude v zeleném jenom když nastartuješ 

 
ekonoměr funguje zcela správně,jen budík teploty se občas přikostřoval a tak zlobil...jinak to sklo mi ruplo celý
 
			 
			
					
				
				Napsal: úte říj 17, 2006 20:16
				od Pavel04
				jako ve meste to chce celekm snahu se drzet v zelenym - a to jak s 13 tak s 15. Precijen clovek musi v zacpe jet aspon trochu jako ostatni... 
BTW je hrozny kdyz si nekdo svevolne zmeni obrazek postavicky - kdo se v tom pak ma vyznat 

 
			 
			
					
				
				Napsal: úte říj 17, 2006 20:48
				od Ivo
				Tomáš píše:jinak to sklo mi ruplo celý
Cestou domů, nebo až když si ho měnil?
 
			 
			
					
				
				Napsal: úte říj 17, 2006 20:57
				od Tomáš
				Ivo píše:Tomáš píše:jinak to sklo mi ruplo celý
Cestou domů, nebo až když si ho měnil?
 
...no ruplo prostě samo...bohužel to co jsem měl na výměnu mi taky někdo ve sklepě rozbil