Ekonoměr do 2105
Moderátor: Moderátoři
Pre vsetky benzinove motory ohladom ekonomie prevadzky plati co najvysie otacky a najvacsi podtlak v sani (karburator pracuje najlepsie pri najvacsom podtlaku ale pri potrebe tociveho momentu v nizkych otackach to najlepsie vie zariadit len elektronicke vstrekovanie). Ak by ste mali moznost vyskusat BMW 325 6 valec - bez ekonomera ste v penazenke chudobní. Kopec sa da zdolat na 4 ke alebo 5 ke v cervenom poli ale na 3ke v zelenom poli pricom spotreba, mazanie a zatazenie piestnych kruzkov voci zakarbonovaniu je preukazatelne lepsia,
akurat je diskutabilna hlucnost spojena s komfortom jazdy.
Ja osobne mam rad pritomnost ekonomera na pristrojovke skor v analogovej forme ale zmierim sa aj s digitalnou formou tie nastastie v LADE niesu a tym co hovoria o malej uspore benzinu pri jazde na ekonomer by som doporucil riesit problem s odpormi v mechanike prevodu vykonu motora na napravy, geometriou a technickym stavom motora alebo nastavenim motora ...
Ekonomer je meritkom vyvoja vodica
P.S. problematika ekonomie spociva aj v sprevodovaní 4.2l pontiac ma preukazatelnu spotrebu 11,4l /100 km ale pri 140km/h na dialnici a tiez to uzko suvisi s ekonomerom lebo v meste pri sviznej jazde to pod 30l / 100km nejde. Chcel by som vidiet ako by dopadol test vodica Lady zvyknuteho slapat na podlahu v takom Chevrolete Corvete alebo v Pontiacu na rovnakej trati v meste ohladom spotreby aj ked sa to velmi tazko zrovna ...... to by dopadlo ....
Ta Nemova palubna doska vyzera velmi pekne
akurat je diskutabilna hlucnost spojena s komfortom jazdy.
Ja osobne mam rad pritomnost ekonomera na pristrojovke skor v analogovej forme ale zmierim sa aj s digitalnou formou tie nastastie v LADE niesu a tym co hovoria o malej uspore benzinu pri jazde na ekonomer by som doporucil riesit problem s odpormi v mechanike prevodu vykonu motora na napravy, geometriou a technickym stavom motora alebo nastavenim motora ...
Ekonomer je meritkom vyvoja vodica
P.S. problematika ekonomie spociva aj v sprevodovaní 4.2l pontiac ma preukazatelnu spotrebu 11,4l /100 km ale pri 140km/h na dialnici a tiez to uzko suvisi s ekonomerom lebo v meste pri sviznej jazde to pod 30l / 100km nejde. Chcel by som vidiet ako by dopadol test vodica Lady zvyknuteho slapat na podlahu v takom Chevrolete Corvete alebo v Pontiacu na rovnakej trati v meste ohladom spotreby aj ked sa to velmi tazko zrovna ...... to by dopadlo ....
Ta Nemova palubna doska vyzera velmi pekne
Sorry s 1.3 motronikom a s 1.8 m krytim vozikom jazdim 90km/h hore Soroskou ( toje smer na Roznavu) a to ma maju problem stihat Octavy
A ked to palim z Kosic do Blavy za 4h juznou cestou tak mam 8.4l / 100km
A to vdaka jedine, jedine anielom straznym, dobremu tech. stavu a Lamda regulacii .
Inac jazdim tak na 6.5 -7l / 100km v 3 000 1/min (minimalne od 2000 1/min)
Tak teda nech ziju I cka a bezpecnost na cestach
A ked to palim z Kosic do Blavy za 4h juznou cestou tak mam 8.4l / 100km
A to vdaka jedine, jedine anielom straznym, dobremu tech. stavu a Lamda regulacii .
Inac jazdim tak na 6.5 -7l / 100km v 3 000 1/min (minimalne od 2000 1/min)
Tak teda nech ziju I cka a bezpecnost na cestach
yo ale len icka spravne funugujuce múheheeee
najlepsi su soferi ktory zbadaju ze som z nimi na ucupenej z zigulke a zacnu klast odpor ha haaa neni sanca kym tam nena vazn motor a ja som kamikaze takze neni sily
v partizanskom na semafore ma dobehlo Pajero a chalani z nehosi fotili zigulku
nechapal som, za potom mi frajerka vravela ze som ich predbiehal cez dvojitu zakrutu
najlepsi su soferi ktory zbadaju ze som z nimi na ucupenej z zigulke a zacnu klast odpor ha haaa neni sanca kym tam nena vazn motor a ja som kamikaze takze neni sily
v partizanskom na semafore ma dobehlo Pajero a chalani z nehosi fotili zigulku
nechapal som, za potom mi frajerka vravela ze som ich predbiehal cez dvojitu zakrutu
- Tomáš
- Příspěvky: 432
- Registrován: stř led 05, 2005 17:32
- Bydliště: Brno - Starý Bronx
- Kontaktovat uživatele:
nevím co všici nadáváte že se podle ekonoměru jezdit nedá..když jsem si s Vašátorem vezl domů mojí 21073..jeli sme z Ostravy po dálnici..pač byla pokročilá doba docela sme valili..celou dobu sem jeli kolem 120-130km/h a rafika ekonoměru byla furt v zeleným ..snad jen párkrát když jsem předjížděl mě rafika vlezla na červený...takže je to jen o stylu jízdy
Cestou domů, nebo až když si ho měnil?Tomáš píše:jinak to sklo mi ruplo celý
►Stodolní II◄
Expedice Estonia 2010
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.
Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008
Expedice Estonia 2010
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.
Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008