To bych ctěl vidět toho molmoje co maže suchou spojku. Ještě může bejt malilinko křivá pokroucená. Fakt jen nepatrně. A kombinací s mastnotou se z toho stane ULTRA MEGA VIBRÁTOR MOC...Dawid píše:nebo kdyz odstane predchozi majitel uzasny napad
Rozjezd
Moderátor: Moderátoři
Ja nevim, to uvidíš, že je nasáklá olejem. Bude asi nerovnoměrně, takže bude měnit odstín, nebo si přejeď prstem. A nebo na ní pusť kyslík z autogenu - to je zaručený. (S tim kyslíkem jedině v protiatomovym krytu)
Ad Dawid: Všechno co se hýbe? Tak to Hnojarovi nezávidim, koukni i na brzdový destičky
Ad Dawid: Všechno co se hýbe? Tak to Hnojarovi nezávidim, koukni i na brzdový destičky

-
- Příspěvky: 1296
- Registrován: úte led 31, 2006 20:53
- Bydliště: Kocourkov a Hulvátov
S tím škubáním při prudším rozjezdu prakticky nejde nic dělat.Spočítejte na kolika místech se to napruží a pak to nerovnoměrně propružuje nazpátek:silentbloky motoru,silentblok převodovky,spojková lamela,hardy spojka...
Mě u starý lamely škubala spojka tak že se párkrát prakticky nedalo rozjet,nekecám,několikrát jsem musel s naloženým autem zcouvat pod kopec,protože bych se nerozjel...resp.bych všechno to gumový roztrhal...teď už se nemusím bát rozjezdů do kopce...
Mě u starý lamely škubala spojka tak že se párkrát prakticky nedalo rozjet,nekecám,několikrát jsem musel s naloženým autem zcouvat pod kopec,protože bych se nerozjel...resp.bych všechno to gumový roztrhal...teď už se nemusím bát rozjezdů do kopce...

No já měl v autě 5 lidí (i semnou
) a v kufru pytle cementu a za sebou vozejk PLNEJ cihel a nikdy mi rozjezd nedělal potíže (po výměně spojky). Ani do kopce. Stačilo jen víc plynu a plynule se to rozjelo.

Naposledy upravil(a) Jelen dne pát srp 25, 2006 12:38, celkem upraveno 1 x.
-
- Příspěvky: 296
- Registrován: čtv lis 25, 2004 07:59
- Bydliště: Orlová - opět :))))
- Kontaktovat uživatele:
myslím že vzhledem k intenzitě vibrací se omezím na přetěsnění vany........pokud už se to nebude potit, budu vědět že gufero je o.k. a když nebude, tak budu postupovat dále..... .....navíc, to že vanu je třeba přetěsnit vím nastopro, protože to ukapává i vepředu....... taky uvidím jestli se to bude horšit, zatím jsem s tím nalítal 3 tis km a je to furt stejný..........a znovu připomínám že to dělá při plném naložení při pokusu o rozjezd s pískajícíma gumama......
No ja som dnes viezol karicku(240kg) plne nalozenu skridlou(150ks x 4,43kg=660kg - teda spolu takmer rovnych 900kg naviac) a na sprinte, tocil som jednotku do 5000 a vibroval pri tom asi pritlacny tanier. Normalne to nerobi, teraz sa prejavil. Potreboval som sa zaradit do kolony a vyuzival som zavahanie skody 105. Na sprint som bol lepsi a to o dost 

21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
- Teepee
- Příspěvky: 4332
- Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
- Bydliště: Praha západ
- Kontaktovat uživatele:
Hmm, to moje Extrémně těžká souprava znamená vozík o ložné ploše 1x2 metry s bočnicemi 25cm plně naložený s lehkou čepicí štěrku, písku atp (cca 0,6-0,8 kubíku). Odhadem 1000-1200kg nákladu plus asi 150kg na vozík. Modrý LADA s ním měl čest mnohokrát. Prudký rozjezd už jsem popsal, kdyby to někdo zkoušel nelze opomenout, že to pak nejde ubrzdit. Navíc vozík, který je do 750Kg celkové váhy je jaksi z přetěžování popraskaný, torzní tyč kupodivu stále drží.Teepee píše:Určitě to je v pořádku a normální.
Modrý LADA tohle dělal při prudkém rozjezdu.
A taky při jízdě s extrémně těžkou soupravou při snaze o prudší zrychlení na jedničku či dvojku se asi vyosil kardan v hardyspojce a celé auto vibrovalo, ale jinak, s duněním v oblasti tunelu.
Koneckonců, tu je soupravu vidět názorně:
http://www.mujweb.cz/www/teepee/lada/la ... G_1849.jpg
http://www.mujweb.cz/www/teepee/lada/la ... G_1842.jpg
http://www.mujweb.cz/www/teepee/lada/la ... G_1843.jpg
Jen ten náklad na obrázích je asi tak 1/2 až 2/3 maximálního vezeného objemu.
Bílý LADA a okřídlená spol.
-
- Příspěvky: 296
- Registrován: čtv lis 25, 2004 07:59
- Bydliště: Orlová - opět :))))
- Kontaktovat uživatele:
Tak nebylo to autem ale rukama....... při opakovaných pokusech o sportovní odpich jsem došel k závěru, že k odstranění vibrací je zapotřebí pouze nepřipustit aby otáčky spadly příliš nízko.....t.j. pod 2 t. motor sice zvládá bez vibnrací rozjezd i na volnoběh, ale při rychlém rozjezdu to prostě trochu toček potřebuje..........