Stránka 2 z 2

Napsal: pon srp 28, 2006 15:44
od Sender
S tím programem bych to neviděl tak černě,nějaký zkušenosti mám.Koukal jsem na net a v součastnou dobu se dají koupit procesory s taktem 40MHz a flash,což by mohlo být dostačující.Našel jsem časopise PE/7/2003 zapalování pro motocykly s řízením předstihu.Autor použil (dnes už zastaralý) procesor AT89C205 taktovaný na 11,592 MHz (z důvodu komunikace s PC přez RS232).Jako inspirace to není špatné.

Napsal: pon srp 28, 2006 16:03
od Dusan
program je jedna vec.... napisat sa da vsetko.... potrebujes vstupne snimace... bud pouzit impulzy z rozdelovaca...tym smerom som siel ja nie najleps i napad..ale da sa to. Lepsim riesenim je pouzit remenicu z 07i rady a z nej brat impluzi zaroven dostanes aj zistenie polohy kluky. Ked uz procak tak zo vsetkym vsudy... snimač teploty vody (aspon 2 urovnovy, snimac volnobehu (napr kontakt na karbeci ). + vstup od prepinaca lpg/benzin.. vystup z proc... idealne by bolo pouzit zap. cievku z vw seat skoda..neviem asi okolo roku 2000 ich vyrabali zap. c. s elektronikou staci zp impulz...iskra je dost silna..alebo ine.. A adalej bez toho aby auto islo na brzdu..nic moc....druha vec je pouzit cidlo detonacii z 07i rady a nechat procak sa naucit tabulku sam lepsie povedane korigovat ju. inak tie cidla su dva.. atd. inak nezaskodi presutudovat si materialai na skoda panda ... A vela trpezlivosti :D

Napsal: pon srp 28, 2006 20:33
od Nemo
Ale nezapomeňte, chlapi, že v jednoduchosti je síla. Kus pořádnýho železa nenahradí hromádka sdrátovanýho křemíku! :D
No, přiznávám, že mi takovéhle nápady taky občas táhly hlavou, ale jak to pak opravovat s jediným šroubovákem, když se to kousne.....

Napsal: úte srp 29, 2006 08:47
od Sender
Něco na tom bude.:-)

Napsal: úte srp 29, 2006 09:38
od Dusan
Srobouvakem to neslo som musel kupit zapalky (sirky) na pumpe...blbe ked auto ma zapalovac :D hol na ine veci mi to trebalo... Zasa to bola moja hlupost...inak fungyje to 1rok spolahlivo :D