Stránka 2 z 2
Napsal: pon srp 28, 2006 15:44
od Sender
S tím programem bych to neviděl tak černě,nějaký zkušenosti mám.Koukal jsem na net a v součastnou dobu se dají koupit procesory s taktem 40MHz a flash,což by mohlo být dostačující.Našel jsem časopise PE/7/2003 zapalování pro motocykly s řízením předstihu.Autor použil (dnes už zastaralý) procesor AT89C205 taktovaný na 11,592 MHz (z důvodu komunikace s PC přez RS232).Jako inspirace to není špatné.
Napsal: pon srp 28, 2006 16:03
od Dusan
program je jedna vec.... napisat sa da vsetko.... potrebujes vstupne snimace... bud pouzit impulzy z rozdelovaca...tym smerom som siel ja nie najleps i napad..ale da sa to. Lepsim riesenim je pouzit remenicu z 07i rady a z nej brat impluzi zaroven dostanes aj zistenie polohy kluky. Ked uz procak tak zo vsetkym vsudy... snimač teploty vody (aspon 2 urovnovy, snimac volnobehu (napr kontakt na karbeci ). + vstup od prepinaca lpg/benzin.. vystup z proc... idealne by bolo pouzit zap. cievku z vw seat skoda..neviem asi okolo roku 2000 ich vyrabali zap. c. s elektronikou staci zp impulz...iskra je dost silna..alebo ine.. A adalej bez toho aby auto islo na brzdu..nic moc....druha vec je pouzit cidlo detonacii z 07i rady a nechat procak sa naucit tabulku sam lepsie povedane korigovat ju. inak tie cidla su dva.. atd. inak nezaskodi presutudovat si materialai na skoda panda ... A vela trpezlivosti
Napsal: pon srp 28, 2006 20:33
od Nemo
Ale nezapomeňte, chlapi, že v jednoduchosti je síla. Kus pořádnýho železa nenahradí hromádka sdrátovanýho křemíku!
No, přiznávám, že mi takovéhle nápady taky občas táhly hlavou, ale jak to pak opravovat s jediným šroubovákem, když se to kousne.....
Napsal: úte srp 29, 2006 08:47
od Sender
Něco na tom bude.
Napsal: úte srp 29, 2006 09:38
od Dusan
Srobouvakem to neslo som musel kupit zapalky (sirky) na pumpe...blbe ked auto ma zapalovac
hol na ine veci mi to trebalo... Zasa to bola moja hlupost...inak fungyje to 1rok spolahlivo