Stránka 2 z 2

Napsal: pon srp 14, 2006 21:27
od ARMAN
neni problem si vzit jakekoli auto na leasing :wink: ...jen nesmiš v žadnem připadě přijit o zroj přijmu... po 3-5 měsicich maš po autě i kdyby zbyvalo doplatit jen 3 splatky.
Po par zkušenostech s pujčkama(pokažde jsem přišel o přijem na nějakou dobu) pro sebe mam pravidlo - kupovat JEN v hotovosti, na co nemam to si nemužu dovolit 8)

Napsal: pon srp 14, 2006 21:51
od tek
slavoj píše:
to aj olej si davas dolievat v servise?
No, nechal jsem si ukázat to díru, do který se to leje a tu tyčku, kterou se to kontroluje a dokonce mi i ukázali tu pixlu, co mám kupovat :-)

Abych řekl pravdu, radši budu půl dne podávat miminku chrastítko, než abych ležel pod lejdynou.

Napsal: pon srp 14, 2006 21:55
od tek
Pool píše: Vybavení? Tím myslíš 13 č. klíč ? :lol:
Tak já nevím, každý třeba od narození neví, že se musí přední kola dát do plnýho levýho rejdu, aby se ten první díl pohodlně vymotal a nastrčil tam nový. A dílenský příručky se v Neoluxoru taky nekoupí :-)

Napsal: úte srp 15, 2006 12:21
od Šubi
Taky jsem dal vyměnit zadní díl výfuku do servisu, protože jsem věděl, že doma na koleně to neudělám. A byl jsem rád, protože starej museli nahřát autogenem, nějakou svorku uříznout a pak novej díl jim nešel nasunout. No, dělali s tim dvě hodiny. Pak tam ten novej díl silou narvali. Ale nechci bej u toho, až to bude někdo sundávat.

Napsal: stř srp 16, 2006 22:31
od Nemo
Jo,jo, servis kde něco uměj, abys hledal s baterkou o polednách. :lol:
Ále, každej jsme jinej, někoho baví se v Ladách šťourat, někdo radši jezdí. :cheers:
Já se rád šťourám :lol: ,ale je fakt, že poslední výměna výfuku mi dala dost zabrat.Koupil jsem rusa,ale nějak to moc nesedlo, tak jsem to postupně na čtyřech místech ohříval a přiohýbal, než to bylo OK. :( Na to pravda nemá každý čas,prostředky a náladu.

Napsal: čtv srp 17, 2006 07:34
od tek
No, můj servis není až tak servis. Je to velice šikovný pán, který razí heslo "nejdříve se pokusíme díl/součástku opravit, až potom koupíme novou".

Napsal: čtv srp 17, 2006 20:57
od Nemo
Jé, já bych taky chtěl znát "šikovnýho pána"jsou věci které bych mu rád svěřil.Třeba seřízení karbu, v tom docela plavu :(

Napsal: čtv srp 17, 2006 21:04
od Pool
Seřízený karburátor je pěkná věc, ale když potřebuješ někde v kopci akcelerovat, tak je lepší rozhašený karbík s trochu bohatější směsí... :lol:

Napsal: čtv srp 17, 2006 21:29
od Křečík Barbuška
Tož nevím jaké máš zkušenosti ty, ale ohledně karbu jsem vypozoroval jedno jediné a to, že. 1) Blbě chodí ve volnoběhu a v přechodech a žere, nebo 2) funguje klidně při přechodech a papá v normativu cca. max 8 litrů po venku. Jinak na akceleraci nemá vliv nastavení volnoběhu, ale otryskování. Ale mohu se mýlit, neb jsem dementní samouk.

Napsal: čtv srp 17, 2006 21:51
od tek
Nemo píše:Jé, já bych taky chtěl znát "šikovnýho pána"jsou věci které bych mu rád svěřil.Třeba seřízení karbu, v tom docela plavu :(
Na karburátory je jiný šikovný pán. Má doma seřizovací stolici. Takže je potřeba mu ho přinést vymontovaný z auta.
Karburátory
Mě ho opravil, když mi zničeho nic začal někde přisávat vzduch. Vůbec se to nedalo seřídit. Prý tam někde byla trhlina.
Je to více než rok a půl a furt to krásně chodí.

Napsal: čtv srp 17, 2006 21:54
od ARMAN
tek píše:
Nemo píše:Jé, já bych taky chtěl znát "šikovnýho pána"jsou věci které bych mu rád svěřil.Třeba seřízení karbu, v tom docela plavu :(
Na karburátory je jiný šikovný pán. Má doma seřizovací stolici. Takže je potřeba mu ho přinést vymontovaný z auta.
Karburátory
Mě ho opravil, když mi zničeho nic začal někde přisávat vzduch. Vůbec se to nedalo seřídit. Prý tam někde byla trhlina.
Je to více než rok a půl a furt to krásně chodí.
kolik za to chce?

Napsal: čtv srp 17, 2006 22:57
od Pool
Koko Loko píše:Tož nevím jaké máš zkušenosti ty, ale ohledně karbu jsem vypozoroval jedno jediné a to, že. 1) Blbě chodí ve volnoběhu a v přechodech a žere, nebo 2) funguje klidně při přechodech a papá v normativu cca. max 8 litrů po venku. Jinak na akceleraci nemá vliv nastavení volnoběhu, ale otryskování. Ale mohu se mýlit, neb jsem dementní samouk.
Máš pravdu, ale vliv na výkon/spotřebu může mít i špatná výška hladiny v plovákové komoře, zanesený vzdušník, vadná akcelerační pumpa... Já jezdil jeden čas s Ozonem za 12l na 100 a ten Ozon nikdo nikdy nedal dohromady. Zřejmě si tahal benzín i přes akcelerační pumpu, jak jsem později zjistil. Ale jezdilo to s ním ďábelsky...

Napsal: pát srp 18, 2006 10:21
od tek
ARMAN píše:
kolik za to chce?
Jéje, to já už nevím, tam zavolej, ne? Mně se to ale zdálo celkem levný, jenže jsem byl ve stavu, kdy jsem přemejšlel, že si koupím fungl nový karburátor :-)