Stránka 2 z 3

Napsal: čtv čer 08, 2006 19:56
od Majo
ehm, ked navrhnem pouzitie stahovaku, tak budem jak tuto zlty kamarat? :axe:

Napsal: sob čer 10, 2006 21:35
od Tomik
Majo píše:ehm, ked navrhnem pouzitie stahovaku, tak budem jak tuto zlty kamarat? :axe:
to by možna bylo moc jednoduche :lol:

Napsal: sob čer 10, 2006 22:26
od Little Red Riding Hood
poměrně složitá varianta by byla vyrobit si přípravek s dlouhým ramenem.. zvednout auto, zatáhnout ruční brzdu a pokusit se s tim otočit ručně..

Napsal: pon čer 12, 2006 10:37
od Dancul
no ja neviem páni... este som nemusel nikdy násilím sťahovať bubny, no na samarke je presne ten istý princíp uchytenia a sťahovania bubnov, ako sa "zadokolkách".
Brzdový bubon má 8 otvorov. 4 sú na skrutky kolies, 2 na vodiace skrutky. Posledné 2 sa dajú krásne použiť na sťahovanie bubna. Stačí vybrať vodiace skrutky a naškóbovať ich do týchto otvorov. Ich zaťahovaním sa bubon sám vytiahne.
Takže žiadne kladivo, šťahováky a podobné nezmysly. Sťačí prehodiť vodiace skrutky do vedľajších otvorov.

Napsal: pon čer 12, 2006 11:40
od Roman
A ak je to vekom dobre "zrastene" tak zavity strhnes a bubon sa ani nepohne :(

Napsal: pon čer 12, 2006 19:23
od Majo
presne tak, hento ked funguje tak sa to zvacsa da otrhnut aj rukami. ten malinky zavit v hliniku(kolko to je - 8ka?) toho moc neuvladze :|

Napsal: pon čer 12, 2006 21:17
od Tomik
musíte tam zašroubovat ty šrouby,až to pujde vice ytuha,tak se to musí pobouchat ze všech stran,a pak zase dorvat ty šrouby,a poklepat,a tak furt dokola,a mezitim ten střed prostríkavat wédečkem

Napsal: pon čer 12, 2006 21:38
od Little Red Riding Hood
Majo píše:(kolko to je - 8ka?) |
možná aj 6tka..

Napsal: pon čer 12, 2006 21:57
od Tomik
většinou to bejva 8mm zavit

Napsal: úte čer 13, 2006 14:26
od Ondra 07
No ja to vidim na flexu... :twisted:

Napsal: úte čer 13, 2006 14:45
od Dusan
no ja vzdy na to kladivo a novy bubon :D ....ruske auto ruske nastroje sekac a kladivo :D

Napsal: úte čer 13, 2006 21:14
od Majo
a ja home made stahovak a naspat uz len kotuce :P

Napsal: stř čer 14, 2006 09:15
od Patrac
Dobře okartáčovat polít třeba cocacolou má lepší vzlínání než WD 40. a pak praktikovat s citem utáhnout stahovací šrouby a rovnomněrně pokepat gumovou palicí po obvodě. lépe ještě kladivam přez dubový špalík zkusit dotáhnout štefty a opět poklepat. pokud se 3x štefty podaři utánout, tak je povolit a poklepat buben v protisměru tzn jakoby ho nasasdit. Opět použít Colu a celý postup zopakovat. NESUNDÁVAT NAJEDNOU. Rez se hromadí a buben se kouše.Na podruhé potřetí už to půjde dolů. Pro montáž doporučuji velice dobře očistit náboj i vnitřní otvor bubnu namazat vazelinou. Decentně a mezi buden a elektron eventuelně položit novinový papír potřený vazelinou. Zaručeně se pak disk nepřilepí k bubnu toto bohužel nejde aplikovat na vztah Buben - osa. Tam doporučuji min jednou za půl roku (nejlépep při změněn pneu letní / zimní) provést údržbu tz očisiti namazat. Vuděl jsem jak sundávali takhle dolů buben na Renaultu. zkoušeli ho i nahřívat. ale nepomohlo to nakonec museli buben rozřezat a odsekat. A to těsně po té co takhle rozřezali elektronový disk.

Napsal: stř čer 14, 2006 10:29
od Jimmi
Lidi, s ruční brzdou moc neexperimentujte! To pak stáhnete buben i s paknama a celejma střevama. Mě se to tak už podařilo (omylem) na jiným autě. Opravdu nezbývá než poťukávat a pomalu šroubovat ty dva šrouby pro stahování......

Napsal: stř čer 14, 2006 21:32
od Majo
Jimmi píše:Lidi, s ruční brzdou moc neexperimentujte! To pak stáhnete buben i s paknama a celejma střevama. Mě se to tak už podařilo (omylem) na jiným autě. Opravdu nezbývá než poťukávat a pomalu šroubovat ty dva šrouby pro stahování......
To muselo byt fakt nejake ine auto lebo system ulozenia brzd u Lady(zadokolky) to nedovoli :roll:
Robil som to x-krat a vzdy to slo paradne no problemo