Stránka 2 z 3

Napsal: pon čer 12, 2006 10:26
od Ondra 07
Vašátor píše:prostě takovej ten zahnutej klíč s očkem na každý straně
To Zdena: Proste ockovej s uhlem, jak jsme s nim vcera utahoval ty kola a ty jsi rikal ze je tvuj 17/19.....

Napsal: pon čer 12, 2006 12:55
od Little Red Riding Hood
Ondra 07 píše:
Vašátor píše:prostě takovej ten zahnutej klíč s očkem na každý straně
To Zdena: Proste ockovej s uhlem, jak jsme s nim vcera utahoval ty kola a ty jsi rikal ze je tvuj 17/19.....
joočkovej.. vim.. to je ten jak sem ti říkal aby si mi ho podal a ty jsi mi misto toho podal nástrk.. :P

Napsal: pon čer 12, 2006 12:56
od Little Red Riding Hood
no počkat.. očko na tom bude ale stejně blbě, jak normální stranák.. protože s nim nebudu moc otočit.. ikdyž.. no uvidíme.. každopádně diky za rady..

Napsal: úte čer 13, 2006 05:48
od denis
No, pokud to není životně důležité, raději bych je neměnil. Po výměně jsem objevil tolik nových zvuků, že kdybych to nechal, měl jsem klid. :cry:

Napsal: úte čer 13, 2006 22:47
od Tomik
Vašátor píše:
Little Red Riding Hood píše:
Vašátor píše:trhák :D
???... :oops:
No :D , očko... trhací klíč... prostě takovej ten zahnutej klíč s očkem na každý straně...
jo jo prostě je to klasika trhak

Napsal: stř čer 14, 2006 14:51
od Honza 21061
denis píše:No, pokud to není životně důležité, raději bych je neměnil. Po výměně jsem objevil tolik nových zvuků, že kdybych to nechal, měl jsem klid. :cry:
Smutná pravda... :cry: Mně se teď třese celé auto při rozjezdu do kopce a to je jenom zlomek toho, co po té zatracené generálce kardanu přibylo... :cry:

Napsal: stř čer 14, 2006 20:43
od Little Red Riding Hood
já dávám na modlení.. jinak matka už je dole (né moje, ale z kardanu).. zejtra půjde dolu ta čelist..

Napsal: čtv čer 15, 2006 21:57
od Little Red Riding Hood
všechno se zatim daří jak má.. ale tet mě zlobý ta guma s ložiskem.. abych to sundal, tak musim použít taktéž stahovák co??. ložisko je na nalisované že??.

Napsal: stř pro 13, 2006 22:10
od Richard Novotný
Ahoj chlapi!Když chci vyměnit ložisko uprostřed kardanu musím ho vyndat úplně celý od převodovky až po diferák,nebo jde vyndat jen zadní část a ložisko vylisovat z vyhnutého předního dílu?Možná se ptám na pitomost,ze schematu se mi zdá je třeba vyndat ségrovku a nevím jestli se k ní dostanu aniž bych musel rozebrat prostřední kříž.

Napsal: stř pro 13, 2006 22:29
od Vašátor
osobně bych radši vyhodil kardan komplet, než se s tím zkoušet dělat pod utem. nakonec stejně přijdeš na to, že bude lepší ho vyndat :-). 4 šrouby navíc už není tak moc :-)

Napsal: stř pro 13, 2006 22:40
od Richard Novotný
Které čtyři šrouby myslíš?Vpředu na Hardy-spojce jsou jen tři.Rozebrání kříže se ale asi stejně nevyhnu.

Napsal: stř pro 13, 2006 22:46
od Majo
tiez si myslim, ze je to lepsie vybrat. 4 srouby ho drzia v zadu o diferak. vpredu na hardy spojke nemas co rozoberat! To len odkrutis dva co drzia silentbok kardanu o podlahu a je von(puhym vytiahnutim dozadu)...

Napsal: stř pro 13, 2006 22:56
od Richard Novotný
Jasně,zepředu se kardan jen vysune.Pokud se ale budu chtít dostat k ložisku tak musím rozebrat kříž-tak jsem to pochopil z obrázků,nebo se mýlím?

Napsal: stř pro 13, 2006 22:58
od Vašátor
3 šrouby vpředu
2 uprostřed - ložisko
4 vzadu
8)

celkem 9 šroubů a je venku. Nedokážu si představit, jak by se to dělalo pod autem, když je tam ještě lanovod od ručky. (ty 4 šrouby jsem bral, kdybys to měnil pod autem od předu ... špatně jsem četl)

P.S. Zepředu se mi ho nikdy vytáhnout nepodařilo ... musel jsem šroubovat

Napsal: čtv pro 14, 2006 11:58
od Myso
Vašátor píše:P.S. Zepředu se mi ho nikdy vytáhnout nepodařilo ... musel jsem šroubovat
je tam taka zaistovacia debilina, taky kruzok, ten treba srobovakom poodhybat a stiahnut dozadu, potom ide vytiahnut...