Stránka 2 z 3
Napsal: pon čer 12, 2006 10:26
od Ondra 07
Vašátor píše:prostě takovej ten zahnutej klíč s očkem na každý straně
To Zdena: Proste ockovej s uhlem, jak jsme s nim vcera utahoval ty kola a ty jsi rikal ze je tvuj 17/19.....
Napsal: pon čer 12, 2006 12:55
od Little Red Riding Hood
Ondra 07 píše:Vašátor píše:prostě takovej ten zahnutej klíč s očkem na každý straně
To Zdena: Proste ockovej s uhlem, jak jsme s nim vcera utahoval ty kola a ty jsi rikal ze je tvuj 17/19.....
joočkovej.. vim.. to je ten jak sem ti říkal aby si mi ho podal a ty jsi mi misto toho podal nástrk..
Napsal: pon čer 12, 2006 12:56
od Little Red Riding Hood
no počkat.. očko na tom bude ale stejně blbě, jak normální stranák.. protože s nim nebudu moc otočit.. ikdyž.. no uvidíme.. každopádně diky za rady..
Napsal: úte čer 13, 2006 05:48
od denis
No, pokud to není životně důležité, raději bych je neměnil. Po výměně jsem objevil tolik nových zvuků, že kdybych to nechal, měl jsem klid.
Napsal: úte čer 13, 2006 22:47
od Tomik
Vašátor píše:Little Red Riding Hood píše:Vašátor píše:trhák
???...
No
, očko... trhací klíč... prostě takovej ten zahnutej klíč s očkem na každý straně...
jo jo prostě je to klasika trhak
Napsal: stř čer 14, 2006 14:51
od Honza 21061
denis píše:No, pokud to není životně důležité, raději bych je neměnil. Po výměně jsem objevil tolik nových zvuků, že kdybych to nechal, měl jsem klid.
Smutná pravda...
Mně se teď třese celé auto při rozjezdu do kopce a to je jenom zlomek toho, co po té zatracené generálce kardanu přibylo...
Napsal: stř čer 14, 2006 20:43
od Little Red Riding Hood
já dávám na modlení.. jinak matka už je dole (né moje, ale z kardanu).. zejtra půjde dolu ta čelist..
Napsal: čtv čer 15, 2006 21:57
od Little Red Riding Hood
všechno se zatim daří jak má.. ale tet mě zlobý ta guma s ložiskem.. abych to sundal, tak musim použít taktéž stahovák co??. ložisko je na nalisované že??.
Napsal: stř pro 13, 2006 22:10
od Richard Novotný
Ahoj chlapi!Když chci vyměnit ložisko uprostřed kardanu musím ho vyndat úplně celý od převodovky až po diferák,nebo jde vyndat jen zadní část a ložisko vylisovat z vyhnutého předního dílu?Možná se ptám na pitomost,ze schematu se mi zdá je třeba vyndat ségrovku a nevím jestli se k ní dostanu aniž bych musel rozebrat prostřední kříž.
Napsal: stř pro 13, 2006 22:29
od Vašátor
osobně bych radši vyhodil kardan komplet, než se s tím zkoušet dělat pod utem. nakonec stejně přijdeš na to, že bude lepší ho vyndat
. 4 šrouby navíc už není tak moc
Napsal: stř pro 13, 2006 22:40
od Richard Novotný
Které čtyři šrouby myslíš?Vpředu na Hardy-spojce jsou jen tři.Rozebrání kříže se ale asi stejně nevyhnu.
Napsal: stř pro 13, 2006 22:46
od Majo
tiez si myslim, ze je to lepsie vybrat. 4 srouby ho drzia v zadu o diferak. vpredu na hardy spojke nemas co rozoberat! To len odkrutis dva co drzia silentbok kardanu o podlahu a je von(puhym vytiahnutim dozadu)...
Napsal: stř pro 13, 2006 22:56
od Richard Novotný
Jasně,zepředu se kardan jen vysune.Pokud se ale budu chtít dostat k ložisku tak musím rozebrat kříž-tak jsem to pochopil z obrázků,nebo se mýlím?
Napsal: stř pro 13, 2006 22:58
od Vašátor
3 šrouby vpředu
2 uprostřed - ložisko
4 vzadu
celkem 9 šroubů a je venku. Nedokážu si představit, jak by se to dělalo pod autem, když je tam ještě lanovod od ručky. (ty 4 šrouby jsem bral, kdybys to měnil pod autem od předu ... špatně jsem četl)
P.S. Zepředu se mi ho nikdy vytáhnout nepodařilo ... musel jsem šroubovat
Napsal: čtv pro 14, 2006 11:58
od Myso
Vašátor píše:P.S. Zepředu se mi ho nikdy vytáhnout nepodařilo ... musel jsem šroubovat
je tam taka zaistovacia debilina, taky kruzok, ten treba srobovakom poodhybat a stiahnut dozadu, potom ide vytiahnut...