Stránka 2 z 2

Napsal: pon kvě 29, 2006 19:57
od Jelen
No já počítám s tim, že to sežere nějakej výkon. Kolik ten OZON asi tak bere?

Napsal: pon kvě 29, 2006 20:40
od Křečík Barbuška
No moje zkušenosti na 1300 jsou takové, že akceleračně je Weber lepší (taky to tam leje kýblem dvěma komorama od začátku), ale na maximálku se mi zdá Ozón podstatně lepší, je sice třeba auto roztáhnout, ale jízda je s ním taková kultivovanější. Mimoto není tak spotřebově háklivý na necitlivé zacházení s plynem. Do Bechyně jsem jel na Weberu, celkem jsem si tam zablbl, ale celková spotřeba byla 10/100Km což je trochu luxus na dnešní poměry.

Napsal: pon kvě 29, 2006 20:58
od Jelen
To luxus trochu je... Jednou jsem na webera jel za 7,5 litru. Ještě si to teda pořádně rozmyslim, co tam dám. Třeba tam nechám webera, ale asi by chtěl trochu seřídit. Nemám svou LADU na normální ježdění, na to mám japonskýho samohyba, ale přecjen když vyjedu na projížďku, tak nechci koukat na ručičku paliva, jak mi padá před očima.

Napsal: pon kvě 29, 2006 21:26
od Křečík Barbuška
Určitě se dá s Weberem jet za slušnou spotřebu, koneckonců druhou komoru si ovládáš sám a auto jede dobře a rychle i bez ní, nicméněž já sledoval jiné cíle. Výše píšeš, že chceš dát na 1500 Ozóna z 1300 stovky, což myslím není moc rozumné neb je postaven na jiný objem a myslím jsou tam i jiné odlišnosti než jen jiné otryskování, ten "slabší" Ozón by to nemusel ukrmit, ale za zkoušku nic nedáš. Jinak ten ekonomizér ti myslím uspoří tak cca 0,5l paliva na 100Km, dle mého názoru je nejpřínosnější při delších trasách, kde já osobně často využívám brzdění motorem. Jako zápor bych viděl tendenci ke zhasnutí motoru po dlouhodobé deceleraci při přechodu na volnoběh. Sice všichni tvrdí, že jim to nedělá, ale mě to dělají obě auta a přitom je vše v pořádku, možná je to jen problém málo bohaté směsi, čert ví?

Napsal: pon kvě 29, 2006 21:37
od Jelen
No já dneska po vrakovištích sháněl OZON z 2107, jelikož jsem ho nesehnal, bylo mi řečeno: Tebe znám, ty máš tu pěknou modrou 2103 (přijel jsem japoncem), to jdeš pozdě, nic nemám. Všechno na žiguliky si odvezou rusáci, nebo veteránistí, tak jsem uznal za vhodný, že tam asi nechám webera, jen ho seřídím (popř. nechám seřídit, přeci jen nejsem až zas tak zběhlej v tomhle) a bude pokoj. Ještě uvidim. Ale každopádně tam ten z tý 1300 nedám. Říkal mi to i Tomáš 2103. Na žiguly na vrkálu nic. Ještě mi řek, že kdybych mu přivez 2107, bez papírů, klidně sežranou, ale celou, tak mi za ní dá 20 000. Tak kdyby někdo věděl o 2107 a chtěl si přivydělat 20, nechť dá vědět. (20 plácnul on, nevim, co je na tom pravdy.) Ale závěrem tohohle bude, že tam asi nechám WEBERa. :-)

Napsal: pon kvě 29, 2006 21:59
od Křečík Barbuška
Nevzdávej to tak brzo, zkus to.

Napsal: úte kvě 30, 2006 11:30
od Jelen
Jenže jsem projel pár vrakovišť a pořád nic, no nevzdám to, ale je to těžky...

Napsal: úte kvě 30, 2006 12:39
od tek
Koko Loko píše:Jako zápor bych viděl tendenci ke zhasnutí motoru po dlouhodobé deceleraci při přechodu na volnoběh. Sice všichni tvrdí, že jim to nedělá, ale mě to dělají obě auta a přitom je vše v pořádku, možná je to jen problém málo bohaté směsi, čert ví?
Taky mi to dělalo, ale můj serviceman dal nový kontakty do rozdělovače, pošteloval volnoběh (značné snížení otáček, nevím kolik to točilo předtím, ale asi hodně, protože mi furt spínal podtlakový ventil, a říkal, že mám ten jeden šroubek vyšroubovanej nadoraz) a taky mi vyměnil podtlakové ovládání předstihu v rozdělovači. Z toho podtlaku je tam taková pacička s dírkou nasazená na čepu a otáčí předstihem a ta dírka se dycky vyžvejká, vznikne vůle (stačí prý třetina milimetru) a potom to takhle blbne.

Napsal: úte kvě 30, 2006 16:01
od Richard Novotný
Taky mi to dělá,ale jen když mám správně seřízený koncák a elektronika ovládá ekonomizér.Když koncák posunu tak,aby nikdy nevypnul a tudíž ekonomizér byl pořád pod podtlakem a volnoběžnou tryskou šlo do motoru pořád palivo,tak motor nechcípe.Pak tam ovšem ten ekonomizér je nanic.Otázkou je,jestli to stojí za to.Zvykl jsem si než při deceleraci a zastavení vymáčknu spojku,zároveň trochu přidám plyn,takže motor nestačí chcípnout.Jsou ale situace kdy na to není čas a pak buď motor nastartuji přes spojku a když bohužel úplně zastavím,tak startérem.Z toho moc radosti nemám.
Připadá mi,že při deceleraci je v hadičce k ekonomizéru tak malý podtlak,že to nestihne otevřít volnoběžnou trysku.Spojku většinou vymačkávám při více než 1200otáčkách a to elektronika ještě drží eko zavřené.Doufám že nekecám,když tak mě opravte.

Napsal: úte kvě 30, 2006 16:58
od JmJ
Richard Novotný píše:Taky mi to dělá,ale jen když mám správně seřízený koncák a elektronika ovládá ekonomizér.Když koncák posunu tak,aby nikdy nevypnul a tudíž ekonomizér byl pořád pod podtlakem a volnoběžnou tryskou šlo do motoru pořád palivo,tak motor nechcípe.Pak tam ovšem ten ekonomizér je nanic.Otázkou je,jestli to stojí za to.Zvykl jsem si než při deceleraci a zastavení vymáčknu spojku,zároveň trochu přidám plyn,takže motor nestačí chcípnout.Jsou ale situace kdy na to není čas a pak buď motor nastartuji přes spojku a když bohužel úplně zastavím,tak startérem.Z toho moc radosti nemám.
Připadá mi,že při deceleraci je v hadičce k ekonomizéru tak malý podtlak,že to nestihne otevřít volnoběžnou trysku.Spojku většinou vymačkávám při více než 1200otáčkách a to elektronika ještě drží eko zavřené.Doufám že nekecám,když tak mě opravte.
Mas to cele v poradku? Tesni to? membranka ok? Ventil neni zasvineny? Napeti priveden na ventil je dostacujici, aby vcas reagoval? No a pak celkove serizeni. kdyz mas nizky volnobeh, tak se to take muze stat.

/Pokud mi to zdechalo pri brzdeni motorem, tak to vzdycky bylo membrankou, ale Koko Loko mas asi psa zakopaneho jinde/

Kazdopadne ten system musi slapat ok, jinak je to psycho jizda :-)

Napsal: úte kvě 30, 2006 17:12
od Křečík Barbuška
JmJ píše:... ale Koko Loko mas asi psa zakopaneho jinde...
Na 05ce ty výpadky byly velmi velmi ojedinělé, na sedmičce je to o chloupek horší, ale je nutno podotknout, že vozidlo zatím neprošlo lékařskou kontrolou na seřízení odtrhu a předstihu, karbec jsem si repasoval sám a odborníkovi jsem zatím svěřil jen poštelování směsi neb já osobně s těma šroubkama můžu kroutit jak chci a poznám prd, jen to, že to buď moc vrčí nebo zdechne. Po naštelování mi bylo doporučeno abych v případě problémů přidal chloupek na bohatosti, ale k tomu jsem se ještě nedostal. Viděl bych to tak, že v Trnavě to nechám prohlédnout od Marka a pak se uvidí :lol: .

Napsal: úte kvě 30, 2006 20:40
od Myso
jazdil som 16tis km s ekonomizerom a ani raz mi to takto nezdochlo...

Napsal: úte kvě 30, 2006 21:15
od Richard Novotný
JmJ píše:
Richard Novotný píše:Taky mi to dělá,ale jen když mám správně seřízený koncák a elektronika ovládá ekonomizér.Když koncák posunu tak,aby nikdy nevypnul a tudíž ekonomizér byl pořád pod podtlakem a volnoběžnou tryskou šlo do motoru pořád palivo,tak motor nechcípe.Pak tam ovšem ten ekonomizér je nanic.Otázkou je,jestli to stojí za to.Zvykl jsem si než při deceleraci a zastavení vymáčknu spojku,zároveň trochu přidám plyn,takže motor nestačí chcípnout.Jsou ale situace kdy na to není čas a pak buď motor nastartuji přes spojku a když bohužel úplně zastavím,tak startérem.Z toho moc radosti nemám.
Připadá mi,že při deceleraci je v hadičce k ekonomizéru tak malý podtlak,že to nestihne otevřít volnoběžnou trysku.Spojku většinou vymačkávám při více než 1200otáčkách a to elektronika ještě drží eko zavřené.Doufám že nekecám,když tak mě opravte.
Mas to cele v poradku? Tesni to? membranka ok? Ventil neni zasvineny? Napeti priveden na ventil je dostacujici, aby vcas reagoval? No a pak celkove serizeni. kdyz mas nizky volnobeh, tak se to take muze stat.

/Pokud mi to zdechalo pri brzdeni motorem, tak to vzdycky bylo membrankou, ale Koko Loko mas asi psa zakopaneho jinde/

Kazdopadne ten system musi slapat ok, jinak je to psycho jizda :-)
Membránu jsem dával novou před třema lety,volnoběh mám asi 900 až 1000ot.,karbec letos přetěsněný(všechna těsnění i pertinax,zabroušený do roviny).Napětí jsem neměřil,to napravím,jinak jsem si zvykl.