Napsal: pon kvě 29, 2006 19:57
No já počítám s tim, že to sežere nějakej výkon. Kolik ten OZON asi tak bere?
pro Lada nadšence
https://forum.ladaklub.com/
Taky mi to dělalo, ale můj serviceman dal nový kontakty do rozdělovače, pošteloval volnoběh (značné snížení otáček, nevím kolik to točilo předtím, ale asi hodně, protože mi furt spínal podtlakový ventil, a říkal, že mám ten jeden šroubek vyšroubovanej nadoraz) a taky mi vyměnil podtlakové ovládání předstihu v rozdělovači. Z toho podtlaku je tam taková pacička s dírkou nasazená na čepu a otáčí předstihem a ta dírka se dycky vyžvejká, vznikne vůle (stačí prý třetina milimetru) a potom to takhle blbne.Koko Loko píše:Jako zápor bych viděl tendenci ke zhasnutí motoru po dlouhodobé deceleraci při přechodu na volnoběh. Sice všichni tvrdí, že jim to nedělá, ale mě to dělají obě auta a přitom je vše v pořádku, možná je to jen problém málo bohaté směsi, čert ví?
Mas to cele v poradku? Tesni to? membranka ok? Ventil neni zasvineny? Napeti priveden na ventil je dostacujici, aby vcas reagoval? No a pak celkove serizeni. kdyz mas nizky volnobeh, tak se to take muze stat.Richard Novotný píše:Taky mi to dělá,ale jen když mám správně seřízený koncák a elektronika ovládá ekonomizér.Když koncák posunu tak,aby nikdy nevypnul a tudíž ekonomizér byl pořád pod podtlakem a volnoběžnou tryskou šlo do motoru pořád palivo,tak motor nechcípe.Pak tam ovšem ten ekonomizér je nanic.Otázkou je,jestli to stojí za to.Zvykl jsem si než při deceleraci a zastavení vymáčknu spojku,zároveň trochu přidám plyn,takže motor nestačí chcípnout.Jsou ale situace kdy na to není čas a pak buď motor nastartuji přes spojku a když bohužel úplně zastavím,tak startérem.Z toho moc radosti nemám.
Připadá mi,že při deceleraci je v hadičce k ekonomizéru tak malý podtlak,že to nestihne otevřít volnoběžnou trysku.Spojku většinou vymačkávám při více než 1200otáčkách a to elektronika ještě drží eko zavřené.Doufám že nekecám,když tak mě opravte.
Na 05ce ty výpadky byly velmi velmi ojedinělé, na sedmičce je to o chloupek horší, ale je nutno podotknout, že vozidlo zatím neprošlo lékařskou kontrolou na seřízení odtrhu a předstihu, karbec jsem si repasoval sám a odborníkovi jsem zatím svěřil jen poštelování směsi neb já osobně s těma šroubkama můžu kroutit jak chci a poznám prd, jen to, že to buď moc vrčí nebo zdechne. Po naštelování mi bylo doporučeno abych v případě problémů přidal chloupek na bohatosti, ale k tomu jsem se ještě nedostal. Viděl bych to tak, že v Trnavě to nechám prohlédnout od Marka a pak se uvidí .JmJ píše:... ale Koko Loko mas asi psa zakopaneho jinde...
Membránu jsem dával novou před třema lety,volnoběh mám asi 900 až 1000ot.,karbec letos přetěsněný(všechna těsnění i pertinax,zabroušený do roviny).Napětí jsem neměřil,to napravím,jinak jsem si zvykl.JmJ píše:Mas to cele v poradku? Tesni to? membranka ok? Ventil neni zasvineny? Napeti priveden na ventil je dostacujici, aby vcas reagoval? No a pak celkove serizeni. kdyz mas nizky volnobeh, tak se to take muze stat.Richard Novotný píše:Taky mi to dělá,ale jen když mám správně seřízený koncák a elektronika ovládá ekonomizér.Když koncák posunu tak,aby nikdy nevypnul a tudíž ekonomizér byl pořád pod podtlakem a volnoběžnou tryskou šlo do motoru pořád palivo,tak motor nechcípe.Pak tam ovšem ten ekonomizér je nanic.Otázkou je,jestli to stojí za to.Zvykl jsem si než při deceleraci a zastavení vymáčknu spojku,zároveň trochu přidám plyn,takže motor nestačí chcípnout.Jsou ale situace kdy na to není čas a pak buď motor nastartuji přes spojku a když bohužel úplně zastavím,tak startérem.Z toho moc radosti nemám.
Připadá mi,že při deceleraci je v hadičce k ekonomizéru tak malý podtlak,že to nestihne otevřít volnoběžnou trysku.Spojku většinou vymačkávám při více než 1200otáčkách a to elektronika ještě drží eko zavřené.Doufám že nekecám,když tak mě opravte.
/Pokud mi to zdechalo pri brzdeni motorem, tak to vzdycky bylo membrankou, ale Koko Loko mas asi psa zakopaneho jinde/
Kazdopadne ten system musi slapat ok, jinak je to psycho jizda