Stránka 2 z 3

Napsal: ned kvě 28, 2006 21:06
od meda.pu
no me jede LPG na letni provoz absolutne bez problemu :D

Napsal: ned kvě 28, 2006 21:51
od Devil
No jo ale ty asi nemáš danej sportovní filt s přímím nasáváním studenáho vzduchu

Napsal: pon kvě 29, 2006 08:46
od meda.pu
no jo, tak to mi asi uslo, omlouvam se :oops:

Napsal: pon kvě 29, 2006 09:06
od Devil
meda.pu píše:no jo, tak to mi asi uslo, omlouvam se :oops:
:twisted: v poho,protože klasickej filtr je krytej a i když to máš přeplí na letní provoz tak tam stejně do směšovače horkej vzduch jde.Ale čím teplejší vzduch jde do směšovče tím to líp spaluje a líp to jede. :twisted:

Napsal: pon kvě 29, 2006 11:10
od Luděk Musil
Devil píše:
meda.pu píše:no jo, tak to mi asi uslo, omlouvam se :oops:
:twisted: v poho,protože klasickej filtr je krytej a i když to máš přeplí na letní provoz tak tam stejně do směšovače horkej vzduch jde.Ale čím teplejší vzduch jde do směšovče tím to líp spaluje a líp to jede. :twisted:
Nevím, zda-li máš tak docela pravdu.
Protože čím teplejší vzduch = tím je ho méně = menší výkon.
Pročpak se asi do soutěžních motorů (ostatně to mají i výkonnější náklaďáky) dávají chladiče vzduchu? L.

Napsal: pon kvě 29, 2006 11:16
od Devil
Jasně,ale u LPG si myslím že to je naopak.Ale na benzím,s tebou souhlasím ve všech směrech !!! proto když jezdím na benzín tak otevírám klapku na letní provoz,protože tam jde studený vzduch a motor je výkonější.

Napsal: pon kvě 29, 2006 12:53
od slavoj
Devil píše:Teď jsem si vzpoměl,nemáš náhodou preplej karbec (filt) na letní provoz ??? Protože LPG potřebuje teplej vzduch do smešovače.Já to zkoušel a taky mi to cukalo !!! Proto když jezdím na LPG tak to mám přeplí na zimní provoz.To jedna z možností proč ti to cuká !!! :twisted:
___________
Lada navždy
tak toto som nevedel ze aj karburator sa prepina na letny provoz :shock:
ani nevie kde sa to da prepinat, teda ma to kazdy splynovac?

Napsal: pon kvě 29, 2006 12:55
od Myso
to v katalogoch nepisu, co?

splynovac sa neprepina, ale airbox ano.
u stareho typu musis otocit dekel, u noveho prepnut packu na tej umelohmotnej skatulke. a najnovsie verzie a samary maju bimetal, cize automatika

Napsal: pon kvě 29, 2006 14:04
od Devil

Napsal: pon kvě 29, 2006 14:43
od Myso
Devil píše:http://www.wddevil.wz.cz/Foto.html
foto motoru !!!
Ze skratka od VolksWagen je VW a nie Ww. :oops:

Napsal: pon kvě 29, 2006 14:52
od Devil
Myso píše:
Devil píše:http://www.wddevil.wz.cz/Foto.html
foto motoru !!!
Ze skratka od VolksWagen je VW a nie Ww. :oops:
Překlep sorry !!! :oops: Opraveno :oops:

Napsal: úte zář 11, 2007 14:30
od utia
Kamarad ma LPG v lade s karburatorem, pouziva na "promazani membran" startovani benzinem do ktereho micha trochu oleje, pry proto nemusi tolik jezdit na benzin - muze to byt ucinnejsi nez jen benzin?? :shock:

Napsal: úte zář 11, 2007 16:11
od Saša
Chtělo by to provést TEST na odolnost všech gumových cástí na netečnost vůči oleji!
Píši to z vlastní skušenosti- použil jsem gumu odolnou benzínu a po montáži do motorového rogala které baští mix guma naboptnala a a částečně jí to naleptalo.
Byl to olej MOGUL TSF pro 2 takty.

Napsal: stř zář 12, 2007 07:13
od vik2
To Devil: Ja mam sportovni filtr a nasavani taky u blatniku, skoro ze stejneho mista jako ty. Na LPG to nemelo zadnej vliv...

Napsal: stř zář 12, 2007 09:40
od major
Saša píše:Chtělo by to provést TEST na odolnost všech gumových cástí na netečnost vůči oleji!
Píši to z vlastní skušenosti- použil jsem gumu odolnou benzínu a po montáži do motorového rogala které baští mix guma naboptnala a a částečně jí to naleptalo.
Byl to olej MOGUL TSF pro 2 takty.
To se může stát, tyto oleje často obsahují esterové příměsy, které se s některými gruhy pryží nemají moc rády.