Stránka 2 z 3

Napsal: stř kvě 10, 2006 07:06
od tavri
Z mého TP: 2110 - NEBRZDENY/BRZDENY: 400/800 kg - motory 1.5
motory 1.6 mají myslím 500/1000 (z letáku CS Autolada)

Napsal: stř kvě 10, 2006 08:42
od Luděk Musil
model/ rok výroby: 21073i/1996
hmotnost celková/pohotovostní: 1460/1060
přívěs bržděný/nebržděný: 780/510 kg.

Jak to tak čtu, pozoruji, že jsou velice zajímavé údaje ve velkých techničácích :D .L.

Napsal: stř kvě 10, 2006 09:12
od gogo
ked uz sme pri velkych TP, u nas ich zrusili. Resp pri zmene uz vydavaju novy, format A4, ktory sa posklada do maleho puzdra a tento bazmeg nahradza velky aj maly. Proste v jednom vsetko. A ked to stratis, si v RITI!!!!!

Napsal: stř kvě 10, 2006 11:37
od Jiri
2111 1,5 8v motor a 500/1000
jednou jsem za tim tahnul cca 600kg, nebrzdeny prives a pripadal jsem si ze to auto nema zadny brzdy

Napsal: stř kvě 10, 2006 15:58
od Luděk Ondrůch
21214 1,7i bržděný 1000 / nebržděný 400 kg

Napsal: stř kvě 10, 2006 19:17
od tavri
Jiri píše:2111 1,5 8v motor a 500/1000
jednou jsem za tim tahnul cca 600kg, nebrzdeny prives a pripadal jsem si ze to auto nema zadny brzdy
Co jde, tahám v kufu, i svazek pletiva, stačí ho podložit prknem a ještě s ním předjíždím ve 120 km/hod :-) Kufr od 2110 se vyklápí hodně dobře. Kombíka nět nádo :-D

Napsal: stř kvě 10, 2006 19:23
od Majo
heh 21043 - 550/780kg. Ja viem, ja aby som nemal nieco extra :lol: Tipujem to na preklep pri zapisovani :)

Napsal: stř kvě 10, 2006 20:19
od Deli
Stejne ale kdo vazi, kolik prives vazi - nalozi se tolik, kolik je treba a pripadne kolik auto uveze :D
Soused se svoji S105 dovezl na nebrzdenem privesu necelou tunu sterku - sice nekolikrat musel odpocivat (ne on, ale auto), ale dojel :D ...

Napsal: stř kvě 10, 2006 21:44
od Křečík Barbuška
Je pravdou, že to nikdo neváží, ale byl jsem svědkem jak vozík plný plovoucí podlahy zaskočil na světlech řidiče natolik, že se podíval do kufru vozidla jedoucího před ním.

Napsal: stř kvě 10, 2006 21:51
od SalWador
Deli píše:Stejne ale kdo vazi, kolik prives vazi
Tata jezdi z vozejkem temer porad. Jiz parkrat se stalo, ze ho primo na silnici policjati vazili. Platil pokutu samozrejmne.

Napsal: čtv kvě 11, 2006 05:16
od gogo
1, jedna vec je tahat "povoleny" vozik a pretazit ho, najhorsie sa moze stat ze ta zvazia ak maju vahu a zaplatis pokutu a pokracujes.
2, ine je ked tahas prives nepovoleny, t.zn. napr. keby som moj 500 kg karavan tahal za feliciou, ktora moze "papierovo" len 400 kilovy, tak ma nemusi ani vazit, staci pozret do papierov v ktorych to vsetko je uvedene a nemusi ani vazit, pokuta ma neminie a samozrejme pridem o licenciu...+ dalsie sankcie.

tato druha alternativa je pravdepodobnejsia, nakolko u nas som sa malokedy stretol s cestnou vahou, aj to vazili len nakladaky. Samozrejme aj nasledky a sankcie su v druhom pripade tvrdsie...............

Napsal: pon kvě 22, 2006 10:11
od Drobek81
no je to zajimavy, ja mel v nemeckym technicaku napsano brzdeny/nebrzdeny tusim 700/1200kg, coz mne docela prekvapilo. Ptal sem se na to kamarada co mi to prepisoval a prej maj proste jine hodnoty, ze se s tim neda nic delat.Ale stve mne to bo kdyz v Nemecku by to mohlo jezdit i se 12metrakama tak proc ne u nas?!Kdyz sem tahal kompresor kterej mel 950kg tak sem nemel sebemensi problemy, auto jelo v pohode a brzdilo lip jak samotny diky najezdove brzde...
Este ke ztrate velkeho TP, u nas v CR zatim neni problem s vystavenim noveho, ja zrovna tohle resim bo sem chtel na STK a nejak sem nenasel velkej TP...uz je teda udelanej jen si pro nej zajet...stoji to 100kc...

Napsal: úte kvě 23, 2006 08:47
od Jiri
no v evrope dnes plati to, ze hmotnost soupravy s brzdenym privesem je dana maximalni stoupavosti tehle soupravy a pri tom nesmi byt prekrocen jeste nejaky limit.
Co se tyce mas hmota privesu bez brzd... nevim byvala to tak polovicka pohotovostni hmotnosti tazneho vozidla. Proste pokud to ma brzy naloz si tolik co uvezes do 12% stoupani....
uprimne receno kdyz je prives tezsi nez auto tak to neni nic prijemneho protoze se muze stat ze do zatacky te prives pretahne a donuti auto do smyku, stejne tak tereni nerovnosti dokazou rozhoupat celou soupravu auto je pak v pozici kusu hadru na klacku :-)))

Napsal: pát kvě 26, 2006 05:29
od Drobek81
Jiri píše:no v evrope dnes plati to, ze hmotnost soupravy s brzdenym privesem je dana maximalni stoupavosti tehle soupravy a pri tom nesmi byt prekrocen jeste nejaky limit.
jo tak to bude potom duvod proc tam byly takove divoke hodnoty...
No jinak je fakt ze do zatacky by to asi nebylo nic moc, ale na druhou stranu s privesem muzes max 80km/h coz je v pohode.Navic s brzdenym privesem sem si poprve malem rozbil snupak...a to sem to jen zkousel jak to brzdi...

Napsal: sob kvě 27, 2006 11:07
od dmatej
760 kg bržděnej, 470 nebržděnej, říká moje osvědčení... pravda, taky říká, že moje 2101 má 60kW při 5600 ot., ale no... detail :D