

1) Tachometr
Problém počítání kilometrů se povedlo vyřešit v rámci očisty palubky. Uvnitř budíků bylo posunuté kolečko denního počítadla a povedlo se mi ho dle návodu posunout zpět do správné pozice. Podle toho co jsem se dočetl, nejspíš někdo přede mnou nuloval denní počítadlo za jízdy... Prý se to pak umí posunout a nefungovat. Zároveň jsem vyměnil všechny žárovky v budíkách a tlačítkům na palubce jsem dopřál náhradu v podobě nových LED diod. 2) Světla
Dal jsem nějaký čas tomu seřizování a pak jsem zkoumal ten hydrokorektor. Celý problém, proč jedno světlo neposlouchalo na šroubování, způsobil fakt, že tam vůbec nebyla ta tyčka hydrokorektoru (tj. světlu chyběl jeden opěrný bod). Pro teď je to vyřešeno koupí nového hydrokorektoru (cca 900Kč) s tím, že první který přišel jsem okamžitě vracel (tekl už v krabici), ale druhý je ok a světla se povedlo nastavit. (Jedno má dost mizerný "obraz", asi budu shánět originální HELLA) 3) Očista
Protože nerad jezdím úplně špinavým autem, proběhla "základní" očista. Palubka ven, rozebrat, umýt. Interiér bude chtít vyčistit pořádněji, ale zatím jsem vyčistil aspoň přední sedačky, abych se neušpinil a aby to nějak vypadalo. Ještě mě čekají zadní, ale to počká na teplo. Bohužel někdy při očistě prasklo originální přední okno, takže jsem si s tátou dal ještě výměnu okna. Místo zeleného s modrým pruhem teď mám zelené se zeleným pruhem (ale zase do auta teče, takže to budeme muset udělat ještě jednou s výměnou těsnění). 4) Plyn
Po koupi plyn občas nechtěl fungovat - po přepnutí auto chcíplo. Občas to fungovalo. Problém se našel v oxidaci kontaktů selenoidů, které otevírají a zavírají plyn. Teď to funguje docela pěkně.
5) Řazení
Zlobí dvojka. Zatím to připisuji opotřebovaným prvkům mezi řadící pákou a převodovkou. Za tepla to bude chtít vyndat a vyměnit vyběhané díly (nebo vyměnit celé)
6) Řízení
Jde strašně ztěžka. Vypadá to na zničené horní uložení tlumičů. Zatím nevím, zda vyměnit jen ložisko a gumový prvek a nebo shánět i ty další díly. Má někdo zkušenosti?
7) Zbytek
Ještě mě čeká seřízení ventilů, kontrola svíček, výměna gufera na tyči řazení u převodovky, spasování výfuku (někde vpředu to při 2500+ otáčkách vydává divné zvuky) a pak řešit zatékání zadními dveřmi + nedostatky karoserie (5té dveře, PP blatník, LZ blatník, všechny lemy). A možná někdy v budoucnu řešit lak...
