U toho posledního dílu si vzpomínám, že originál měl vstup "shora" … trubka byla zavařena do těla nad límcem pod cca 60 stupni. L.Luděk Musil píše:… . Asi jsi měl, Honzo, štěstí na obzvláště "povedený" kus .L.
Jak sem menil vyfuk aneb polsky prumysl v praxi
Moderátor: Moderátoři
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10572
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak sem menil vyfuk aneb polsky prumysl v praxi
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Re: Jak sem menil vyfuk aneb polsky prumysl v praxi
Ale kombi a sedan maju ine tie. Koncove casti. Ci?
Re: Jak sem menil vyfuk aneb polsky prumysl v praxi
Ano.Dusan píše:Ale kombi a sedan maju ine tie. Koncove casti. Ci?
VAZ 2104 1.3 1989
Re: Jak sem menil vyfuk aneb polsky prumysl v praxi
Ja s Tebe blbce dělat v žádném případě nechtěl. Myslel jsem to tak, že je úplně jedno, jakého výrobce koupíš, protože u všech je velká část vyfuků šmejd.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Re: Jak sem menil vyfuk aneb polsky prumysl v praxi
V pohode . Jako vul sem si prisel, kdyz mi vsichni psali, ze polmostrow je bez problemu a ja mel v ruce 3 kusy, kdy ani jeden nemohl pasovat a neslo o drobnosti.Vašátor píše:Ja s Tebe blbce dělat v žádném případě nechtěl. Myslel jsem to tak, že je úplně jedno, jakého výrobce koupíš, protože u všech je velká část vyfuků šmejd.
Ja mel v ruce opravdu 3 polmostrovy na kombika a vsechny mely "esicko" pro 02 a rouru k motoru vyrazne v ose tlumice, tak ja je to na fotce.
Mam uz jen jednu teorii - vyrobce si mysli, ze kombik se od sedanu lisi jen tim "esickem" a ne i tim, jak jsou tvarovane trubky smerem k motoru.
To uz jen takove plky.
Vcera sem vymenil drat z plotu v koncovem uchytu za sroub, nahodil letni kola a s povdekem musim konstatovat, ze se wergl nerozpadl ani pri driftu na kocicich hlavach byvaleho tankodromu. Letni sezonu tedy povazuji za zahajenou
VAZ 2104 1.3 1989
-
- Příspěvky: 1110
- Registrován: úte úno 03, 2009 10:26
- Bydliště: Krkonoše
Re: Jak sem menil vyfuk aneb polsky prumysl v praxi
Tak to bylo docela výživné! Patřím k těm šťastlivcům, kterým Polstrow sedí na "normálních" autech, včetně 06. Dokonce jsem tehdy (2013) ještě sehnal nerezový. Obecně s tou Panhardkou jsem měl dříve problém často, ale vždy se to porovnalo posunutím na spoji 1 a 2 dílu.
Re: Jak sem menil vyfuk aneb polsky prumysl v praxi
No hej, raz som tusim odrezal 3cm z prveho dielu pavuka