Jak sem menil vyfuk aneb polsky prumysl v praxi

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10572
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak sem menil vyfuk aneb polsky prumysl v praxi

Příspěvek od Luděk Musil »

Luděk Musil píše:… . Asi jsi měl, Honzo, štěstí na obzvláště "povedený" kus :cry: .L.
U toho posledního dílu si vzpomínám, že originál měl vstup "shora" … trubka byla zavařena do těla nad límcem pod cca 60 stupni. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Dusan
Příspěvky: 3937
Registrován: stř čer 02, 2004 17:29
Bydliště: Kosice-okolie

Re: Jak sem menil vyfuk aneb polsky prumysl v praxi

Příspěvek od Dusan »

Ale kombi a sedan maju ine tie. Koncove casti. Ci?
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6590
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Re: Jak sem menil vyfuk aneb polsky prumysl v praxi

Příspěvek od JmJ »

Dusan píše:Ale kombi a sedan maju ine tie. Koncove casti. Ci?
Ano.
VAZ 2104 1.3 1989
Uživatelský avatar
Vašátor
Příspěvky: 9404
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak sem menil vyfuk aneb polsky prumysl v praxi

Příspěvek od Vašátor »

Ja s Tebe blbce dělat v žádném případě nechtěl. Myslel jsem to tak, že je úplně jedno, jakého výrobce koupíš, protože u všech je velká část vyfuků šmejd.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6590
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Re: Jak sem menil vyfuk aneb polsky prumysl v praxi

Příspěvek od JmJ »

Vašátor píše:Ja s Tebe blbce dělat v žádném případě nechtěl. Myslel jsem to tak, že je úplně jedno, jakého výrobce koupíš, protože u všech je velká část vyfuků šmejd.
V pohode :-). Jako vul sem si prisel, kdyz mi vsichni psali, ze polmostrow je bez problemu a ja mel v ruce 3 kusy, kdy ani jeden nemohl pasovat a neslo o drobnosti.

Ja mel v ruce opravdu 3 polmostrovy na kombika a vsechny mely "esicko" pro 02 a rouru k motoru vyrazne v ose tlumice, tak ja je to na fotce.

Mam uz jen jednu teorii - vyrobce si mysli, ze kombik se od sedanu lisi jen tim "esickem" a ne i tim, jak jsou tvarovane trubky smerem k motoru.

To uz jen takove plky.



Vcera sem vymenil drat z plotu v koncovem uchytu za sroub, nahodil letni kola a s povdekem musim konstatovat, ze se wergl nerozpadl ani pri driftu na kocicich hlavach byvaleho tankodromu. Letni sezonu tedy povazuji za zahajenou :-)
VAZ 2104 1.3 1989
Jan Vaníček
Příspěvky: 1110
Registrován: úte úno 03, 2009 10:26
Bydliště: Krkonoše

Re: Jak sem menil vyfuk aneb polsky prumysl v praxi

Příspěvek od Jan Vaníček »

Tak to bylo docela výživné! Patřím k těm šťastlivcům, kterým Polstrow sedí na "normálních" autech, včetně 06. Dokonce jsem tehdy (2013) ještě sehnal nerezový. Obecně s tou Panhardkou jsem měl dříve problém často, ale vždy se to porovnalo posunutím na spoji 1 a 2 dílu.
Dusan
Příspěvky: 3937
Registrován: stř čer 02, 2004 17:29
Bydliště: Kosice-okolie

Re: Jak sem menil vyfuk aneb polsky prumysl v praxi

Příspěvek od Dusan »

No hej, raz som tusim odrezal 3cm z prveho dielu pavuka :D
Odpovědět

Zpět na „Nepovedené pokusy“