oslnovanie nema suvislost ci tam mas LED alebo ziarovku. Na nive treba rucne s gombikom znizit svetla aby si neoslnoval ked zatazis auto a dvihnu sa. VW ta oslnuje lebo na novych autach sa stavaju situacie, ze automatika neskoro prepne na tlmene aj ked ide oproti auto, potom to rucne prepinam hore dole a zabudnem ze uz nemam auto rezim a dalsie auto uz nechtiac oslnujem . Na nive sa to nemoze statPanthymaeus (Honza) píše:Jen jestli i ty LED oslňují méně jak u VW... :/
Niva Tajga
Moderátor: Moderátoři
Re: Niva Tajga
Re: Niva Tajga
Trochu komplikacii s ohybanim a zvaranim trubiek vyfuku ale LPG konecne namontovane
- mirozv
- Příspěvky: 959
- Registrován: úte kvě 11, 2010 20:45
- Bydliště: okr. Zvolen
- Kontaktovat uživatele:
Re: Niva Tajga
Hlavne tieto "náhrady" majú zdroj svetla úplne inde, ako je vlákno pri žiarovkách, takže je to celé zle, ale inak super.tajga píše:oslnovanie nema suvislost ci tam mas LED alebo ziarovku. Na nive treba rucne s gombikom znizit svetla aby si neoslnoval ked zatazis auto a dvihnu sa. VW ta oslnuje lebo na novych autach sa stavaju situacie, ze automatika neskoro prepne na tlmene aj ked ide oproti auto, potom to rucne prepinam hore dole a zabudnem ze uz nemam auto rezim a dalsie auto uz nechtiac oslnujem . Na nive sa to nemoze statPanthymaeus (Honza) píše:Jen jestli i ty LED oslňují méně jak u VW... :/
Re: Niva Tajga
Mne sa zda ze zrovna tieto nivacke paraboly na H4 su dobre riesene lebo ledka priamo nesvieti, ale je pred nou plechovy klobuk ktory odraza svetlo spet na parabolu a svetlo je potom vykreslene odrazom a kresli obrys mechanicky podla toho plechu . Urcite ze vymienat zdroj svetla ktory nie je urceny pre dane auto nemusi dopadnut vzdy dobre.mirozv píše:
Hlavne tieto "náhrady" majú zdroj svetla úplne inde, ako je vlákno pri žiarovkách, takže je to celé zle, ale inak super.
Re: Niva Tajga
Ty bile svetla nemam vubec rad, jsou caste prejezdy horizontu a byť jsou sebelepe nastavene, tak se osilneni nevyhnu a zarovka je oproti tem bilym hodne rozdilna. Jak vidim bile tak zrak kotvim do krajnice, at se mam vubec ceho chytit a je to časté. Uz na 3w rucni svitilne je zakaz sviceni do oci a to plati i pro mnohem mene vykonne ledky.
Posledni dobou jsem dost na origo nivackych svetlach pracoval a jsem s klasickymi svetly naprosto spokojeny. Dulezite je, spravne je nastavit, treba na odlehle silnici za tmy.
Je ale fakt, ze sroubky parabol jsem predelal na hrubsi nerez imbusy a nastavovaky sklonu jsem pouzil taky hrubsi z Pajera 1.
Samotne zatezove nastavovani sklonu jsem si vyrobil mechanicke, lankove z cyklokomponentu = 1 rozrezany AL ram z horskeho kola, pro pouziti drzaku na bovdeny, ktere jsem nanytoval do vrchu hrnce svetel. Lanka jsem provlekl navrtanou dirkou do vrchu parabol (dole tahaji parabolu pruziny a nahore lanko). Potom jsem rozrezal karbonovou kliku od pedalu a na ni nasrouboval dalsi drzaky bovdenu. Z jedne strany od svetel drzak pro 2 bovdeny (L a P svetlo) a z druhe strany 1 drzak bovdenu pro lanko k jednoduche pacce k razeni prehazovacky, ktera je v interieru. Na tomhle necem 2 lanka taha lanko jedno.
Funguje to dobre a je to mechanicke, opravovatelne a pouzivam to casto. Obcas pomuze i ocisteni svetel
Posledni dobou jsem dost na origo nivackych svetlach pracoval a jsem s klasickymi svetly naprosto spokojeny. Dulezite je, spravne je nastavit, treba na odlehle silnici za tmy.
Je ale fakt, ze sroubky parabol jsem predelal na hrubsi nerez imbusy a nastavovaky sklonu jsem pouzil taky hrubsi z Pajera 1.
Samotne zatezove nastavovani sklonu jsem si vyrobil mechanicke, lankove z cyklokomponentu = 1 rozrezany AL ram z horskeho kola, pro pouziti drzaku na bovdeny, ktere jsem nanytoval do vrchu hrnce svetel. Lanka jsem provlekl navrtanou dirkou do vrchu parabol (dole tahaji parabolu pruziny a nahore lanko). Potom jsem rozrezal karbonovou kliku od pedalu a na ni nasrouboval dalsi drzaky bovdenu. Z jedne strany od svetel drzak pro 2 bovdeny (L a P svetlo) a z druhe strany 1 drzak bovdenu pro lanko k jednoduche pacce k razeni prehazovacky, ktera je v interieru. Na tomhle necem 2 lanka taha lanko jedno.
Funguje to dobre a je to mechanicke, opravovatelne a pouzivam to casto. Obcas pomuze i ocisteni svetel
(maluch,uno1.5i-koloběh plechu v přírodě)
-lanča delta2 1.6i zdvihlá
-Lada Niva 1.7i -ll-
-Piaggo /bravo/sup.bravo/ciao//
-lanča delta2 1.6i zdvihlá
-Lada Niva 1.7i -ll-
-Piaggo /bravo/sup.bravo/ciao//
Re: Niva Tajga
Na starej nive som mal HELLA paraboly a to sa neda porovnat svietivost ani s novymi original ruskymi. Tie HELLA tak svietili ako keby som k ruskym este domontoval pridavne reflektory. Zhanam HELLA momentalne okolo 30 euro su v ponuke na internete len nie som si isty ktory presne typ to je, pisu ze to je na Barkas, Fiat aj Nivu kompatibilne.
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10510
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Niva Tajga
Myslím, že podstatný je průměr 160 mm. Ostatní věci by to mělo mít unifikovaný. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Re: Niva Tajga
Presiel som na LPG vyse 1000km a pozeram na vyfuk ziadne stopy po karbone. Je to uz elektromobil, alebo ako je to s tymi prekrocenymi emisiami
Re: Niva Tajga
Uz mam po prvom servise 3500km. Mozem povedat ze vsetko prebehlo super, vymenene vsetky naplne, kvalitny olej, zlava na cene, pocas servisu poskytli nahradne vozidlo neviem presne ktory typ to bol Lada, ale celkom fajn islo, servis mozem len odporucit +++++.Re: Niva Tajga
update: najazdenych 500km po vymene olejov je to neskutocny rozdiel oproti zabehovym original co tam boli. auto ide o 30 % lahsie, tiez ked vyhodim rychlost na miestach kde predtym som to robil tak auto sa dogula ovela dalej a nestraca az tak rychlost. pozeral som servisku su tam oleje MOTUL a TOTAL .
Re: Niva Tajga
Ci to nieje skor tym ze sa oteplilo.
Na druhej strane ked mas v diferaku gl5 75w140 tak to jazdi inac ako s pp90H
Na druhej strane ked mas v diferaku gl5 75w140 tak to jazdi inac ako s pp90H
Re: Niva Tajga
teploty su zhruba rovnake lebo jazdim kazdy den, robi to ten olej. Ked som videl ze sa vyznaju ani som do toho nekecal a fakt tam dali dobre oleje citim to . Od novoty mi dvojka isla tazsie zaradit, v zime ked bolo pod nulou, kym sa auto trochu nezohrialo tak uplne zle ked sa zohrialo tak uz normalne. Teraz sa to vsetko uz umravnilo.
Re: Niva Tajga
Kabinovy covid-19 filter.
Re: Niva Tajga
Neuveritelne sa stalo skutocnostou, v casoch zuriaceho Covid-19 dorazil balik z UA s difuzorom. V nemecku 50Euro + 15Euro postovne
z Ukrajiny 8Euro + 7Euro postovne. Nabuduce objednavam uz len odtial, za cenu postovneho z nemecka to mam aj z tovarom .
z Ukrajiny 8Euro + 7Euro postovne. Nabuduce objednavam uz len odtial, za cenu postovneho z nemecka to mam aj z tovarom .
- Jarda_NIVA1.7
- Příspěvky: 887
- Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: Niva Tajga
ale k nam to bude drazsi... z jakeho objednavas shopu?
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet