Ty bile svetla nemam vubec rad, jsou caste prejezdy horizontu a byť jsou sebelepe nastavene, tak se osilneni nevyhnu a zarovka je oproti tem bilym hodne rozdilna. Jak vidim bile tak zrak kotvim do krajnice, at se mam vubec ceho chytit a je to časté. Uz na 3w rucni svitilne je zakaz sviceni do oci a to plati i pro mnohem mene vykonne ledky.
Posledni dobou jsem dost na origo nivackych svetlach pracoval a jsem s klasickymi svetly naprosto spokojeny. Dulezite je, spravne je nastavit, treba na odlehle silnici za tmy.
Je ale fakt, ze sroubky parabol jsem predelal na hrubsi nerez imbusy a nastavovaky sklonu jsem pouzil taky hrubsi z Pajera 1.
Samotne zatezove nastavovani sklonu jsem si vyrobil mechanicke, lankove z cyklokomponentu = 1 rozrezany AL ram z horskeho kola, pro pouziti drzaku na bovdeny, ktere jsem nanytoval do vrchu hrnce svetel. Lanka jsem provlekl navrtanou dirkou do vrchu parabol (dole tahaji parabolu pruziny a nahore lanko). Potom jsem rozrezal karbonovou kliku od pedalu a na ni nasrouboval dalsi drzaky bovdenu. Z jedne strany od svetel drzak pro 2 bovdeny (L a P svetlo) a z druhe strany 1 drzak bovdenu pro lanko k jednoduche pacce k razeni prehazovacky, ktera je v interieru. Na tomhle necem 2 lanka taha lanko jedno.
Funguje to dobre a je to mechanicke, opravovatelne a pouzivam to casto. Obcas pomuze i ocisteni svetel
