To znám … to jsem měl taky.
Sice si nepamatuju, na které (Ladě) z mé řady to bylo, ale co si pamatuju, že když mi tenkrát spojka přestala spojkovat, tak jsem prostě přegumičkoval.
A teprve, když jsem to v rozmezí měsíce dělal potřetí, nadávaje na kvalitu gumiček, mi napadlo podívat se na vnitřní stěnu proti světlu … . L.
Hlavní válec spojky - Těsnění
Moderátor: Moderátoři
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10511
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hlavní válec spojky - Těsnění
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
- Teepee
- Příspěvky: 4266
- Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
- Bydliště: Praha západ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hlavní válec spojky - Těsnění
A nepotřebuje to ani 40 let, já to řešil po cca 7 letech v Nivě. Nejdřív si začal hlavní válec přisávat první gumičkou vzduch, spojka měkká, zabírala jak se jí zachtělo. Tak jsem to přegumičkoval, s tím že válec ještě nemůže být úplně špatnej po těch pár letech a po chvíli to začalo znovu. Nějakou dobu jsem s tím trpěl a když začala mizet kapalina, tak letěl...
Bílý LADA a okřídlená spol.