A15 má celkovou do 3,5t. a třeba A21 má pohotovostní 2,8 tak když si ji necháš omezit do 3,5t tak ti stačí B. Ohledně všemožných zákonů je to dost zmatený a bylo takových novel, že si člověk není ničím jistý. Měl jsem od bývalého kolegy půjčenou asi na týden A21 která omezená nebyla. Jednak jsem objížděl mýto, ale hlavně jsem si pro ni přijel s 8 kolečky do tachografu, čímž jsem kolegu rozesmál, že prý když je to do 12t a je to pro osobní účely atd. že to tachograf mít nemusí, nevím. Tohle bylo nějakých 5 let nazpět.
Motal jsem se s tím jen po Praze a středních čechách, tak jsem vymetal všechny zkratky bez hlídek, na který jsem si vzpomněl, a doufal, že nic nebudu muset vysvětlovat, nebo nedej bože obhajovat řidičák
Já jezdil chvilkou s touhle...
Jinak klasika, bez pásů, 4-kvalt už na podlaze, po prázdnu uskákaný jak koza a po ránu šílená dýmovnice
.
Výkon stejně jako brzdný účinek nevelký, nádrž jak do friťáku a spotřeba jak 2 2106ky...ale sranda s tím byla a účel to splnilo, to je fakt.
Ještě mě napadlo srovnání, s těmi A70 atd. jsem nejezdil, ale přetrpěl jsem asi 2 týdny s jedním kouskem z řady D
a to bylo dost strašný. Když pominu, že tam teklo střešním oknem, že to nejelo, brzdilo jen o chlup líp než A21 a mělo to interiér alá Daewoo Lanos tak hlavním problémem bylo asi to, že se tomu "ohybal" rám a šmajdala, takže na jedný straně člověk viděl v zrcátku bok auta a pole a při plném zatížení bylo už s odstupem třeba 10m vidět, jak je auto do oblouku, takže lapač na kontrolu jak vyšitý.
Fuj, ještě teď z toho mívám nepěkné sny
.
Až budu mít zase psavou, tak sem přihodím dvě veselé historky s A21...a v jedné figuruje i Marťas