Re: Crosska - oficiální versus reálná maximálka
Napsal: úte črc 11, 2017 20:04
No ta podpora turků je na tom autě jedno z mála negativ, raděj bych si tam ale nalepil nálepku Tofas
pro Lada nadšence
https://forum.ladaklub.com/
No veď do tej stovky aj mne.Tú infošku v rozdiely medzi tacho a gps na Priore som čerpal od valdu .Cory píše:Moja Priora ukazuje uplne zhodne s GPS aj s pridavnym palubakom...ale testoval som to len do 100km/h.
Ano, mně při 40 měří stejně a pak to pomalu na budíku přidává (už u 50 je nepatrný rozdíl) a při tachometrových cca 198-9 navigace 188. Co jsem různě četl, tak je to normální aby řidiči spíš dodržovali bez obtíží povolenou rychlost rychlost.stano112 píše:No veď do tej stovky aj mne.Tú infošku v rozdiely medzi tacho a gps na Priore som čerpal od valdu .Cory píše:Moja Priora ukazuje uplne zhodne s GPS aj s pridavnym palubakom...ale testoval som to len do 100km/h.
a nebylo by to lepší nafotit s figurantkou??stano112 píše:Gergius-nemáš za čo,pokiaľ ma nechytia "chlupatý",tak je to v pohode .
S tou rezervou máš pravdu,okolo už nič iné nedáš,jedine čo ti vojde do rezervy.Dokonca oproti 2112-ke absentujú aj postranné kapsy v podlahe.Priestor tam na to je,ktovie prečo to tam nedali...možno kvôli tuhosti karosérie.Aj schránka spolujazca je o niečo menšia,zo známeho dôvodu.Nakoľko je predok Kaliny krátky,kvôli priestrannosti interiéru,tak sa im klimatizačná jednotka nevošla nikde inde,len do interiéru.Preto je aj tá prístrojovka taká"bacuľatá" a opticky zmenšuje interiér.Plus ešte airbag,takže väčšia už nešla spraviť.
Ono ten kufor sa zdá možno malý,ale zase ti poviem,že oproti 2112-ke,na ktorú som bol zvyknutý,tak do crossky na výšku nabalím viac.Poviem ti pravdu,že už vyše mesiaca mám nafotený interiér aj s figurantom ,aby ste maly predstavu o veľkosti a variabilite,len akosi nemám čas to spracovať .
No a čo sa týka motorov,tak tam skutočne veľký rozdiel nie je.Ja s mojej skúsenosti môžem povedať,že rozdiel v bežnej premávke nezbadáš.Ja čo som s Vestou absolvoval tých pár kilometrov,tak ti poviem,že Vesta v dymamike (je pravda,že motor bol ešte surový,nezabehnutý)oproti Kaline lepšia nebude,nakoľko je väčšia a ťažšia.Ja osobne by som si počkal na 1,8 litrový motor.Ten ma papierovo presvädčil,má to reálne dosiahnuteľné parametre.Na rozdiel od ostatných výrobcov.Presne to nedávno pomenoval môj kolega,ktorý si kúpil H i30,1,6 88kW.Doma má R Mégan 1,6 8V 55kW a sám povedal,že dnešné kilowaty už nie sú tie,čo boli voľakedy.Proste tvrdí,že ten staručký Mégan ťahá lepšie,než to nové,čo kúpil.To isté môžem potvrdiť o sestrinej novej Corole 1,6 97kW.To auto má podľa papierov oproti crosske o 25kW!!! viac,len poviem ti,že ja som to zatiaľ akosi nezbadal...je pravda,že krúťák má tá Corola len o niečo väčší,ako Kalina.Takže nakoľko je tá Corola sedan väčšia a ťažšia,tak rozdiel v bežnej premávke nezbadáš.Možno ak by si to točil do extrému,tak by si tie kilowaty navyše pocítil,ale jazdíš tak bežne?