Martanasse píše:Moje poslední naměřená spotřeba byla 15,5 L/100 a celkově jí mam taky vysokou.. Asi bude něco v nepořádku..
Pojedeš na sraz? Zapracujeme na tom!
Já teda moc na spotřebu nejezdim, při předjíždění obvykle dávám plnej.
Žigul 2101 1974: 7,2 při 115 km/h průměru, běžný průměr 8,2.
Ládínek 21053 1989: běžný průměr 10,3 při poměru 1:6 (jízda na N95 : LPG)
Laďka 2101 1976:
dálnice průměr 115 km/h 9,2 při poslední jízdě z Moravy (1.1.2006)
město Plzeň tuhle zimu 11,5, studené starty pravidelně po 8km.
příčiny: těžká noha, velká sbíhavost (1cm) + "skrytý problém"
Ten problém - špatně se rozjíždí na jedničku, jakoby něco kladlo velkej odpor, při nějakých 15-20 km/h to najednou přejde. Čapo mě kdysi varoval před horší spojkou, asi na tom něco bude. Zatím nemám čas se v tom vrtat.
Další související problém je křivý levý buben nebo poloosa. Šmajdání není vůbec vidět, ale když jsem otáčel bubnem, škrtal přerušovaně o obložení. Když pojíždím v koloně, auto "skáče". Při rychlejší jízdě už vůbec nic, chovalo se to stabilně i při 145 km/h reálných.
Tlaky byly jen 9,5 na všech válcích, tahá to ďábelsky dobře, zrychlení jsem ještě neměřil.
Při jízdě do kopce mi bouchá přvodovka o podlahu - trvalo mi čtvrt roku, než jsem přestal podezřívat výfuk. Ještě jsem se ale nedostal na rampu.
Kdyžtak mě usměrněte, kdyby to mohlo být ještě něčím jiným...
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).