Stránka 2 z 4

Napsal: pát bře 31, 2006 17:45
od Majo
tu hranicu 120 by som velmi neprekracoval. 125 davam len odkedy mi vyfuklo tesnenie, to uz viem ze vydrzi. Zase menej ako 120 na upraveny motor nedoporucujem. Takze tych 120 presne a mas to 8)

Ja som v Bechyni dotahoval na tych 1/2" (pol colu), inu trubku som poruke nemal :P Ale to bola krizova situacia a tu hlavu som potom radsej daroval Marekovi, vid Marku :mrgreen: :lol:

Napsal: pát bře 31, 2006 17:53
od Pája
To bláto na víčku mám taky. Je to těma krátkejma jízdama. (2*5km denně). Když ho projedeš někam dál, cca 100km, tak to zmizí.

Napsal: pát bře 31, 2006 17:55
od Ondra 07
No mozna to neni uplne k tematu,ale po generalce hlavy mi mizi voda v expanzce.A neovlivnuje to jestli se s autem jezdi nebo ne... Proste doleju po spodni risku a za pul hodiny je zase nadne.A po autem nikdy zadny kapicka.Ani po dvou mesicich v garazi...Vadi to kdyz je expanzka prazda?Podotykam ze v chladici je vody dost (az po vicko)...A nikde jsem nezpozoroval unik jak jsem rikal.Coudit to necoudi (po zahrati) a vicko oleje je cisty (zadna pena ci neco podobnyho)...

Napsal: pát bře 31, 2006 19:46
od JmJ
Ondra 07 píše:No mozna to neni uplne k tematu,ale po generalce hlavy mi mizi voda v expanzce.A neovlivnuje to jestli se s autem jezdi nebo ne... Proste doleju po spodni risku a za pul hodiny je zase nadne.A po autem nikdy zadny kapicka.Ani po dvou mesicich v garazi...Vadi to kdyz je expanzka prazda?Podotykam ze v chladici je vody dost (az po vicko)...A nikde jsem nezpozoroval unik jak jsem rikal.Coudit to necoudi (po zahrati) a vicko oleje je cisty (zadna pena ci neco podobnyho)...
nekdo tady varoval, ze to muze tect kolem topeni dovnitr do karoserie. to se ti nedeje? bo jak to mizi samo a "nikam", tak to nebude jen tak.

Napsal: pát bře 31, 2006 22:40
od Little Red Riding Hood
to jmj: do kastle nic neteče.. ale taky jak z expanzky.. expanzka slouží k odtoku přebytečné vody z chladiče..

Napsal: pát bře 31, 2006 23:28
od JmJ
Little Red Riding Hood píše:to jmj: do kastle nic neteče.. ale taky jak z expanzky.. expanzka slouží k odtoku přebytečné vody z chladiče..

mno, expanzni nadoba slouzi k zachyceni expandujici kapaliny a pri moc velkem tlaku by mela "upustit paru" tusim. taky je to nejvyssi bod chladici soustavy, takze pokud mas kapalinu pod min (nevim kolik), tak pri ruznych naklonech vozidla muze dojit k tomu, ze v nekterych mistech chladici soustavy muze klesnout hladina. teoreticky v extremu mozna i prakticky.

kazdopadne by z tama ta kapalina nemela mizet, ze? :-)

je to dobre odvzdusnene?

Napsal: sob dub 01, 2006 00:13
od Ondra 07
Odvzdusnene... no ehmm :dontknow: Delal to servisak (ale solidni) a snad to odvzdusnil,ale jak bude cas a nalada tak zkusim dolit vodu,mohlo se klidne stat ze ji tam dal malo a jak jsem to byl projet tak se v expanzce varila voda.Volal jsem mu a rikal ze to je normalni pri vypusteni a napusteni chladice,zustal tam vzduch nekde a ted to probublalo.Od te doby to uz opravdu nemelo tendenci varit ani tlakovat,nanejvis je expanzka tepla.Zkusim tam poradne dolit,na MAX risku a uvidim pokud to zase cely motor vysaje tak bych to vypustil a zkusil tlakovku.Jestli neni nekde nejaka netesnost...

Napsal: sob dub 01, 2006 08:32
od Brandy
Zkus tohle. Odmontuj vicko chladice. Zapni motor a otevri kouhout topeni. Pomalu lej chladici kapalinu (nebo destilku nebo co tam davas) do nalevaciho otvoru chladice dokud to nezacne pretekat. Musis lit ale pomalu, aby to melo cas se "vstrebat". Nakonec zavri vicko chladice a jeste na bezicim motoru lej kapalinu do expanzni nadrzky, dokud to pujde. Takhle to delam ja a nikdy nebyl problem.

Napsal: sob dub 01, 2006 08:38
od Ondra 07
To Brandy: Jasne chapu,aby to cirkulovalo a vytlacilo vzduch atd... diky za TIP... :wink:

Napsal: stř kvě 10, 2006 10:29
od zeek
Včera jsem jel po dálnici do Benátek...taková pohodička...jen pár kiláků od prahy....
Jedu si tak těch 120 - 140...a při cestě zpátky se mi začalo dosti přehřívat auto...lezlo to na cca 100-110 :( Tak jsem pustil topení a zas to slezlo ale jakmile jsem topení vypnul okamžitě to lezlo nahoru....zkusil jsem jet tak stovkou ale pořád se to přehřívalo...nechápu...chladič byl rozpálenej, takže tam voda šla...
Někdo mi říkal že by to mohlo být těsnění..ale vážně nevím :cry:
Bechyně je za 2 týdny a nechtěl bych celou cestu tam i zpátky jet v sauně :(
Jo a když jsem kontroloval vodu tak vůbec žádná neubyla!!!
Prosím.....poraďte!!!

Napsal: stř kvě 10, 2006 14:18
od Vašátor
Jak moc byl chladič rozpálenej? Může to být málo otevřenej termostat....tudíž topení otevřeno naplno a chladič jen napůl.

Napsal: stř kvě 10, 2006 14:59
od zeek
Na chladiči jsem neudržel ruku ani vteřinku...byl vážně hodně žhavej...proto mě to tak zaráží....

Napsal: stř kvě 10, 2006 15:07
od Teepee
zeek píše:Na chladiči jsem neudržel ruku ani vteřinku...byl vážně hodně žhavej...proto mě to tak zaráží....
Teoreticky, co chladič s nedostatečnou účinností. (Přicpanej, zarostlej vodním kamenem?)
Zajímavé by bylo vědět jaká byla "pocitová" teplota výstupní vody.

Napsal: stř kvě 10, 2006 15:22
od Little Red Riding Hood
jen tak trochu mimo.. byla tu řeč o termostatu.. můžu nějak zjistit na venek zdali funguje správně?.. respektivě.. existuje nějaká repase??..

Napsal: stř kvě 10, 2006 15:27
od zeek
Teepee píše:
zeek píše:Na chladiči jsem neudržel ruku ani vteřinku...byl vážně hodně žhavej...proto mě to tak zaráží....
Teoreticky, co chladič s nedostatečnou účinností. (Přicpanej, zarostlej vodním kamenem?)
Zajímavé by bylo vědět jaká byla "pocitová" teplota výstupní vody.
Chladič jsem dával z mojí bejvalý 03..a tam fachčil v poho...ale právě že to začalo dělat až při cestě zpátky....při cestě tam to nedělalo...a že by to najednou zarostlo se mi nezdá... :(