Stránka 2 z 2

Napsal: úte bře 14, 2006 20:31
od Ondra 07
To Pool:Ano moje poznamka se mela tykat uz neceho vykonejsiho jako je turbo ci kompresor.

Napsal: stř bře 15, 2006 07:59
od gogo
ako myslienka to neni zla uvaha, ale uz ma asi niekto predbehol. Keby to malo pozadovany efekt, tak uz by sa to tam asi davalo seriovo. Alebo druha moznost: mizivy ucinok za maximalne usilie :wink:

G.

Napsal: stř bře 15, 2006 08:40
od denis
Navíc nepoužitelné při LPG-má zkušenost je ta, že z kopce nemůžu vyřadit, protože auto zdechne-moc vzduchu-málo plynu. Kamarád to řešil sáním doboku ale já prostě nevyřazuju.
Myšlenka dobrá ale .....Né nadarmo turbo tlačí nějakou tu atmosféru a stojí hafo peněz.

Napsal: stř bře 15, 2006 09:04
od Jiri
no slabé turbo které zvedne výkon o 20-30 procent má pracovní tlak 0,4 baru
maximální hodnoty co se sériově používají jsou 1,1-1,2 baru
takže pro 1,5 motor je potřeba aby při minimálním rozumném přetlaku 0,2 baru dodávlo thle dmychadlo cca 50 litrů za sekundu
pokud vím tak vysavače žerou 1,5kW a vycucnou cca 30l za sekundu - rozdíl tlaků je při tom docela malý a nepoužitelný pro přeplňování...
Proč asi jsou turba poháněná výfukovými plyny a točí 120 000otáček za minutu? vysavač točí tak 20 000.. je to odstředivý stroj takže výkon stoupá s kvadrátem otáček

Napsal: stř bře 15, 2006 09:15
od Trevor
Ale aj keby si ako tak podarilo ten tlak dostat aspon na tych 0,2baru tak neviem ako by si stym poradil karburator :roll:

Napsal: stř bře 15, 2006 09:43
od Deli
Trevor píše:Ale aj keby si ako tak podarilo ten tlak dostat aspon na tych 0,2baru tak neviem ako by si stym poradil karburator :roll:
nezbyva nic jineho nez to vyzkouset :oops: :twisted:

Napsal: sob bře 18, 2006 20:33
od dmatej
denis píše:Navíc nepoužitelné při LPG-má zkušenost je ta, že z kopce nemůžu vyřadit, protože auto zdechne-moc vzduchu-málo plynu. Kamarád to řešil sáním doboku ale já prostě nevyřazuju.
Myšlenka dobrá ale .....Né nadarmo turbo tlačí nějakou tu atmosféru a stojí hafo peněz.
Já to vyřešil jiným seřízením LPG soustavy. A navíc mi klesla spotřeba. Pak už jsem musel jet přes 120, aby to chcíplo (někdy).

Jo, bylo to BRC.

Napsal: stř bře 29, 2006 10:00
od tommyracer
Zas taková blbost to není nebo jsme se zbláznily oba, mám už doma taky nachystaných pár věcí na sestrojení vlastního turba. Největší problém ze všeho je zjistit kolik desetin barů motor vydrží, já bych neriskoval víc než 0,5 baru. Ještě to pak vyzkouším. To bude tak v létě. Velkej problém tam je z regulací tlaku, ale to se dá koupit tak za 1000,- jako originál nebo se to dá vyrobit. Viz. ventil na papiňáku (tlakovém hrnci) to je skoro to same. Jestli máš pro mě nějaké rady nebo tipy na úpravy pisni mi na tomashudy@seznam.cz