Stránka 2 z 3

Re: Hrozne pláve + vola v riadení

Napsal: čtv dub 16, 2015 16:35
od tomass
Tlumiče bych doporučoval předek jen kapalinové a zadek plynokapalinové. Oboje mám od Sachse, cena kolem 1100 Kč /ks. Předek jsem míval plynokapalina Monroe. Kromě toho, že před těmi 17 lety stály tlumiče skoro stejně jako teď, tak bych řekl, že na předek je lepší NEdávat plynokapalinu. Subjektivně mi působí nepatrně menší komfort předku jako stabilnější na jízdu. Kayaba jsou prý také velmi dobré. Pak ještě jedna značka, na kterou si nevzpomenu a tím by měl výběr končit. Každopádně vyhnout se neznačkovým tlumičům. Ruský tlumiče z Autolady za 650 Kč nepočítám do výběru, tam zase cena odpovídá výsledkům.

2. Jestli tolik uhýbá karoserie, tak to způsobují měkké boky pneumatik. Mě to houpe docela taky, ale určitě to bude o něco méně. 5 cm se mi zdá opravdu dost, možná výkyv přidávají i špatné tlumiče.

Re: Hrozne pláve + vola v riadení

Napsal: čtv dub 16, 2015 17:19
od corsair
Neuhyba karoseria, uhyba cela zadna naprava
Ako dam dole ten cap? Buchat po tom moc nechcem... Stahovak tam neviem ci chytim. Potrebujem fintu na to

Re: Hrozne pláve + vola v riadení

Napsal: čtv dub 16, 2015 18:43
od Vašátor
Z boku oka, v kterém čep drží, opřeš velké kladivo a druhým kladivem do protilehlého boku vší silou práskneš. Pár ran a je venku. Bouchání do čepu nikam nepovede...

Re: Hrozne pláve + vola v riadení

Napsal: čtv dub 16, 2015 18:58
od corsair
OK este otazka ohladom naboja, matka naboja nebola nicim zaistena je to spravne?

A este ta zbiehavost, da sa to nejak "od oka" urobit "cca dobre" aby som na tom aspon na geometriu dosiel a nezodral cestou gumy?

Re: Hrozne pláve + vola v riadení

Napsal: čtv dub 16, 2015 19:14
od Vašátor
Matka na čepu musí být buď samojistící, nebo korunková se závlačkou.
Co se týče "od oka seřízení", doporučuju změřit délku čepu po seřizovací matici a nový čep zašroubovat přibližně stejně.

Re: Hrozne pláve + vola v riadení

Napsal: čtv dub 16, 2015 19:22
od Křečík Barbuška
Matka naboje se zajistuje proklepnutim krouzku matky do drazky v ose tehlice. Doporucuji poridit dilenskou prirucku, obcas byva na Aukru.

Na demontaz cepu je Vaskova metoda spravna, ale me to tak nikdy neslo, pokazde jsem musel zvitezit mlacenim po zavitu cepu pokud jsem jej chtel vyhodit nebo po povolene matce pokud jsem jej chtel zachovat :-) .

Re: Hrozne pláve + vola v riadení

Napsal: čtv dub 16, 2015 19:29
od corsair
naboj.JPG
Cize kruzok c.6 prihnut na matku?

Re: Hrozne pláve + vola v riadení

Napsal: čtv dub 16, 2015 19:33
od Křečík Barbuška
Ne, celo matice proklepnout tupym sekacem do drazky.

Re: Hrozne pláve + vola v riadení

Napsal: čtv dub 16, 2015 19:34
od Vašátor
Ne, okraj matky 7 proklepnout do drážky v těhlici - jak psal K-L. Ale na tupo, kroužek matky nesmí u proklepnutí prasknout.

Re: Hrozne pláve + vola v riadení

Napsal: čtv dub 16, 2015 19:51
od radek mb
Já bych viděl největší problém plavání v těch protektorech.

Re: Hrozne pláve + vola v riadení

Napsal: čtv dub 16, 2015 19:56
od corsair
Ja tiez. Vpredu mam "normalne gumy" made-in-YUGOSLAVIA a tak dam aj dozadu :D
ale ked som sa do toho dal tak to spravim cele. Aspon som to pokukal a viem v akom stave (v 100% bude zajtra) mam podvozok...

Re: Hrozne pláve + vola v riadení

Napsal: čtv dub 16, 2015 20:39
od Roman
Som zvedavy, ci ti niekto spravi poriadne geometriu, ked to mas v takom stave. V Ba je (resp. bol, neviem ci este funguje) clovek, ktory bol ochotny spravit komplet geometriu na lade. Ale podmienkou boli capy bez vole, rozhybane zavity, dobre silentbloky v ramenach a pripravene podlozky pod ramena.....
Gumy mas ozaj celkom "normalne", Juhoslavia zanikla, ked som bol este mlady :D

Re: Hrozne pláve + vola v riadení

Napsal: čtv dub 16, 2015 21:16
od radek mb
Nezlob se na mě, ale připadá mi, ze radit ti je házení hrachu na zeď. Všichni se snaží pomoci radou a ty pak napíšes, ze máš na autě pneu staré minimálně 20 let, nějaké jugoslávské sracky a ještě se diviš, ze to plave. Dobré nebo aspoň normální pneu, to je základ bezpečné jízdy a také jízdního pohodlí.

Re: Hrozne pláve + vola v riadení

Napsal: čtv dub 16, 2015 21:47
od corsair
Nenenne
na tych to neplave, plavalo to celu zimu na vranikach tieto su juhoslavske "este velmi dobre" ako mi povedal isty pneuservisman a minuly rok to na nich neplavalo vobec (jazdieval som aj 140)
Riesim tu podvozok a nahadzali ste tolko hrachu na stenu ze som to preliezol a odhalil mozne priciny. Keby ste tu nepisali nevedel by som sa odpichnut, nevedel by som co mam robit.
Takto som zacal odzadu dopredu pajsrovat kazdu gumicku, mykat kyvat autom a sledovat co sa kde deje. Aj gumy pojdu normalne

Re: Hrozne pláve + vola v riadení

Napsal: pát dub 17, 2015 04:13
od Cory
To by si neveril ako dokaze plavat 6 rocna pneu Firestone. Mal som taku napredku a parkrat som musel zastavit, lebo som mal podozrenie, ze sa mi snad rozchadza napravnica. Zatacalo to divoko a ist s tym 90kou na rovine bol docela problem. Po vymene len tej JEDNEJ pneumatiky vsetko prestalo...Neviem si predstavit ako sa potom sprava auto, ktorema take pneuamtiky 2 a viac. Tie juhoslavske zakop do zahradky a do stredu zasad pažitku.