VAZ 2101 - 1981
Moderátor: Moderátoři
-
- Příspěvky: 190
- Registrován: ned dub 13, 2014 18:15
- Bydliště: Novojičínsko
Re: VAZ 2101 - 1981
Tak to je myslím ojedinělý nápad
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Re: VAZ 2101 - 1981
takže teraz máš z toho podnikové auto
Minule mi povedala jedna milá pani,
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
-
- Příspěvky: 190
- Registrován: ned dub 13, 2014 18:15
- Bydliště: Novojičínsko
Re: VAZ 2101 - 1981
Je spotřeba cca. 0,7l oleje na 1000km u Lady v normě? Motor nekouří ani neteče.
Re: VAZ 2101 - 1981
V normě je olej během výměny nedolévat . Každopádně 0,7l / 1000km je opravdu hodně.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Re: VAZ 2101 - 1981
vymeň simeringy na ventiloch a bude ok. okolo rúry vyfuku nemáš z vonkajšej strany taký čierny prstenec?
Minule mi povedala jedna milá pani,
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
-
- Příspěvky: 190
- Registrován: ned dub 13, 2014 18:15
- Bydliště: Novojičínsko
Re: VAZ 2101 - 1981
Ptám se proto, že vím, že u těch starších aut uváděl výrobce maximální spotřebu oleje na tisíc km. U T-613 jsou to třeba 2 litry, k Ladě jsem to nenašel.
Takže časem se asi pustím do motoru . Zatím jsem dělal repas karburátoru, což značně zlepšilo chod a funkčnost motoru. A vzhledem k tomu, že jsem nesehnal nikde trysky na ostřikovače, tak jsem si je dneska vyrobil a fungují perfektně.
Takže časem se asi pustím do motoru . Zatím jsem dělal repas karburátoru, což značně zlepšilo chod a funkčnost motoru. A vzhledem k tomu, že jsem nesehnal nikde trysky na ostřikovače, tak jsem si je dneska vyrobil a fungují perfektně.
Re: VAZ 2101 - 1981
Přesně tak Aspoň u mne to tak fungujeVašátor píše:V normě je olej během výměny nedolévat . Každopádně 0,7l / 1000km je opravdu hodně.
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Re: VAZ 2101 - 1981
Ono tygufera ventilu mohou i nemusi pomoci. Sedma mi bere dost oleje i s novymi gufirky pritom tlaky ma fajn, asi ty kruhy tesni olej .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Re: VAZ 2101 - 1981
zaleží jaké simeringy použiješ. mechanik ktorý robil lady 40 rokov mi vykladal že ruské boli dobré tak na 10 000 km. on používal nejaké francúzske. sú zelenej farby a tie boli ok. pre porovnanie naša 2101 mala 150 000 km a na jednu výmenu oleja čiže cca 10 000 km brala 0,6 l oleja. tvoja berie 0,7 na 1000 km.
Minule mi povedala jedna milá pani,
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
Re: VAZ 2101 - 1981
Moje Oranžáda 2101 s najetými 192 000km bere odhadem 1l oleje na 5000km (těžko říct, ale dolévám - hlavně na expedicích), nicméně autíčko mám 7let ? a za celou dobu jsem gufera ventilů nedělal. Když jsem auto koupil, hlava vypadala, že prošla nějakou polo GO a je pravdou, že v oných 170 000km jsem od výměny do výměny nedoléval. Hmm... budu muset udělat gufera ventilů
A jak psal Mayo, ruská gufera nebrat. Brát silikonové červené či zelené.
K-L měřil jsi kompresi válců? Zajímala by mne příčina spotřeby oleje (gufera ventilů jsme dělali a jsou tam kvalitní).
A jak psal Mayo, ruská gufera nebrat. Brát silikonové červené či zelené.
K-L měřil jsi kompresi válců? Zajímala by mne příčina spotřeby oleje (gufera ventilů jsme dělali a jsou tam kvalitní).
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Re: VAZ 2101 - 1981
Vasku, tlaky jsem meril, byly bajecne, vyrovnane, nekde to mam i napsane.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
-
- Příspěvky: 190
- Registrován: ned dub 13, 2014 18:15
- Bydliště: Novojičínsko
Re: VAZ 2101 - 1981
Takže provedena výměna gufer na ventilech(ty staré byly ztvrdlé a zpuchřelé), ventily zabroušeny, seřízeny ventily a řetěz. Vyměnil jsem také olej, to co vyteklo olej moc nepřipomínalo. Takže snad bude vše v pořádku.
Re: VAZ 2101 - 1981
Ukázkový motorový prostor, tak to má vypadat ,taky na tom pracuju
TŘI SESTRY <III> LADA GANG
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984
http://fotoalba.cz/Kopr21061
http://kopr21061.rajce.idnes.cz/
LED ZEPPELIN
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984
http://fotoalba.cz/Kopr21061
http://kopr21061.rajce.idnes.cz/
LED ZEPPELIN
Re: VAZ 2101 - 1981
Strejdo, na srazu jsi pracoval spíš na interiéru!
Sněhobílá Samara 21083 r. 1994 - ŽIGADLO! koupeno 10/2009, 16400 - 36142 km, prodáno 26.5.2013
Stříbrná 21102 r. 2003 - Samara EVO! koupeno 5/2011, 15100 - 71109 km, prodáno 28.7.2014
Červená 2105 r. 1990 - Ruda koupeno 4/2013, 58329 - 95400 km, prodáno 7.12.2019
Sněhobílá 2101 r. 1973 - Jáchym koupeno 8/2013, 43740 - 50065 km
a ještě Volha 24
Stříbrná 21102 r. 2003 - Samara EVO! koupeno 5/2011, 15100 - 71109 km, prodáno 28.7.2014
Červená 2105 r. 1990 - Ruda koupeno 4/2013, 58329 - 95400 km, prodáno 7.12.2019
Sněhobílá 2101 r. 1973 - Jáchym koupeno 8/2013, 43740 - 50065 km
a ještě Volha 24