- navrtaný svazek a nýt v LZ podběhu....
Ano máte pravdu. Stala se mi taková prekérka. Při manipulaci se mně dostal do konektoru ovládání relé "bludný" kabel pod stálým napětím aniž bych si toho ovšem všiml.... ( evidentně napadeno kutylem - ovšem nepochopil jsem doteď k čemu měl sloužit
) No a došlo tak propojení svorky 30(stálé napětí) se svorkou 15(napětí po zapnutí klíčku). Když jsem klíček vypnul a vytáhl ze spínačky, tak motor si vesele předl dál a já myslel, že budu čekat až snad dojde benzín....
No trvalo to než jsem na to přišel
A teď ještě celou pointu této prekérky, proč jsem do pojistek vůbec lezl. Soused mně stříkal dveře a chtěl je sundat. Po jejich nandání mně lítaly pojistky od obrysovek a blinkrů. při zapnutí Levého blinkru se začala rozsvěcovat LZ obrysovka s podsvícením přístrojovky a naopak při obrysovkách LZ blinkal pouze přední a na blatníku
Vážně se mně z toho neudělalo zrovna dobře
Ukostření LZ světla O.K, stejně tak kabeláž centrálu a oken ve dveřích
No 3noci jsem nespal. Až Žež se mně zeptal zda jesem něco na autě nevrtal. No nevrtal že a do el. už vůbec ne
Jenže opak byl pravdou a já o tom neměl ani ponětí
Vzpoměl jsem si, že v mezičase co byly dveře sundané(skoro 2měsíce) jsem auto vylepšil o zadní plastové podběhy
A při montáži LZ podběhu jsem provrtal a přinýtoval svazek vedoucí v kufru okolo podběhu.....
No a zbytek už znáte.....ne, ne, nebudu zde vulgární a říkat co všechno jsem
...ale ta úleva, že vše zase fungujeto byl opojný pocit
PS: Děkuji Corymu, Žežovi a Chesterovi za to jak mě metodicky vedly(až navedli) a snažili se mně pomoct,tak že napomohli se dobrat k zdárnému výsledku