Napsal: pon úno 06, 2006 06:27
LGS tam nedavej, ja jsem na ne najel asi tisic km a uz je tam nechci. W.Trevor píše:... Ja som o tych LGS tiez rozmyslal ale ako tu vidim tak je dobre sa nato vyj...t a dat tam klasiku.
LGS tam nedavej, ja jsem na ne najel asi tisic km a uz je tam nechci. W.Trevor píše:... Ja som o tych LGS tiez rozmyslal ale ako tu vidim tak je dobre sa nato vyj...t a dat tam klasiku.
Tak som z tej kurvy vyzmykal na rovnakej trase 150 ale aj tak to hovno ide inak som si vsimol ze 4 potiahnem myslim aj cez 140, ale 5. je totalne mrtva... a motor ide onicom ako skoro vzdy, nechce sa mu tahatOndrejGTi píše:120 na stvorke? tak to sme dvaja... vcera som skusal maximalku- 135 a aj to nebola 100%na rovinka Vysoke otacky sa mu nepacia, vcera som pritiahol karburator (boli volne skrutky) tak nizke otacky su odost lepsie+volnobeh je uz vpohode, taha pekne odspodu, sranda co nedotiahnuty karbec spravi... ale pri tych vysokych mi zacne motor vynechavat... asi mu nieco chyba.
no skoro ako segra, vcera kecala, ze ju viezol frajer v oktafke 1,9TDI a ze jak to akceleruje na patke. Tak som ju zviezol v mojej 1,7me Nechapala. Ale ze vraj u mna to sice taha este viac ale aj viac huciTrevor píše:Ked som mal este klasicku 5q tak tiez 5q bol skor len vytocit na4 a dat to tam ako nahle som sa snazil akcelerovat na 5q tak nula bodov plyn na podlahe a nic to nerobilo.
Já jezdím Na Brisk Platinium a je to uplně v pohodě a na LPG (4q 140) v klidu je pravda že tam mám ještě nejaké ty úpravy,ale na ně to jezdí v pohodě a jsem úplně spokojenejBrandy píše:Takze svicky Brisk Silver jsou k nicemu? Uvazoval jsem, ze je poridim. Jezdim sice jenom na benzin, ale myslel jsem ze to bude lepsi. A co Platinum? Jinak jsem jednou experimentoval se svickama s kulatym jiskristem, ale auto vubec nejelo, takze jsem tam rychle soupnul zpatky klasiku.
Otazka je, jestli by to stejne nejezdilo i s klasickejma svickama. Kazdopadne platinum by mely mit vetsi zivotnost. Ted mam na aute jiny veci na praci, takze experimenty se svickama na cas vynecham.Devil píše:Já jezdím Na Brisk Platinium a je to uplně v pohodě a na LPG (4q 140) v klidu je pravda že tam mám ještě nejaké ty úpravy,ale na ně to jezdí v pohodě a jsem úplně spokojenej
____________
Lada Forever
jj Chápu. ty Platinovky mají vydržet asi tak 60tis/km.Brandy píše:Otazka je, jestli by to stejne nejezdilo i s klasickejma svickama. Kazdopadne platinum by mely mit vetsi zivotnost. Ted mam na aute jiny veci na praci, takze experimenty se svickama na cas vynecham.
Ja stym jazdim od minulej soboty a zatial to fungujeOndra 07 píše:Uvazuju o origo. Lada bezkontaktnim rozdelovaci a el. zapalovanim (podle planku nejaky osvedceny a vyzkousen).Plosnak si necham udelat fotocestou. Mate s tim nekdo osbni zkusenosti.Pripadne vyhody a nevyhody?
Tak pockej to se od toho ocekava ze to funguje... A co presne mas? Jaky jsi zpozoroval zmeny? Ma byt lepsi chod ve vysich otackach (4000-6000).Ochotnejsi zrchleni do otacek,nezproblemovy starty (na prvni...na benzin minimalne).Mozna narust vykonu.Trevor píše:Ja stym jazdim od minulej soboty a zatial to fungujeOndra 07 píše:Uvazuju o origo. Lada bezkontaktnim rozdelovaci a el. zapalovanim (podle planku nejaky osvedceny a vyzkousen).Plosnak si necham udelat fotocestou. Mate s tim nekdo osbni zkusenosti.Pripadne vyhody a nevyhody?