Stránka 2 z 3

Napsal: pon úno 06, 2006 06:27
od Wolf
Trevor píše:... Ja som o tych LGS tiez rozmyslal ale ako tu vidim tak je dobre sa nato vyj...t a dat tam klasiku.
LGS tam nedavej, ja jsem na ne najel asi tisic km a uz je tam nechci. W.

Napsal: pon úno 06, 2006 06:48
od Pája
Měl sem je na klasickym zapalování a asi po tisíci km sem je měnil. A jak koukám, tak Wolf je otestoval i na tranzistorovym zapalku a taky mu odešly do věčných lovišť...

Napsal: stř úno 08, 2006 09:10
od Myso
ja mam zapalko favorit a LPG a upraveny motor a jazdim BOSCH Super 4, co kamarat vyhodil z corolly po 7tkm.a fpoho. inak L15YC su do klasiky uuuplne spolahlive a bezproblemove.

Napsal: pon úno 20, 2006 13:10
od Pavel04
Pred chvili sem tam dal L15YC a uvidime :shock: , ale zvuk rozhodne lepsi nez to co tam bylo (2x Bosh???? a 2x nejaky ceskoslovensky) :lol: a zdalo se mi ze i sytic sel vic stahnout nez obvykle aby se to drzelo

Napsal: pon úno 27, 2006 20:07
od OndrejGTi
OndrejGTi píše:120 na stvorke? tak to sme dvaja... vcera som skusal maximalku- 135 a aj to nebola 100%na rovinka :( Vysoke otacky sa mu nepacia, vcera som pritiahol karburator (boli volne skrutky) tak nizke otacky su odost lepsie+volnobeh je uz vpohode, taha pekne odspodu, sranda co nedotiahnuty karbec spravi... ale pri tych vysokych mi zacne motor vynechavat... asi mu nieco chyba. :?
Tak som z tej kurvy vyzmykal na rovnakej trase 150 :lol: ale aj tak to hovno ide :? inak som si vsimol ze 4 potiahnem myslim aj cez 140, ale 5. je totalne mrtva... a motor ide onicom ako skoro vzdy, nechce sa mu tahat

Napsal: pon úno 27, 2006 21:18
od Trevor
Ked som mal este klasicku 5q tak tiez 5q bol skor len vytocit na4 a dat to tam ako nahle som sa snazil akcelerovat na 5q tak nula bodov plyn na podlahe a nic to nerobilo.

Napsal: pon úno 27, 2006 22:57
od Majo
Trevor píše:Ked som mal este klasicku 5q tak tiez 5q bol skor len vytocit na4 a dat to tam ako nahle som sa snazil akcelerovat na 5q tak nula bodov plyn na podlahe a nic to nerobilo.
no skoro ako segra, vcera kecala, ze ju viezol frajer v oktafke 1,9TDI a ze jak to akceleruje na patke. Tak som ju zviezol v mojej 1,7me :lol: Nechapala. Ale ze vraj u mna to sice taha este viac ale aj viac huci :(
kurnik o com to tu jebeme debatu :oops:

Napsal: pát dub 07, 2006 06:33
od Devil
Brandy píše:Takze svicky Brisk Silver jsou k nicemu? Uvazoval jsem, ze je poridim. Jezdim sice jenom na benzin, ale myslel jsem ze to bude lepsi. A co Platinum? Jinak jsem jednou experimentoval se svickama s kulatym jiskristem, ale auto vubec nejelo, takze jsem tam rychle soupnul zpatky klasiku.
Já jezdím Na Brisk Platinium a je to uplně v pohodě a na LPG (4q 140) v klidu je pravda že tam mám ještě nejaké ty úpravy,ale na ně to jezdí v pohodě a jsem úplně spokojenej :twisted:

____________
Lada Forever

Napsal: pát dub 07, 2006 07:02
od Brandy
Devil píše:Já jezdím Na Brisk Platinium a je to uplně v pohodě a na LPG (4q 140) v klidu je pravda že tam mám ještě nejaké ty úpravy,ale na ně to jezdí v pohodě a jsem úplně spokojenej :twisted:

____________
Lada Forever
Otazka je, jestli by to stejne nejezdilo i s klasickejma svickama. Kazdopadne platinum by mely mit vetsi zivotnost. Ted mam na aute jiny veci na praci, takze experimenty se svickama na cas vynecham.

Napsal: pát dub 07, 2006 07:06
od Devil
Brandy píše:Otazka je, jestli by to stejne nejezdilo i s klasickejma svickama. Kazdopadne platinum by mely mit vetsi zivotnost. Ted mam na aute jiny veci na praci, takze experimenty se svickama na cas vynecham.
jj Chápu. ty Platinovky mají vydržet asi tak 60tis/km.

Napsal: pon dub 10, 2006 13:05
od Ondra 07
Uvazuju o origo. Lada bezkontaktnim rozdelovaci a el. zapalovanim (podle planku nejaky osvedceny a vyzkousen).Plosnak si necham udelat fotocestou. Mate s tim nekdo osbni zkusenosti.Pripadne vyhody a nevyhody?

Napsal: pon dub 10, 2006 14:33
od Trevor
Ondra 07 píše:Uvazuju o origo. Lada bezkontaktnim rozdelovaci a el. zapalovanim (podle planku nejaky osvedceny a vyzkousen).Plosnak si necham udelat fotocestou. Mate s tim nekdo osbni zkusenosti.Pripadne vyhody a nevyhody?
Ja stym jazdim od minulej soboty a zatial to funguje :D

Napsal: pon dub 10, 2006 17:13
od Ondra 07
Trevor píše:
Ondra 07 píše:Uvazuju o origo. Lada bezkontaktnim rozdelovaci a el. zapalovanim (podle planku nejaky osvedceny a vyzkousen).Plosnak si necham udelat fotocestou. Mate s tim nekdo osbni zkusenosti.Pripadne vyhody a nevyhody?
Ja stym jazdim od minulej soboty a zatial to funguje :D
Tak pockej to se od toho ocekava ze to funguje... A co presne mas? Jaky jsi zpozoroval zmeny? Ma byt lepsi chod ve vysich otackach (4000-6000).Ochotnejsi zrchleni do otacek,nezproblemovy starty (na prvni...na benzin minimalne).Mozna narust vykonu.

Napsal: pon dub 10, 2006 18:21
od Majo
k svieckam: ja som dnes chcel kupit nove Brisky L15YC, nakolko som s nimi nikdy nemal problemy, no moj oblubeny velkosklad bol z neznamych dovodov zatvoreny. Kedze mi uz auto na LPG islo dost zle(stare Brisky uz mali okolo 30tkm), tak som zbehol kupit sviecky do predajne Lada (pre tych co to tu poznaju:v BB pri poste). Ako som sa vsak prekvapil ked mi ta pani oznamila, ze Brisk sviecky uz neberie, lebo s nimi boli problemy. Vraj na nich praskali izolanty. Hmm to sa mi este na nich nestalo. Tak som sa nechal prehovorit na sviecky MasterSport Germany pre provoz na LPG. Celkom za 200Sk. Hned som ich aj nahodil a zatial som spokojny, auto chyta i na LPG na brnk, na starych uz ledva naskocilo. Uvidime kolko vydrzia. Mali aj 3kontaktove za cca 240Sk a obycajne za 160Sk. Vsetko MS. Mali aj Bosh ale to som neriesil po zlych skusenostiach s prevadzkou vo viacerych Ladach.

Napsal: pon dub 10, 2006 18:55
od Devil
Co ti to tam říkala za kraviny vždyť Brisk dělá nejlepší svíčky na světě,to tada nechápu.Já používám Brisk Platinium a jsou vpohodě.Dokonce uvádějí že mají životnost 60tis. km. Jezdím na LPG a jsou super. Už bych jiný ani nekoupil !!!!!!! :twisted:

____________
Lada Forever