Petr HC píše:.Matúš píše:pytal som sa kvoli tomu lebo mam tiez problem, prud ide ku vsetkym styrom svieckam, skusane pri odpajani kablov pri iducom motore, problem mam s 2. valcom, tam ak vytiahnem kabel od sviecky tak chod motora sa nijako nezmeni, ide stale rovnako, sviecka je cierna, na 1.,3,4. valci pali pekne.
dakujem za rady
Bohužel se těmi radami neřídíš.
Potom platí české přísloví "Komu není rady, tomu není pomoci".
Ukázky z tématu:
...např. pokud jde na 3 , je téměř jisté, že to nedělá zapalovací modul. Pozor-nezkoušet odpojováním kabelů od svíček
... K průrazu na kostru vývodu k jedné svíčce může dojít i uvnitř zapalovacího modulu (ZM). Dočti i další příspěvky na této stránce.
... Opravdu je závada způsobena tím, že k jedné svíčce nejde proud? Jak jsi to po domácku měřil? Mne by napadla spíš mechanická závada - co kompresní tlak?
... A to ještě můžeme uvažovat (protože to nám zatím tazatel nepotvrtdil, že Niva není MPi) o tom, že zapalovací modul je v pořádku a naopak je ucpaný či do něj nejde proud vstřikovač 3. válce. L.
... skontrolovať by sa to dalo aj stroboskopom - nasadit sondu na VN kabel a pozorovat, ci stroboskop bliká
... Niekto sa zahrava so zapalovacim modulom...takýmto skusanim ho zničíš celý.
Kdybys pozorně četl informace zkušených a řídil se jimi, už bys pravděpodobně dávno problém vyřešil.
Niva jede jen na tři válce
Moderátor: Moderátoři
Re: Niva jede jen na tři válce
Если бы автомобили Лада были безпроблематичными, я бы определенно русский язык забыл.
- Jarda_NIVA1.7
- Příspěvky: 923
- Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: Niva jede jen na tři válce
2 Matúš:
tak ta zakarbonovana svicka na volnobeh uz nepali...
2 Petr HC:
opravdu to tim odpojovanim lze odpalit ikdyz to nehodim na kostru, pokud nemam zrovna medene kabely, tak se mi nechce verit, ze bych modul mohl odpalit i tim hozenim na kostru, jinak ja to takto zkousel v Bulharsku - odpojovanim a vydrzel
Takze to zkouset jedine tak: ze vzdy mit venku svicku a na ni pripojovat kabel a potom teprv nastartovat?
Ja si kdysi delal na skodovky diodovej stroboskop no a sondu mam jako soucast zapalovaciho kabliku 1. válce, takze ji nikam neprendam ale udelam si jeste jednu s delkou nejdelsiho kabelu na nive teda.
tak ta zakarbonovana svicka na volnobeh uz nepali...
2 Petr HC:
opravdu to tim odpojovanim lze odpalit ikdyz to nehodim na kostru, pokud nemam zrovna medene kabely, tak se mi nechce verit, ze bych modul mohl odpalit i tim hozenim na kostru, jinak ja to takto zkousel v Bulharsku - odpojovanim a vydrzel
Takze to zkouset jedine tak: ze vzdy mit venku svicku a na ni pripojovat kabel a potom teprv nastartovat?
Ja si kdysi delal na skodovky diodovej stroboskop no a sondu mam jako soucast zapalovaciho kabliku 1. válce, takze ji nikam neprendam ale udelam si jeste jednu s delkou nejdelsiho kabelu na nive teda.
Naposledy upravil(a) Jarda_NIVA1.7 dne ned pro 13, 2015 14:58, celkem upraveno 2 x.
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
Re: Niva jede jen na tři válce
Když to hodíš na kostru, nic se nestane. Když ale "natahneš" jiskru více jak na 5 mm, je odpálení cívky víc než pravděpodobné. Totéž, když Ti ta svíčka z nějakého důvodu "odskočí" od kostry. A je jedno jaké máš kabely, nejsou-li to zrovna "vypálené" uhlíkové.
P.S. zadej si do "hledání" klíčová slova "zapalovací tran* " a autor "Petr HC" - najdeš zde všechno o této problematice.
P.S. zadej si do "hledání" klíčová slova "zapalovací tran* " a autor "Petr HC" - najdeš zde všechno o této problematice.
Naposledy upravil(a) Petr HC dne ned pro 13, 2015 15:04, celkem upraveno 1 x.
Если бы автомобили Лада были безпроблематичными, я бы определенно русский язык забыл.
- Jarda_NIVA1.7
- Příspěvky: 923
- Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: Niva jede jen na tři válce
2 Petr HC:
aha a ja si rikal, jak velke jiskry je to schopne házet doufám, ze jsem se teda pres 5 mm nedostal... no to by to uz nefungovalo, pekne jsem teda riskoval.
Jj takze pri zkouseni svickou, jedine svicku poradne pripevnit ke kostre.
aha a ja si rikal, jak velke jiskry je to schopne házet doufám, ze jsem se teda pres 5 mm nedostal... no to by to uz nefungovalo, pekne jsem teda riskoval.
Jj takze pri zkouseni svickou, jedine svicku poradne pripevnit ke kostre.
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
Re: Niva jede jen na tři válce
Vrať se o jeden příspěvek zpět.Jarda_NIVA1.7 píše:2 Petr HC:
aha a ja si rikal, jak velke jiskry je to schopne házet doufám, ze jsem se teda pres 5 mm nedostal... no to by to uz nefungovalo, pekne jsem teda riskoval.
Jj takze pri zkouseni svickou, jedine svicku poradne pripevnit ke kostre.
Если бы автомобили Лада были безпроблематичными, я бы определенно русский язык забыл.
- Jarda_NIVA1.7
- Příspěvky: 923
- Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: Niva jede jen na tři válce
2 Petr HC:
jj asi bych mel cist cele forum a ne jen nivu no...
jaky mas nazor na vzdalenost elektrody u LPG, ktere se hur zapaluje? u skodovek se zmensuje pro LPG elektrodova vzdalenost, ale tady neni to teda spis kontraproduktivni?
jj, jdu si to procist, diky, jestli se to s tim LPG tady uz resilo, tak se omlouvam
p.s. ted uz mi je jasne, proc je u feldy/fabie 8V mpi nasroubovana zapalovaci lista primo na svickach,
idiot jsem nastavoval elektrodove vzdalenosti podle Tumy 1 mm bych teda necekal, s tema viceelektrodovyma svickama to je take dobre zabraneni problemum, ja kdyz nivu koupil, tak jsem tam mel 1, 2 i 3 elektrodove svicky
jj asi bych mel cist cele forum a ne jen nivu no...
jaky mas nazor na vzdalenost elektrody u LPG, ktere se hur zapaluje? u skodovek se zmensuje pro LPG elektrodova vzdalenost, ale tady neni to teda spis kontraproduktivni?
jj, jdu si to procist, diky, jestli se to s tim LPG tady uz resilo, tak se omlouvam
p.s. ted uz mi je jasne, proc je u feldy/fabie 8V mpi nasroubovana zapalovaci lista primo na svickach,
idiot jsem nastavoval elektrodove vzdalenosti podle Tumy 1 mm bych teda necekal, s tema viceelektrodovyma svickama to je take dobre zabraneni problemum, ja kdyz nivu koupil, tak jsem tam mel 1, 2 i 3 elektrodove svicky
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
Re: Niva jede jen na tři válce
dakujem za odpoved, hej som si vedomi ze som to mohol cele odpalit, prud ide ku vsetkym svieckam, iskru hadzu vsetky, ale ako som hovoril ak vytiahnem kabel zo sviecky 2. valca (sviecka cierna) motor ide tak ako predtym, nemeni zvuk nic, cize predpokladam ze vobec nepali, podla vsetkeho to preto ma i slabsi vykon, cital som tu uz vsetko mozne, chcel som len radu ci sa niekto nestretol s tymto pripadom, Petr HC prosim ta vies mi napisat nejaku osnovu co skontrolovat? tu na fore je toho dost ale to by som musel rozobrat pol motora diky moc
Lada Niva r.v.1999,1.7i, 59 KW
- Jarda_NIVA1.7
- Příspěvky: 923
- Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: Niva jede jen na tři válce
2 Matúš:
svicka hazi, ale nemusi hazet pod tlakem, pry se to stava, tak tam zkus jinou... jinak zmer kompresi, je to jednobod, takze vstrikovacem to nebude
To gufero jsi uz delal?
Ja nijak moc horsi vykon nemel, jen to modre kourilo a bralo hodne oleje, svicka byla cela zakarbonovana.
Nejvic ti o stavu rekne ta komprese, jenze to muze byt jak ventil, tak krouzky.
svicka hazi, ale nemusi hazet pod tlakem, pry se to stava, tak tam zkus jinou... jinak zmer kompresi, je to jednobod, takze vstrikovacem to nebude
To gufero jsi uz delal?
Ja nijak moc horsi vykon nemel, jen to modre kourilo a bralo hodne oleje, svicka byla cela zakarbonovana.
Nejvic ti o stavu rekne ta komprese, jenze to muze byt jak ventil, tak krouzky.
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
Re: Niva jede jen na tři válce
no mne to nekuri ani nezere olej, zajtra idem pre naradie a odmeriam tie tlaky, kolko by mal byt optimalny tlak ? nad 11bar ?
Lada Niva r.v.1999,1.7i, 59 KW
- Jarda_NIVA1.7
- Příspěvky: 923
- Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: Niva jede jen na tři válce
u nivy nevim, ale mely by byt rovnomerne, takze pokud na tom valci budes mit vyrazne nizsi, tak to bude potreba resit...
nevim, jestli Ti to uz nekdo (nebo i ja) nepsal, ale nemuzes mit kat v dalsim dilu vyfuku? to se mi stalo u feldy, kat se castecne vysypal a ucpal stredni dil, auto pak skoro nejelo, ale bylo dost usporne potom jsem asi hodku ten dil vyfuku pouzival jako vozembouch , kat jsem neresil, cca 50% ho tam jeste zustalo...
nevim, jestli Ti to uz nekdo (nebo i ja) nepsal, ale nemuzes mit kat v dalsim dilu vyfuku? to se mi stalo u feldy, kat se castecne vysypal a ucpal stredni dil, auto pak skoro nejelo, ale bylo dost usporne potom jsem asi hodku ten dil vyfuku pouzival jako vozembouch , kat jsem neresil, cca 50% ho tam jeste zustalo...
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
Re: Niva jede jen na tři válce
ok zajtra budem mudrejsi, napisem ked zistim ake tlaky su tam, ak to nebude dobre budem to riesit dalej,
co sa tyka katalyzatoru je tam cca niekde pod prednymi dverami, ale podla mna tam chyba nebude, vyfuk i na volnobehu dobre fuka, podla mna tam bude nieco z tym ventilom na 2. valci, ono to vsetko na seba asi nadvezuje :1. cierna sviecka 2. nizky vykon max 85 km/h 3. dost vysoka spotreba
co sa tyka katalyzatoru je tam cca niekde pod prednymi dverami, ale podla mna tam chyba nebude, vyfuk i na volnobehu dobre fuka, podla mna tam bude nieco z tym ventilom na 2. valci, ono to vsetko na seba asi nadvezuje :1. cierna sviecka 2. nizky vykon max 85 km/h 3. dost vysoka spotreba
Lada Niva r.v.1999,1.7i, 59 KW