Stránka 2 z 80
Re: Zahraniční vůz po dědovi - VAZ 2101
Napsal: úte srp 14, 2012 18:43
od valda1971
Jen aby při vybrání z depozitu neřekli - to je stará SPZ, už dostanete RČ.....☻
Re: Zahraniční vůz po dědovi - VAZ 2101
Napsal: úte srp 14, 2012 18:49
od mceza
Jak to chodí nevím, ale zdá se mi to jako velmi nepravděpodobné. Nedojde k přepisu vlastníka ani ničeho jiného, takže si nemyslím, že by odmítli vydat stávající SPZ.
Re: Zahraniční vůz po dědovi - VAZ 2101
Napsal: úte srp 14, 2012 18:59
od Kopr
Při přepisu moskviče , jsem se nenechal odbýt paní se sice divila proč si chci nechat tu rezavou spz ,stačilo jí to vysvětlit a pohoda, za zdí jsem slyšel kolegu co přihlašoval dvě ameriky a dostal obyč spz a chtěl hranaté ,myslím že stačí jen být neoblomný
Re: Zahraniční vůz po dědovi - VAZ 2101
Napsal: úte srp 14, 2012 21:47
od mayo456
alebo kebyže si ich chceš nechať nahlás stratu špz strýkovi vydajú nové a až potom sa auto prepíše a tieto staré si nechaš niekde na polici a jak pôjdeš na nejaký veterán alebo ladazraz si ich namontuješ namiesto normálnych terajších
Re: Zahraniční vůz po dědovi - VAZ 2101
Napsal: stř srp 15, 2012 07:21
od Panthymaeus (Honza)
Tak určitě jsou, ale na internetu se objevují zprávy, že i úřad, který má značky při depozitu hlídat, je dokáže dokonce ztratit.
Já tím myslel, že prostě původní značky jsou původní. A to stát podle všeho nechce...
Re: Zahraniční vůz po dědovi - VAZ 2101
Napsal: čtv srp 23, 2012 21:16
od mceza
Re: Zahraniční vůz po dědovi - VAZ 2101
Napsal: pát srp 24, 2012 20:38
od mayo456
ste to dokázali otočiť dvaja? My sme môj VAZ 2101 dávali na bok štyria
Re: Zahraniční vůz po dědovi - VAZ 2101
Napsal: pát srp 24, 2012 20:49
od mceza
Dva jsme zvedali a třetí (slečna) to podkládala prknem. Nevím, jestli to je kolíbkou nebo proto, že jsme takoví siláci, ale šlo to krásně.
Re: Zahraniční vůz po dědovi - VAZ 2101
Napsal: pát srp 24, 2012 21:09
od mceza
Dneska jen kratší odpoledne. Ráno jsem sháněl barvu, ředidla a další blbosti...
Tady to děda asi někde chytnul, tak nám to trochu orezlo. Vyklepat, vyvařit, zakytovat a bude zase hezky
Asi nejhorší místo celého vozu. Naštěstí byl při ruce zručný svářeč.
A plechy navařeny. Teď jsou tam silnější než ty, ze kterých je auto vyrobeno.
Podvozek kompletně vystříkaný. Co je černé, to je čisté a hezké. Vypadá jak nový.
Chlapec si pospal na boku den a půl, tak ho zase pomalu postavíme na kola.
Na bok půjde ještě jednou, ale to až přijde pořádná stříbřenka na výfuk (ne ty měkkoty se silikonem, které o trávu setřu...) a bude se vracet výfuk.
Teď přijde na řadu ta nejhorší část a to obrousit a ošetřit prahy a spodky dveří, které jsou chycené docela fest. Podařilo se sehnat nějaký jemnější sprej s tou černou ****, takže to pár cm do boků tím vezmem. Už mám namíchanou barvu, takže pak se to přestříká a bude jak nový (snad).
Spodek šel rychle. Hlavně díky velmi dobrému stavu a tomu, že to děda pravidelně ošetřoval. Tak snad zbytek také půjde tak pěkně.
V pondělí se na něj vrhnu
Re: Zahraniční vůz po dědovi - VAZ 2101
Napsal: sob srp 25, 2012 20:11
od mayo456
prečo si zavaril technologické otvory na striekanie dutín na nosníku pri dierach na zdvihák? takto tam nedostaneš Resistin. Inaak je to pekná práca. Podľa mňa keď budeš nahadzovať výfuk nemusíš to otáčať na bok, stačí si vzliezť pod to. Inak kolísku sme mali tu istú a dávali sme ju na bok štyria. to až taký problém nebol, horšie to bolo prevrátiť nazad a udržať ťažkú kasňu
Re: Zahraniční vůz po dědovi - VAZ 2101
Napsal: sob srp 25, 2012 21:43
od Yellow01
Nic ve zlým, ale takovýhle přelepení plechem je naprosto k ničemu. Navíc ten zručnej svářeč asi vařil poprvé v životě, ne? Všude je tam vidět spousta koroze, kterou jsi akorát přepatlal gumoasfaltem, kterej je sám o sobě k ničemu, když pod ním není kvalitní základ. Gumoasfalt slouží jenom k odrážení kamínků, proti korozi vůbec nechrání, naopak se pod ním korozi daří velmi dobře. Další věc je třeba to přední čelo, ten plech je naprosto prohnilej do hloubky, i když jsi ho obrousil a teď to pravděpodobně překytuješ, tak nejdýl do půl roku je to vylezlý znova. Takže výsledkem je auto navrch huj, vespod fuj. Za sebe tohle pěknou prací bohužel nazvat nemůžu.
Re: Zahraniční vůz po dědovi - VAZ 2101
Napsal: ned srp 26, 2012 11:21
od mceza
Ten "technologický otvor" jsme zavařili, protože se tam dá velmi pohodlně dostat tou dírou vedle.
2. a 3. fotografie nenásledují bezprostředně po sobě. Ještě mezi tým bylo hodně broušení, dokud tam nebylo jen zdravé železo. To se pak ošetřilo a až potom přestříkalo tím černým svinstvem.
Co se týče toho předního blatníku, tak to bylo natřeno nějakým odstraňovačem koroze (vážně nevím, co to přesně je) a po dvou dnech to znova přebrousíme a až pak se to začne opravovat.
Díky za ohlasy, sám tomu moc nerozumím, spoléhám se na znalosti kamaráda, který už udělal spoustu aut a motorek a všechny dodnes jezdí bez problémů a vypadají skvěle. Každopádně jsem rád za každý ohlas a rady, jak to udělat co nejlépe. Opravdu nechci dělat za půl roku stejnej rituál znovu...
Re: Zahraniční vůz po dědovi - VAZ 2101
Napsal: ned srp 26, 2012 12:04
od mayo456
ja osobne by som tam ten otvor na dutiny nechal. ten má dosť veľký priemer oveľa väčší ako tie zvyšné otvory a nie je tam pre srandu. tiež by som prečistil odtokové otvory na podlahe a v prahoch jemným drôtom.
Re: Zahraniční vůz po dědovi - VAZ 2101
Napsal: ned srp 26, 2012 12:05
od Yellow01
Když je ten plech takhle hnědej (třeba na tom předním čele), je ta koroze už tak hluboká, že žádný broušení nepomůže. Jediná možnost je vyříznutí a navaření nového plechu. Následný ošetření je třeba provést epoxydovou základovkou a pak přes to další nátěry. A pravidelně stříkat dutiny. Jinak je to za chvíli to samý.
Ohledně té díry - jestli myslíš, že to vystříkáš tou dírou v podélném nosníku, tak to bohužel neklapne. Ty nosníky jsou od sebe oddělený přepážkou, mrkni se sem:
http://img4.rajce.idnes.cz/d0407/1/1604 ... G_0253.JPG
Re: Zahraniční vůz po dědovi - VAZ 2101
Napsal: ned srp 26, 2012 15:41
od ger007
ked tak si tam vyvrtaj dieru z vrchu ked nechces mat dieru naspodku