Stránka 2 z 2

Re: LPG - problém

Napsal: pon kvě 28, 2012 15:24
od Saša
Také bych to viděl na "studeňák" , nejspíš u konektoru řj (pájená část na desce plošného spoje) nebo nějak poškozený káblík od snímače otáček pro plynovou jednotku (je to takový "klips" na jednom z vysokonapěťových kabelů k svíčkám) a vede od něj jeden drát .
PS: Ale tomu že v ŘJ (plynové) není relé se mi věřit vůbec nechce . Neb tu mám 3 kousky od Lovteku a v každé ji po dvou kusech . Ale vše je možné .

Re: LPG - problém

Napsal: pon kvě 28, 2012 15:36
od Křečík Barbuška
Nějak podrobně jsem to nečetl, ale též bych se přikláněl ke studeňáku, buď nalomený káblík či stuďák na plošném spoji jednotky. Co takhle "přilepit" ke kontaktům cívek ventilů ledky pro rychlou okometrickou diagnostiku v případě výpadku?

Re: LPG - problém

Napsal: pon kvě 28, 2012 16:37
od Luděk Musil
Problém je, že problém prozatím není (klepu na dřevo). Ráno při druhém pokusu o plyn se to chytlo. Posléze jsem v 8:30 jel vrátit bečky - no problém, v 9:30 jsem vezl matku na Lesnou - no problém, v 15:00 odjezd domů - no problem.
Takže zítra si do auta přiložím multimetr a bude se znova měřit. L.

Re: LPG - problém

Napsal: pon kvě 28, 2012 17:23
od Marek
"Pane, mám problém. Ráno, když chci jet do práce, je středa, kolem čtvrt na šest, venku devět až jedenáct stupňů Celsia a polojasno, zpívají ptáci na sousedově sosně a mám na nohách mokasíny, mi auto ne a ne nastartovat".

To znám - hledá se to blbě :-).