Stránka 2 z 6
Re: Špatné starty Niva 1.7i (SPI) LPG
Napsal: čtv zář 27, 2012 20:24
od Míra151
reduktor je ten kulatej nesmysl pod kapotou, vede do něj několik hadic a jedna trubka s LPG
Re: Špatné starty Niva 1.7i (SPI) LPG
Napsal: čtv zář 27, 2012 20:25
od Marťas
Reduktor je ta velká "krabice" v motoru, co přeměňuje z tekuté fáze na plynou.
Re: Špatné starty Niva 1.7i (SPI) LPG
Napsal: čtv zář 27, 2012 20:41
od baumi
Aha. U nás tomu říkáme směšovač. Ale že by tam byl uprostřed nějaký čudlík? Zítra mrknu a ozvu se.
Re: Špatné starty Niva 1.7i (SPI) LPG
Napsal: čtv zář 27, 2012 21:00
od Míra151
směšovač jsem tomu taky říkal jako spousta jinech lidí
směšovač je ve skutečnosti v karbecu ten mezikus co směšuje LPG se vzduchem
Re: Špatné starty Niva 1.7i (SPI) LPG
Napsal: čtv zář 27, 2012 21:07
od Míra151
UPROSTŘED JE TEN ČUDL
Re: Špatné starty Niva 1.7i (SPI) LPG
Napsal: pát zář 28, 2012 20:28
od Majo
civka bohatosti? to s tym cudlikom je "sytic" a funguje to jedine kym drzis stlacene tlacitko na prepinaci lpg/benzin.
Tym samozrejme netvrdim, ze to nemoze byt vadne, len vela ludi ani nevie, ze to obcas treba pouzit(ked auto dlhsie stoji vstrekne to do hadic plyn aby start netrval zbytocne dlho), takze najprv by som polozil otazku, ci to dotycny pri startovani pouziva ? Ak ano, ozyva sa pri stlaceni cvaknutie a nasledne sycanie? Ak ano znamena to ze funguje, ak to nerobi nic, pripadne len mierne cvaka je to vadne...
Re: Špatné starty Niva 1.7i (SPI) LPG
Napsal: sob zář 29, 2012 19:52
od baumi
Majo- Na přepínači je sitič, jasný. Bez něj to ani nechytne. Přidržím, chytne a chcípne!
Míra 151 - Já tam žádný čudl nemám. Jedná se o starý typ, zvaného myslím BRC. Nemůže to být membrána? To asi sám neudělám, nebo?
Re: Špatné starty Niva 1.7i (SPI) LPG
Napsal: sob zář 29, 2012 19:59
od Míra151
hele , ještě můžeš startovat a nasávat hadičkou podtlaku
Měl jsem taky jeden takovej špek na motoru š 1203 že byl špatnej podtlak tak jsem dal delší hadičku na reduktor a pusou nasál , motor šel a bylo to v podtlaku
Jinak ten Sytič karburátoru má každej reduktor staršího data, někdy i zezadu ale vždy uprostřed
Hod fotku
Re: Špatné starty Niva 1.7i (SPI) LPG
Napsal: sob zář 29, 2012 20:05
od baumi
Ok, zítra zkusím a písnu. Zatím díky.
Re: Špatné starty Niva 1.7i (SPI) LPG
Napsal: ned zář 30, 2012 20:10
od baumi
Tady ty fotky
Re: Špatné starty Niva 1.7i (SPI) LPG
Napsal: ned zář 30, 2012 20:21
od Míra151
a zzelenej drátek vede kam?
No na sytič,,,
Re: Špatné starty Niva 1.7i (SPI) LPG
Napsal: ned zář 30, 2012 20:29
od baumi
Ale to je pod plastovým krytem na 4 šroubech.
Re: Špatné starty Niva 1.7i (SPI) LPG
Napsal: pon říj 01, 2012 14:01
od baumi
Jo a ten zelený je od světel! Z prostředka reduktoru vede nějaká hadička a ta se před karburátorem rozdvojuje.
Re: Špatné starty Niva 1.7i (SPI) LPG
Napsal: pon říj 01, 2012 16:36
od Majo
u tohto reduktoru je "sytic" ten velky elektromagneticky ventil(modra vec, dva kable)...
ale u brc toto nie je poruchova vec...
Re: Špatné starty Niva 1.7i (SPI) LPG
Napsal: pon říj 01, 2012 19:56
od baumi
To znamená, že to bude membrána! (membrány)