Re: central
Napsal: čtv led 19, 2012 19:36
Otřesové čidlo neboli otřesák je součást alarmu. Když je správně seřízený, tak je to v pohodě. Mělo by fungovat až na nějaký větší rány do karoserie nebo třeba ránu do zrcátka. Pokud je moc citlivé, tak může dělat falešné poplachy a houkat třeba při projetí jiného auta okolo. Mě to takhle houkalo jednoho Silvestra když lítaly rachejtle . No většinou se dá auto zamknout druhým knoflíkem na alarmu bez toho otřesového nebo ultrazvukového čidla (ultrazvukové čidlo reaguje na pohyb uvnitř vozu). Potom je ještě čidlo poklesu napětí. Mě stačilo, když jsem auto zkusil odemknout klíčkem, tak se díky tomuto čidlu hned samo zamklo .
Na to otvírání kufru tedy musí být alarm nebo dálka vybavena druhým nezávislým kanálem, který to umožňuje.
Ta volná pozice, co ti zůstává bude ke klíčku zapalování. Zapojuje se to tuším na svorku 30, kde se objevuje napětí při zapnutí zapalování. Slouží to k tomu, aby sis nemoh omylem za jízdy zamknout auto ovladačem.
Na to otvírání kufru tedy musí být alarm nebo dálka vybavena druhým nezávislým kanálem, který to umožňuje.
Ta volná pozice, co ti zůstává bude ke klíčku zapalování. Zapojuje se to tuším na svorku 30, kde se objevuje napětí při zapnutí zapalování. Slouží to k tomu, aby sis nemoh omylem za jízdy zamknout auto ovladačem.