Použitelnost karburátoru K126 na Ladu 1500

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
ignorant
Příspěvky: 160
Registrován: pon bře 28, 2011 19:40
Bydliště: Zapadákov 84

Příspěvek od ignorant »

Nemohl jezdit na sytič??
Hrana či kulatec. Každý má své kouzlo :D
Tam kde ostatní končí, Niva začíná :P
Uživatelský avatar
Karlos 2101
Příspěvky: 112
Registrován: stř čer 08, 2011 14:28
Bydliště: Lomnice nad Popelkou

Příspěvek od Karlos 2101 »

kolama otáčím v pohodě a na sytič nejezdím :wink: zejtra to zkusím se svahem, dík. Co mě děsí, tak jsou slova majitele, že přeložiskovávali diferák a nějak jim to nešlo nasadit zpět tak zasáhli flexou :axe: , ale to podle mě spotřebu neudělá.
Zachránce vraků
JAWA 350/638 - lepší než nová
Mitsubishi L 200 - neúnavnej pracant
2101 - bejvávalo
2103- zvrchu fešáček, dole chudáček
Obrázek
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11033
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Těch 7,5mm máš na čem? Na tom K126? Nebo na weberu? Pokud tam máš webera a není to úplný prehistorik tak se nastavuje 6,5mm. Nejednáli se o ten K126 tak prosím upřesni typ karbu. Každopádně výše udaná myšlenka se sytičem je zajímavá, máš mechaniku klapek a táhel v pořádku?

Edit: No přetažený diferák by mohl dělat dost.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Jakub Metelka
Příspěvky: 2305
Registrován: úte led 15, 2008 18:11
Bydliště: Brno venkov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jakub Metelka »

Nezůstává ti plovák neustále zakouslej v otevřené poloze :?: .Na jednom autě jsem měl problém stím ,že se zakousl a spotřeba pak rapidně narůstala.
2x VAZ-2101 (1972), 2x VAZ-2101 (1973), VAZ-2101 (1977), VAZ-2102 (1977), 2x VAZ-2106 (1978), VAZ-21053 (1989), VAZ-2107 (1986), VAZ-2121 (2002) Moskvič-408-1 (1972), Škoda-120L (1983), Škoda-105S (1984), Škoda Favorit 136L (1989), Škoda-Felicie (1995,1996), Škoda Felicie kombi (1997), Mercedes -200E (1987), Avia A31 (1987), Škoda 706 RTHP (1973)
Uživatelský avatar
Karlos 2101
Příspěvky: 112
Registrován: stř čer 08, 2011 14:28
Bydliště: Lomnice nad Popelkou

Příspěvek od Karlos 2101 »

7,5mm je na origo karbci, ten K126 jsem nijak neměřil. Po vizuelní stránce je mechanika na karbci OK, ale otevření klapek doma bohužel nezměřím. Takže říkáš, že mu mám ještě milimetr ubrat ? Plovák jsem zkoušel venku na víčku zavírat prstem a chodil bez znatelnýho zadrhnutí, nebo škobrtnutí.
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11033
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Napiš typové číslo toho karbu.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Karlos 2101
Příspěvky: 112
Registrován: stř čer 08, 2011 14:28
Bydliště: Lomnice nad Popelkou

Příspěvek od Karlos 2101 »

eee teď si vzpomínám jen, že je to 2101 pak tam je myslím 1110XXXXX ale těmahle číslama už si jistej nejsem, napíšu zítra
Zachránce vraků
JAWA 350/638 - lepší než nová
Mitsubishi L 200 - neúnavnej pracant
2101 - bejvávalo
2103- zvrchu fešáček, dole chudáček
Obrázek
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11033
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Nezdá se mi zrovna šťastné používat karb pro "nízkoobjemy" na patnáctikilu. Kdysi jsem se nachomýtl k užití ozonu 2105 na motoru 2103. Vzpomínám si, že majitel vykřikoval něco o tom, že to nějak divně jede a papá, i když ne tak příšerně.

Vyčkej na Marka, jistě ti poradí lépe jak to zpasovat. Ale být tebou tak ulovím raději karb takový jaký na ten motor patří.

Nicméně jednou jsi se v textu v textu zmiňoval o vylítané dvanáctce, co tam vlastně máš?
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Karlos 2101
Příspěvky: 112
Registrován: stř čer 08, 2011 14:28
Bydliště: Lomnice nad Popelkou

Příspěvek od Karlos 2101 »

byla tam dvanáctka a nedávno jsem nahodil patnáctku, ale bohužel k ní nemám karb, tak jsem nahodil dvanáctkovej jako takovou z nouze cnost, jelikož to auto denně využívám a jiný nemám. Ale někdy půjdu vybrat autovrakoviště a to by bylo abych tam nějakej kloudnej nenašel :wink: a když už tam budu, tak se poohlídnu i po rychlejším diferenciálu, když to nebudu muset tolik točit, tak to taky pomůže.

E: o tý dvanáctce jsem se zmiňoval pouze v souvislosti se spotřebou pro takovou přibližnou představu co to žere :wink:
Uživatelský avatar
MartasBrno
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Příspěvek od MartasBrno »

Po té, cos napsal na předchozí stránce jsem si myslel, že tu trasu jezdíš na jedničku, nebo se zataženou ručkou. To není možný to musí být stylem jízdy. Ale to bys byl hodně velkej závodník.
No to je jedno, jak jezdíš si nejlíp vyslechneš od spolujezdců, které vozíš sebou. Jestli ne, honem to zkus, někoho povozit, ať ti řekne upřímně, jaký je tvůj styl. No a jak píšou ostatní, všechno musí jít na autě přiměřeně lehce.
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Uživatelský avatar
Karlos 2101
Příspěvky: 112
Registrován: stř čer 08, 2011 14:28
Bydliště: Lomnice nad Popelkou

Příspěvek od Karlos 2101 »

No závodník rozhodně nejsem. Povětšinou nejezdím ani těch 90, prostě 80 a pohodka a stylem brzda-plyn nejezdím - za "a" nemám to v povaze a za "b" to auto na to není vůbec dělaný (což ovšem asi tady nemá nikomu cenu říkat :wink: ) jsem klidnej jezdec a když je hezká příroda, tak občas jedu spíš na kochačku. Mám ve zvyku nikdy nevyřazovat, ale to spotřebu neudělá, alespoň ne takovouhle. Předek foukám na 2,2Atm a zadek na 1,8Atm.

E: karbec má číslo 2101 - 1107010
Marek
Příspěvky: 5274
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Příspěvek od Marek »

Předek 2,5 a zadek minimálně 2,2 (s pěti lidmi klidně i 2,5).

Někde je chyba - diferák umí hodně. Ale spíš bych to viděl na něco zásadně blbě na nastavení motoru. A samozřejmě nejlepší by byl karburátor OZON 2107 a k němu odpovídající rozdělovač.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Uživatelský avatar
Karlos 2101
Příspěvky: 112
Registrován: stř čer 08, 2011 14:28
Bydliště: Lomnice nad Popelkou

Příspěvek od Karlos 2101 »

Diferám myslíš špatně sestavenej, nebo špatnej převod ? :oops: Ten karburátor je jasnej, ale ten bude až pojedu na vrakáč.
Zachránce vraků
JAWA 350/638 - lepší než nová
Mitsubishi L 200 - neúnavnej pracant
2101 - bejvávalo
2103- zvrchu fešáček, dole chudáček
Obrázek
Marek
Příspěvky: 5274
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Příspěvek od Marek »

Myslím špatně sestavený. O převod až tolik nejde (i když samozřejmě čím rychlejší, tím pro spotřebu lepší).
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Uživatelský avatar
radek mb
Příspěvky: 5187
Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
Bydliště: okr.MB
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od radek mb »

Karlos 2101 píše:Ten karburátor je jasnej, ale ten bude až pojedu na vrakáč.
Mohu se zeptat kam? Na Hejtmánku v Bouli? Není to tak dlouho, co jsem tam byl a můžu ti zaručit, že na žígo tam nemají ani šroubeček, natož karburátor. Vlastně při dotazu, co mají na žíga, mě vysmáli.
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“