Použitelnost karburátoru K126 na Ladu 1500
Moderátor: Moderátoři
- Karlos 2101
- Příspěvky: 112
- Registrován: stř čer 08, 2011 14:28
- Bydliště: Lomnice nad Popelkou
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11048
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Těch 7,5mm máš na čem? Na tom K126? Nebo na weberu? Pokud tam máš webera a není to úplný prehistorik tak se nastavuje 6,5mm. Nejednáli se o ten K126 tak prosím upřesni typ karbu. Každopádně výše udaná myšlenka se sytičem je zajímavá, máš mechaniku klapek a táhel v pořádku?
Edit: No přetažený diferák by mohl dělat dost.
Edit: No přetažený diferák by mohl dělat dost.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
- Jakub Metelka
- Příspěvky: 2305
- Registrován: úte led 15, 2008 18:11
- Bydliště: Brno venkov
- Kontaktovat uživatele:
Nezůstává ti plovák neustále zakouslej v otevřené poloze .Na jednom autě jsem měl problém stím ,že se zakousl a spotřeba pak rapidně narůstala.
2x VAZ-2101 (1972), 2x VAZ-2101 (1973), VAZ-2101 (1977), VAZ-2102 (1977), 2x VAZ-2106 (1978), VAZ-21053 (1989), VAZ-2107 (1986), VAZ-2121 (2002) Moskvič-408-1 (1972), Škoda-120L (1983), Škoda-105S (1984), Škoda Favorit 136L (1989), Škoda-Felicie (1995,1996), Škoda Felicie kombi (1997), Mercedes -200E (1987), Avia A31 (1987), Škoda 706 RTHP (1973)
- Karlos 2101
- Příspěvky: 112
- Registrován: stř čer 08, 2011 14:28
- Bydliště: Lomnice nad Popelkou
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11048
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
- Karlos 2101
- Příspěvky: 112
- Registrován: stř čer 08, 2011 14:28
- Bydliště: Lomnice nad Popelkou
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11048
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Nezdá se mi zrovna šťastné používat karb pro "nízkoobjemy" na patnáctikilu. Kdysi jsem se nachomýtl k užití ozonu 2105 na motoru 2103. Vzpomínám si, že majitel vykřikoval něco o tom, že to nějak divně jede a papá, i když ne tak příšerně.
Vyčkej na Marka, jistě ti poradí lépe jak to zpasovat. Ale být tebou tak ulovím raději karb takový jaký na ten motor patří.
Nicméně jednou jsi se v textu v textu zmiňoval o vylítané dvanáctce, co tam vlastně máš?
Vyčkej na Marka, jistě ti poradí lépe jak to zpasovat. Ale být tebou tak ulovím raději karb takový jaký na ten motor patří.
Nicméně jednou jsi se v textu v textu zmiňoval o vylítané dvanáctce, co tam vlastně máš?
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
- Karlos 2101
- Příspěvky: 112
- Registrován: stř čer 08, 2011 14:28
- Bydliště: Lomnice nad Popelkou
byla tam dvanáctka a nedávno jsem nahodil patnáctku, ale bohužel k ní nemám karb, tak jsem nahodil dvanáctkovej jako takovou z nouze cnost, jelikož to auto denně využívám a jiný nemám. Ale někdy půjdu vybrat autovrakoviště a to by bylo abych tam nějakej kloudnej nenašel a když už tam budu, tak se poohlídnu i po rychlejším diferenciálu, když to nebudu muset tolik točit, tak to taky pomůže.
E: o tý dvanáctce jsem se zmiňoval pouze v souvislosti se spotřebou pro takovou přibližnou představu co to žere
E: o tý dvanáctce jsem se zmiňoval pouze v souvislosti se spotřebou pro takovou přibližnou představu co to žere
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
Po té, cos napsal na předchozí stránce jsem si myslel, že tu trasu jezdíš na jedničku, nebo se zataženou ručkou. To není možný to musí být stylem jízdy. Ale to bys byl hodně velkej závodník.
No to je jedno, jak jezdíš si nejlíp vyslechneš od spolujezdců, které vozíš sebou. Jestli ne, honem to zkus, někoho povozit, ať ti řekne upřímně, jaký je tvůj styl. No a jak píšou ostatní, všechno musí jít na autě přiměřeně lehce.
No to je jedno, jak jezdíš si nejlíp vyslechneš od spolujezdců, které vozíš sebou. Jestli ne, honem to zkus, někoho povozit, ať ti řekne upřímně, jaký je tvůj styl. No a jak píšou ostatní, všechno musí jít na autě přiměřeně lehce.
- Karlos 2101
- Příspěvky: 112
- Registrován: stř čer 08, 2011 14:28
- Bydliště: Lomnice nad Popelkou
No závodník rozhodně nejsem. Povětšinou nejezdím ani těch 90, prostě 80 a pohodka a stylem brzda-plyn nejezdím - za "a" nemám to v povaze a za "b" to auto na to není vůbec dělaný (což ovšem asi tady nemá nikomu cenu říkat ) jsem klidnej jezdec a když je hezká příroda, tak občas jedu spíš na kochačku. Mám ve zvyku nikdy nevyřazovat, ale to spotřebu neudělá, alespoň ne takovouhle. Předek foukám na 2,2Atm a zadek na 1,8Atm.
E: karbec má číslo 2101 - 1107010
E: karbec má číslo 2101 - 1107010
Předek 2,5 a zadek minimálně 2,2 (s pěti lidmi klidně i 2,5).
Někde je chyba - diferák umí hodně. Ale spíš bych to viděl na něco zásadně blbě na nastavení motoru. A samozřejmě nejlepší by byl karburátor OZON 2107 a k němu odpovídající rozdělovač.
Někde je chyba - diferák umí hodně. Ale spíš bych to viděl na něco zásadně blbě na nastavení motoru. A samozřejmě nejlepší by byl karburátor OZON 2107 a k němu odpovídající rozdělovač.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
- Karlos 2101
- Příspěvky: 112
- Registrován: stř čer 08, 2011 14:28
- Bydliště: Lomnice nad Popelkou
- radek mb
- Příspěvky: 5190
- Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
- Bydliště: okr.MB
- Kontaktovat uživatele:
Mohu se zeptat kam? Na Hejtmánku v Bouli? Není to tak dlouho, co jsem tam byl a můžu ti zaručit, že na žígo tam nemají ani šroubeček, natož karburátor. Vlastně při dotazu, co mají na žíga, mě vysmáli.Karlos 2101 píše:Ten karburátor je jasnej, ale ten bude až pojedu na vrakáč.
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487