Stránka 2 z 2
Re: Niva - umístění LPG toroidu do motorového prostoru?
Napsal: stř led 23, 2019 07:37
od Ondra1,7mpi
No, ale to bych už nepropojoval s motorem, tam bych dal max soudek, a hadicou pouštěl do nádrže...
Re: Niva - umístění LPG toroidu do motorového prostoru?
Napsal: čtv led 24, 2019 13:42
od nespor.jenda
tajga píše:Lada niva nema ziadne deformacne zony
U mé Nivy je deformační zóna na vozidle značena tmavě zelenou barvou.
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Re: Niva - umístění LPG toroidu do motorového prostoru?
Napsal: úte led 29, 2019 16:51
od Jarda_NIVA1.7
Luděk Musil píše:Proč osobní automobily s motorem vpředu mají palivovou nádrž vzadu a naopak
Jen kvůli místu a rozložení hmotnosti to není
![Idea :idea:](./images/smilies/icon_idea.gif)
. L.
No stovka to tak mela, ale dalsi zadohraby uz vse vzadu.
Re: Niva - umístění LPG toroidu do motorového prostoru?
Napsal: stř led 30, 2019 10:09
od Teepee
Jarda_NIVA1.7 píše:No stovka to tak mela, ale dalsi zadohraby uz vse vzadu.
Vždycky bylo, že modely Škoda 100 byly modernizovány mj. i tím, že nádrž se přesunula mimo deformační zónu vozidla do jeho středu, kde je riziko jejího poškození nejnižší.
A taky bylo, že rezervní kolo umístěné nejprve v zavazadlovém prostoru (1000 a 100), později pod podlahou (105-136) je SOUČÁSTÍ deformační zóny vozidla.
Niva je koncepčně z roku 1975-1976, to mi přesun nádrže pod zadní sedačky moc nesedí, nebo byli opravdu zemí kde zítra znamená včera.
Zatímco rezerva nad motorem, mi zase přijde že včera znamená zítra, protože když při čelním nárazu nenapochoduje řidiči do zubů kapota, napochoduje tam rezerva.
https://www.autotitre.com/forum/Lada/Ni ... 2238p1.htm
https://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?f=63&t=16788
https://www.youtube.com/watch?v=5-nOPvXiIWQ
Re: Niva - umístění LPG toroidu do motorového prostoru?
Napsal: stř led 30, 2019 12:23
od Jarda_NIVA1.7
Rezervu jsem presunul na strechu a v motoraku vozim jen pneumatiku