Stránka 2 z 5

Napsal: úte črc 19, 2011 20:50
od matus2369
No auto mam podložené z kvádrami ale nijak sa z ním nehýbe. Momentálne by som povedal že auta na šrotovisku sú v lepšom stave jak je to moje , ale snáď tak za 2 týždne to bude vyzvárané a aspoň čiastočne nastriekané základnou farbou :D a keď nastriekam podvozok antikoróznou základovkou tak mám dať na to ten gumoasfalt, či nejaký epoxidový lak alebo niečo podobné??

Napsal: úte črc 19, 2011 20:59
od Jakub Metelka
matus2369, ja na podvozky používám rezistin a nebo asfaltovou barvu.Když si dáš záležet ,tak rezistin bude podle mě postačovat.

Napsal: úte črc 19, 2011 22:00
od mayo456
zakladný, vrchný antikorózny náter a potom gumoasfalt plus dobre opracovať zvary a do dutín resistin ML

Napsal: úte črc 19, 2011 22:39
od MartasBrno
Přinejhorším to fikneš ještě před kabinou, v půli podlahy, pod střechou a prodáš na kila :wink: :mrgreen:

Sorry, musel jsem :P

Napsal: čtv črc 21, 2011 08:52
od Panthymaeus (Honza)
A nějaká fotka by byla? :D
Zajímá mi jak bude vypadat naše 04 při vyvařování :D

Napsal: čtv črc 21, 2011 13:51
od matus2369
Ten rezistin je niečo podobne ako je gumoasfalt??
MartasBrno: no žeby predsa len skoncilo v zbere železa :?: , aspoň dačo za to dostanem :D
nejaké fotky :

Napsal: čtv črc 21, 2011 14:02
od MartasBrno
Gumoasfalt je hustý, dělá silnou vrstvu a tlumí nárazy odletujících kamínků a hluk. To je přípravek Tlumex. Hodí se do podběhů a na místa, která trpí na kamínky, blato a hrubý binec od kol. Zkušenost je taková, že až popraská, tak se za ním pěkně hnusně drží binec a vlhko a spíš tím korozi způsobuje a podporuje. Záleží ale na kvalitě provedení práce, jako u všeho.

Rezistin, Dinitrol a další jsou řídké přípravky, které zatečou a vyvzlínají do spár a po odpaření rozpouštědel nechají relativně pružnou vrstvu vosku. Dělají se i ve spreji s trubičkou na vystříkání dutin. Tyhle přípravky zřejmě opravdu konzervují.

Napsal: čtv črc 21, 2011 14:33
od mayo456
ale tie trubičky su veľmi krátke je to o ničom. ideal je to so striekacou pištoľou na dutiny. na dutiny v Lade treba 2l resistinu robí sa to každé dva roky a približne tie dva litre stoja 13 euro. majú to v jedných rarboch lakoch na južnej triede.

Napsal: čtv črc 21, 2011 15:16
od matus2369
hm zajtra idem do AP centras kúpiť plechy a pohľadám tam tie farby laky , takže to natriem 2 vrstvami základovej , rezistin ..a ten gumoasfalt mám dať 2 vrstvy riedkej konzistencie a potom 1 hustej ??

Napsal: čtv črc 21, 2011 16:55
od MartasBrno
nevynechal bych nátěr vrchní barvou. Lidi na to sice prdí, ale nevěřím, že věci prospějě ho nepoužít.

Napsal: čtv črc 21, 2011 17:19
od Petr HC
MartasBrno píše:nevynechal bych nátěr vrchní barvou. Lidi na to sice prdí, ale nevěřím, že věci prospějě ho nepoužít.
Zkušení autolakýrníci radí jednu zásadu : Nejtvrdší nátěr na plech a postupně měkčí a měkčí. Tvrdý nátěr navrch ty měkčí vrstvy spolehlivě "utrhne" .

Napsal: čtv črc 21, 2011 17:40
od matus2369
jaj ty si myslel vrchnu farbu na zakladovu že?

Napsal: čtv črc 21, 2011 19:25
od mayo456
takže našiel som konkrétnu adresu kde som resistin do dutín kupoval. je to Južná trieda 74 a jedna litrová plechovka stála 6,83 euro a treba tam dva litre čiže dve plechovky.

Napsal: čtv črc 21, 2011 21:10
od Panthymaeus (Honza)
wow už je v pěkném stavu :D

a tohle mě taky čeká :( no sem zvědav na tebe i na mě
přeji pěkný výsledek

Napsal: pát črc 22, 2011 14:19
od Marek89
Tak držím ti palce aby si to dal doporiadku. Ta ŠPZ mi je povedomá. Odkiaľ si ? Moldava a okolie ?