Stránka 2 z 3

Napsal: pon čer 20, 2011 19:29
od Karlos 2101
rosta: Vzhledem k tomu, že STK jsem s ní absolvoval 4X, tak je ve stavu uspokojivém :roll: Důvody domlácení viz výše :oops: Teď slouží jako auto - pracant, tzn. na jízdu do školy, na brigádu,... Mám v plánu renovaci od základu, ale tu můžu začít až budu mít k těmhle účelům druhý auto.

Marťas: Ironie ? :oops: vím, že k lakování to není ideální místo a ani to není ideální způsob, ale činím dle svých možností :wink:

Napsal: pon čer 20, 2011 22:43
od MartasBrno
Karlos 2101, s tou barvou t onení ironie ikdyž to tak vypadá, fakt mne to zaujalo. Jistě, není to profi, ale je to hotové a vzhledem k tomu jak vypadají plechy, je to určitě odpovídající. To zaplachtované místo mi bylo sympatické, hned jsem si vybavil to solidně postavené servisní stání, jak někde dával fotku kolega dvk. (Ne, nemyslím octávii na špalkách, myslím ty nájezdy a podobně :) a ty vybudovaný přístřešky)

Jinak řekl bych, že bych toto ale používal normálně k ježdění na práci, ale nerenovoval bych to kvůli financím... Spíš pořídil solidní druhej kus, pěkně zachovalej a dobře udržovanej.

Napsal: úte čer 21, 2011 15:39
od Karlos 2101
no dobře, to jsem asi napsal špatně, nemyslel jsem renovaci jako takovou, ale takový..... zvelebení, nebo jak to napsat... prostě vyvařit, dát mu normální pořádnej lak, doplnit co chybí a taknějak to zkulturnit. Že je to finančně nevýhodný je jasný ale když se to rozloží třeba na rok, dva, tři,... tak už je to snesitlený. A já jsem takovej šílenec, že bych to udělal, třeba JAWičku jsem rozebral, bo už byla v hroznym stavu a za to co jsem do ní nasolil už bych měl skvělou rejži, či něco podobnýho, prostě když je pro to zápal... :wink:

Napsal: stř čer 22, 2011 08:37
od mayo456
podľa mňa je lepšie ke´d robiť komplet GO kasne vyvárať nový lak a tak je lepšie to urobiť naraz ako po častiach. ak to budeš robiť po častiach v priebehu niekoľkých rokov hrozí, že to bude nekonečný kolotoč lebo kým sa napr. dostaneš ku laku auto môže zase niekde zhniť a zase ho možno bude treba vyvárať.

Re: VAZ 2101 Kanárek

Napsal: pon pro 05, 2011 22:12
od Karlos 2101
Tak jsem dnes dostal nabídku na hliníkáče 5JX13 s roztečí 4X98 ale ET maj 35 a ne 28, nebo kolik maj mít originály. Než je vezmu, ak bych rád věděl, jestli tam vůbec sednou bez úprav, nebo bude potřeba nechat vytočit podložky ?

Re: VAZ 2101 Kanárek

Napsal: úte pro 06, 2011 05:37
od Yellow01
Podle mě budeš potřebovat podložky, aby ti nedřely o brzdiče. Vyhodil bych ty origo 5mm a koupil 15 mm podložky z duralu. Ale radši si to zkus proměřit, nevím jak jsou ty paprsky kol tvarovaný, aby ti to stačilo. A taky si zjisti středovou díru těch kol, abys je vůbec nasadil.

Re: VAZ 2101 Kanárek

Napsal: úte pro 06, 2011 18:06
od Karlos 2101
Hliníkáče jsou to ze starýho fagota ET jsem se seknul není 35, ale 36 a středovka 58,5mm. Dobře, zkusím je letmo nasadit a okouknout. jsou to tyhle: http://media1.717.cz/images/media1:4c1c ... %20012.jpg

Re: VAZ 2101 Kanárek

Napsal: pát zář 07, 2012 19:46
od Karlos 2101
Ahoj, jal jsem se přepsat kanárka, avšak při polopřevodu jsem narazil na to, že mi paní za oknem řekla, že techničák kterej mám je neplatnej a musí mi ho zabavit, přitom asi 10 minut před tím jsem nechával smazat číslo motoru. Ale to neřešim, paní jsem uškemral, aby mi novej techničák vydala na počkání, sice jsem přišel o technickou, ale nevadí, ale teď se konečně dostanu k otázce :) v novym techničáku, kterej asi opisovala podle jinýho, soudě podle toho, že tam mám hned napsaný i 14" kola a dokonce v provedení cargo. Ale napsala tam do kolonky Alternativní provedení i: Přívěs je vybaven NBS AL-KO 251S a nápravou AL-KO B 1200-5 s kolovými brzdovými jednotkami AL-KO 2051. Pod tím je napsaný: 36: 2 000/2 000, 37: z 100/2 000. Co to znamená ? Znamená to, že je v techničáku napsaný tažný ?

Re: VAZ 2101 Kanárek

Napsal: pát zář 07, 2012 20:58
od Luděk Musil
Karlos 2101 píše:Ahoj, jal jsem se přepsat kanárka, avšak při polopřevodu jsem narazil na to, že mi paní za oknem řekla, že techničák kterej mám je neplatnej a musí mi ho zabavit, přitom asi 10 minut před tím jsem nechával smazat číslo motoru. Ale to neřešim, paní jsem uškemral, aby mi novej techničák vydala na počkání, sice jsem přišel o technickou, ale nevadí, ale teď se konečně dostanu k otázce :) v novym techničáku, kterej asi opisovala podle jinýho, soudě podle toho, že tam mám hned napsaný i 14" kola a dokonce v provedení cargo. Ale napsala tam do kolonky Alternativní provedení i: Přívěs je vybaven NBS AL-KO 251S a nápravou AL-KO B 1200-5 s kolovými brzdovými jednotkami AL-KO 2051. Pod tím je napsaný: 36: 2 000/2 000, 37: z 100/2 000. Co to znamená ? Znamená to, že je v techničáku napsaný tažný ?
Hm - to je divný. Nevzpomínám si, že by (když jsem si byl vyzvedávat letos v květnu značky z depozita) mi paní za okýnkem tvrdila něco o neplatným techničáku - mám "knížku". Prostě vydala značky a OTP a šel jsem pryč.
Zdůvodnila Ti nějak neplatnost Tvého techničáku?
A ten "alternativní" zápis znamená asi to, že by to mohly být možnosti taženého (bržděný/nebržděný) přívěsu, nikolivěk že máš na autě tažný. Nebo Ti z auta rovnou udělala přívěs :lol: :lol: :lol:
L.

Re: VAZ 2101 Kanárek

Napsal: sob zář 08, 2012 06:17
od Karlos 2101
takhlec, čím to bylo, že je neplatnej je mi jasný, řekla, že kdysi byl tenhle techničák nahlášenej jako ztracenej a vydanej novej. Jenže majitel nevěděl už ani, že by něco hlásil a myslel, že tenhleje platnej. Obojí jak TP, tak OTP byly knížečky.

Re: VAZ 2101 Kanárek

Napsal: pon zář 10, 2012 09:11
od Teepee
Zadej si do google AL-KO B 1200-5. A uvidíš ten tanec. :lol:
Asi jsi správně odhadl, že paní opisovala z jinýho techničáku, pravděpodobně nějakýho přívěsu :lol:
Nápravu zjednáš tam, kde chyby vznikly, případně si zjisti příslušného vedoucího registru vozidel a řeš to rovnou s ním.

Re: VAZ 2101 Kanárek

Napsal: úte zář 11, 2012 07:16
od Karlos 2101
nojo, ale zbytek techničáku je napsanej dobře. Což je divný, navíc mám tam zapsaný i 14" bez toho abych o něco žádal :)

Re: VAZ 2101 Kanárek

Napsal: úte zář 11, 2012 10:23
od Teepee
Já se s tím jednou také setkal, když jsem převáděl dědovu JAWU 350/361 na sebe. Do malého TP (ORV) napsali do položky výkon kroutící moment motoru a do ostatní záznamy Postranný vozík (správně česky je Postranní) Reklamoval jsem to a bylo mi vysvětleno, že na přepisu údajů z papírových nosičů do počítačového systému se na tom tehdy podíleli brigádníci-studenti a že se jim to prostě občas stalo. Jak typické pro digitalizující lidský faktor.
Unikátní bylo, že mi tehdy předvedi složku k vozidlu, kde byla žádost o vydání SPZ, vyplněná a podepsaná dědou. Pochopitelně se podařilo najít dokumenty, které věc uváděly na správnou míru (to byl vlastně velký TP), tak to jednoduše vedoucí registru vozidel na místě opravil a vydal mi bezchybný malý TP (ORV)
Myslím, že by to mohla být i Tvoje situace.
A po zkušenosti, kdy se díky chybě v techničáku nedalo auto odprodat do bazaru (prostě zanesli jiný kód motoru, než byl originál v autě), bych si to nechal dát do 100% pořádku, neb Registr vozidel tu není od toho aby v tom dělal bordel, ale aby v tom udělal a udržel pořádek (vím, hezká teorie).
Toliko můj názor, pochopitelně konej tak jak je Ti blízké.

Re: VAZ 2101 Kanárek

Napsal: sob zář 22, 2012 16:48
od Karlos 2101
No...tak to asi nechám opravit, ale ne teď jelikož se mi už nechce brát z posledního tejdne dovolený, abych proseděl půl dne na ouřadě. Když to vydrželo doteď, tak to ještě chvíli počká. Mimochodem, nemáte někdo tušení jak je to s těma sankcema za to, když se nechá auto v polopřevodu víc než deset dní ? Budou od příštího roku nebo ne ?

Re: VAZ 2101 Kanárek

Napsal: pát zář 28, 2012 14:19
od Karlos 2101
No, koukám, že je to dlouho co tady z mojí strany padla zmínka o autu jako takovym, tak jsem se rozhodl něco přihodit. tákže 24.9. leta Páně 2012 jsem se pustil do opravy a malinký úpravy svojí 01. Rozhodl jsem se postupovat po částech, tak jsem si auto rozdělil na tři části a to motorovej prostor, kabinu a kufr. Jak jsem se auto vzít odpředu a přišel na řadu motorovej prostor a blízký okolí. Motor byl venku za chviličku, až jsem se divil. Při odstrojování jsem se šroubovákem v ruce i bez něj začal zjišťovat čím dál tim víc nedostatků, který byly umě zamaskovaný pod nemalou vrstvou karosářskýho tmelu. 8) Na zbytek tmelu jsem vzal drátěnej kartáč do rozbrušky, pustil a za 5 minut byl celej motorovej prostor, já i celá dílna pokrytý prachem. Po vyřezání zrezlejch částí a nařezání potřebnejch náhrad jsem se téměř nezkušen prací s CO-čkem jal vyvařovat. v prvních chvílích, než jsem přišel na nastavení COčka jsem myslel, že s tim praštím, ale potom jsem se vcelku rozjel a šlo to. V průběhu dne se snad ještě dostanu na očištění prostoru od barvy a nástřik základovkou, potom je v plánu matně černá a může se jít nastrojovat.