Stránka 2 z 5

Napsal: stř kvě 25, 2011 08:05
od Luděk Ondrůch
Ořech klidně zapůjčím, stav se.

Napsal: stř kvě 25, 2011 08:48
od TomasNM
Chlapi,budem vam vdacny. Dufam to cez vikend stihnem poriesit,aj ked velke nadeje tomu akosi nedavam z casovych dovodov. :(

Mimochodom,prosim prezradte niekto rozmer toho orecha,mozno sa mi aj podari zohnat.

Napsal: stř kvě 25, 2011 15:05
od Luděk Ondrůch
38

Napsal: stř kvě 25, 2011 15:15
od Saša
Tahem nic nezmůžete . Vemte krátký klíč a dvoukilové kladivo , chce to ránu . Nemusí být ani s velkým nápřahem , stačí klíč předpružit a bum do něj . Povoloval jsem jí na čtyřech motorech a vždy na první .

Napsal: stř kvě 25, 2011 19:39
od Dusan
no neviem naposledz som to skusal starterom a yapretim kluca o kasnu nedarilo sa ale 1m trubka urobila svoje :D

Napsal: stř kvě 25, 2011 20:15
od Cory
Ja mam asi "narazovy tah", pretoze mne to povolilo furt...ale ja som cely divny :mrgreen:

Napsal: stř kvě 25, 2011 21:31
od TomasNM
Super hosi,takze viem co zhanat. Metrovy trhak a 38mm orech. K tomu nejake miestecko medzi motorom a chladicom a pevne nervy. Este by som si rad upresnil smerovanie zavitu. Je tam predpokladam klasicky pravy,alebo zeby nahodou opacny lavy?

Napsal: stř kvě 25, 2011 21:34
od Yellow01
Závit je tam pravý.

Napsal: stř kvě 25, 2011 21:37
od TomasNM
OK,zda sa mi to aj tak logicke,ked je na matici 2x nabehova hrana pre startovaciu kluku v smere praveho otacania motoru,takze matica by sa nemala povolovat pri zabere klukou,ale istota je istota. Na Citroene je tusim lavy zavit,pritom motor sa toci rovnako ako na Lade.

Napsal: stř kvě 25, 2011 21:50
od Ivo
Já jsem vždy matici na řemenici povoloval buď obyčejným klíčem, nebo majzlíkem. Ke každému nástroji samozřejmě ještě kladivo.

Napsal: stř kvě 25, 2011 21:54
od TomasNM
JJ,kladivo treba tiez,akurat otazne je,v akej vahovej kategorii:)
Na rusa tipnem tazku vahu.
Nic,ked najdem trochu casu,skusim rozhodit a podelim sa o zazitky.
Predtym ovsem potrebujem vyrobit sponovak,aby som to mal vlastne kvoli comu rozoberat. Kolecko uz kupene,lozisko tiez,len kusok jokla zohnat...

Napsal: stř kvě 25, 2011 21:57
od TomasNM
Jo a ma este napadlo.
Na tie prsa treba zhanat aj nove tesnenie,ci staci silikon?
Co hovori gufero na demontaz a spatnu montaz? Netreba menit?

[ Komentář přidal: Laďuša: st květen 25, 2011 23:01 ]
Prosim, vyvaruj se dvojpříspěvků, od toho tady je tlačítko upravit!

Napsal: stř kvě 25, 2011 22:11
od rambooxxx
Neviem ako je to u nivy, (ja mam 2107) no ja vzdy zhodim tu prednu mriezku( prednu masku ) potom spustim vodu, dam vonku cely chladic aj s elektrickou saharou komplet von, je tam lepsi pristup, potom vyber sponovak retaze, ten co to napina, dve matky na 10tku kluc zvonku, no a tu remenicu povolujem obycajnym vydlicovym klucom 38, nicim to nezaistujem ani nic, len po kluci treba buchnut parkrat kladivom, aby to slo, dva tri razy klepnem a je povolena, take tazsie kladivo treba na to :D a dalej das dole prsa motoru, ten hlinikovy dekel, a ked mas povolenu retaz, vyberies tu listu von a hlavne si daj bacha ja som to vimenil, kupil som vraj to bol original vyrobca a po nejakych 20 km mi strhlo z toho tu gumu z tej listy tak to zacalo rachotit, rozoberiem, a tej gumy nikde (nakoniec som ju vylovil v olejovej vani :D ), ked budes kupovat tak si vyber z viac kusov taky najlepsi taky co sa neodliepa ta guma... potom som dal nejaku to bol iny vyrobca nie rusku, a ta drzi doteraz najazdenych mam na nej dakych 30000KM.. vela stastia

Napsal: stř kvě 25, 2011 22:13
od rambooxxx
To gufero mozes vymenit ked to uz budes mat dole, a mas pokoj.. kup tam dake GPckove nech to aj daco vydrzi

[ Komentář přidal: Laďuša: st květen 25, 2011 23:46 ]
Hned před tebou je varování proti dvojpříspěvkom... To je to ňák nepochopitelný?

Napsal: stř kvě 25, 2011 22:21
od Yellow01
Gufero použij takový to zalitý v plastu a jako těsnění dej červenej silikon na motory. To origo papírový už tam nedávej.