Ventilátory spousteji kolem 90stupnu
Moderátor: Moderátoři
Re: Ventilátory spousteji kolem 90stupnu
jasne, nakreslim večer
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: Ventilátory spousteji kolem 90stupnu
keby sa vlozila jednosmerna dioda do kabla veduceho od RJ k relatku, nebolo by potrebne dalsie relatko
inak mne zapinaju ventilatory veeelmi casto a odber daleko presahuje 20A
inak mne zapinaju ventilatory veeelmi casto a odber daleko presahuje 20A
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Re: Ventilátory spousteji kolem 90stupnu
ahojte teplotu mi uz ukazuje cidlo som nasiel:) no vodic bol niekde seknuty, lebo ked som prepojil novy kabel tak cidlo zacalo ukazovat a vsetko je uz OK. Dik za radu... Este ak mi pride schema na zapojenie ventilatorov bude to super. Dik
Re: Ventilátory spousteji kolem 90stupnu
Schema: http://www.autoprospect.ru/vaz/21213-ni ... ntrvpr.jpg
Do rele ventilatora ide čierno-červeny...RJ donho pusti mínus a tym padom sa zopne relé a ventilatory bežia. Cez spínač privedieš kostru na čierno-červený a tám pádom budeš ručne nahrádzať signal od RJ. Ružovo-čiernym je privedené plus do cievky relé. Tyrkysovo-čiernym prichádza "silové" plus a pri zopnutom relé pokračuje do ventilátorov.
Rozumieš, alebo treba kresliť?
Do rele ventilatora ide čierno-červeny...RJ donho pusti mínus a tym padom sa zopne relé a ventilatory bežia. Cez spínač privedieš kostru na čierno-červený a tám pádom budeš ručne nahrádzať signal od RJ. Ružovo-čiernym je privedené plus do cievky relé. Tyrkysovo-čiernym prichádza "silové" plus a pri zopnutom relé pokračuje do ventilátorov.
Rozumieš, alebo treba kresliť?
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: Ventilátory spousteji kolem 90stupnu
akurat najst to rele bude makacka, je tam pristup jak k penezum(pod volantom na stene motora, ja tam mam tych relatok 14(povodne je ich tam asi 9)...
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Re: Ventilátory spousteji kolem 90stupnu
jj, já tam mam ty relátka dvě - ke každému ventilátoru jedno (ale ovládány jsou od ŘJ společně - zapojeny paralerně)
®; Člen LKCS
Re: Ventilátory spousteji kolem 90stupnu
Raduz, Ty mas MPi, tam to moze byt inak.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: Ventilátory spousteji kolem 90stupnu
ok dik rozumiem a dufam ze ho najdem... dakujem za pomoc.
Re: Ventilátory spousteji kolem 90stupnu
Zdravim,mam taky problem znicoho nic mi odisli komplet svetla aj rozsvietenie pristrojovky a tak isto aj zapinanie ventilatorov na chladici,poistky su vsetky ok a ten ventilator mam zapojeny na manualny vypinac
Lada niva 1.7i r.v. 2002
Re: Ventilátory spousteji kolem 90stupnu
Možno ukostrenie pod prístrojovkou. Nachádza sa za prístrojov štítom.
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10570
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ventilátory spousteji kolem 90stupnu
Majo - myslím, že tam problém nebude ... píše že komplet světla - chápu tedy vnější osvětlení (tlumený/dálkový, obrysový, koncový) + přístrojovka. A jako bonus ventilátor.
Tam bych to viděl spíše na problém v kabeláži/konektorech/spínačích nebo vypálený ořech. Prostě někde na cestě akumulátor - spotřebič ten proud zůstane stát.
Takže schema zapojení, Voltmetr, měřit.
Ten ventilátor může být na jiné větvi (nedíval jsem se na schema), takže to může být souběh závad.
L.
Tam bych to viděl spíše na problém v kabeláži/konektorech/spínačích nebo vypálený ořech. Prostě někde na cestě akumulátor - spotřebič ten proud zůstane stát.
Takže schema zapojení, Voltmetr, měřit.
Ten ventilátor může být na jiné větvi (nedíval jsem se na schema), takže to může být souběh závad.
L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Re: Ventilátory spousteji kolem 90stupnu
No jde o to jak má ten spínač vent.dobastlený, standardně jsou spínány relátka (vlevo pod panelem) od ŘJ pak jdou kabely na pojistky ( vlevo na stěně nožovky) a k vent. V některých el.schématech je jen jedno relatko já měl dvě, jestli relé obešel tak je taky možné že spínač nevydržel proudovou zátěž a vyhořel. Prostě rozebrat a bádat jak je to zapojené a až zprovozníš jedno pusť se do druhého, ono to mimo té kostry moc nesouvisí. Ventilátor je ukosřen někde u sebe jde k němu jen +. Teda jestli si to dobře pametám
®; Člen LKCS
Re: Ventilátory spousteji kolem 90stupnu
Moc sa v elektrine nevyznam,najradsej by som ten kabel od ventilatorov odpojil dal tam druhy a napojil to na novo(novy vypinac ktory by som ovladal ja)no potreboval by som radu odkial kde a kam tahat kable aby to bolo cim jednoduchsie a aby som to zvladol ja tak prosim poradte.Svetla poriesim potom ide mi hlavne o to zapojenie ventilatora
Lada niva 1.7i r.v. 2002
Re: Ventilátory spousteji kolem 90stupnu
Vsetky su ok skusal som ich aj vymenit
Lada niva 1.7i r.v. 2002