Stránka 2 z 3

Napsal: úte bře 22, 2011 20:25
od Křečík Barbuška
Ajaj, že jsem něco psal :roll: . Hlavní je, že jsme se dobrali toho co tam patří, snad to bude tazateli ku prospěchu ... .

Napsal: stř bře 23, 2011 09:49
od Yogi
Omlouvám se, nebyl jsem tu teď nějakou dobu. Díky za odpovědi. Já mám OZON a mám tu plastovou destičku co je na fotce od Koko Loko, na té destičce je shora papírové těsnění s dvěma otvory a zespodu těsnění s oválným otvorem. Jinak jsem to už vyřešil, v Mototechně (Auto Forum Pardubice) to mají, je to komplet ta destička i s nalepeným těsněním, aspoń mi to tak řekli po telefonu, vyzvednu si to zítra.

Napsal: stř bře 23, 2011 10:05
od MartasBrno
Yogi píše:Jinak jsem to už vyřešil, v Mototechně (Auto Forum Pardubice) to mají, je to komplet ta destička i s nalepeným těsněním, aspoń mi to tak řekli po telefonu, vyzvednu si to zítra.
Z výše popsaného vyplynulo, že pod Ozon ta destička nepatří. Patří tam pouze těsnění s oválným otvorem.

Napsal: stř bře 23, 2011 10:09
od ger007
a js som sa vzdy divil preco mam ten filterbox poskrabany od kapoty, cez vikend tu kokotinu z tade vyberiem :-D

Napsal: stř bře 23, 2011 11:03
od Luděk Ondrůch
MartasBrno píše:Z výše popsaného vyplynulo, že pod Ozon ta destička nepatří. Patří tam pouze těsnění s oválným otvorem.
A proč tedy v katalogu ND na 2105 je nakreslena i s kat. číslem?

Napsal: stř bře 23, 2011 11:23
od MartasBrno
No to je asi tím, že jsme blbí a nepodíváme se do něj. Já mám pod ozonem jen těsnění. (ale mám 2101 s ozonem od výroby)
Všechno špatně? Vždyť malej Marek tu dal obrázek, kde je namalovaný jen těsnění. Ikdyž... katalogový číslo u toho není. Určitě pod ozona nepatří solexová destička.

Napsal: stř bře 23, 2011 12:25
od Marek
Pořád přemýšlím, proč by tam mělo něco jiného krom těsnění být? Čím víc takových mezikusů, tím větší problém s přechodem tepla, utěsněním, rovností ploch a jinými věcmi.

Jednoduchost je krásná, tak proč to komplikovat?

Napsal: stř bře 23, 2011 12:39
od JmJ
Marek píše: tím větší problém s přechodem tepla
mam dojem, ze tohle je prave duvod, proc tam ta teplo spatne vodiva podlozka byva.

Napsal: stř bře 23, 2011 12:40
od Křečík Barbuška
Ještě mne napadá, zdali se celou dobu nejedná o termoizolační vložku viz. obrázek dole, co se dává mezi spodní díl karburátoru a střední díl, ale tazatel se o rozdělávání karbu nezmiňuje. To už, ale asi blouzním.

Luďku, máš ten katalogový list v elektronické podobě? Nejde o list od Solexu? Tam by to číslo bylo asi 21051-XXXXXX .

Yogi, nahoď prosím foto, opravdu nemáš Solex?

Napsal: stř bře 23, 2011 14:23
od Yogi
Ještě se raději podívám a napíšu co je to za karb, abych vás nemátl.... Jinak je to určitě destička pod karburátorem, ne mezi díly karburátoru. Zítra si to jdu koupit, ale normálně mě řekli, že to prodávají - izolační destičku s nalepeným těšněním.

Napsal: stř bře 23, 2011 15:28
od Křečík Barbuška
Právě, že nalepené těsnění (papír) bývá na těch izolačních destičkách mezi díly karbu. Destičky pod Solex bývají nepolepené. Ale samozřejmě jsem neviděl všechny destičky světa :lol: .

Jinak co vše kde má být je krásně vidno v tomto http://www.autosoft.ru/online/acat/?atype=0&fromPath , ale nejdou mi obrázky, třeba je to jen mým prohlížečem :) . Jsou tam u modelu 2105 a 2104 popsány obě varianty, jak Solex tak Ozon, včetně katalogových čísel.

Napsal: stř bře 23, 2011 15:31
od dvk
Koko Loko píše:vidno v tomto http://www.autosoft.ru/online/acat/?atype=0&fromPath , ale nejdou mi obrázky, třeba je to jen mým prohlížečem
Bohužel mě tež nejdou a to už asi týden :? Prohlížeče máme koukám každý jiný, tak chyba si nebude na našem přijímači ...

Napsal: stř bře 23, 2011 15:32
od Křečík Barbuška
dvk píše:Bohužel mě tež nejdou a to už asi týden
:Hangman:

Napsal: stř bře 23, 2011 17:09
od MartasBrno
Koko Loko píše:
dvk píše:Bohužel mě tež nejdou a to už asi týden
:Hangman:
Jo, tihle to maj zdrbaný už nějakou dobu, to je v kelu.

Napsal: stř bře 23, 2011 20:12
od Michal Karásek
Jsme vlastníkem té restrikční plastové podložky - jezdil jsem delší čas s ní i bez ní a rozdíl ve výkonu žádný, nad ní mám webera, který se v této kombinaci po kapotu hranatce vleze - raději jsem ji tam nechal, při náhodném sebeodšroubování šroubů (což už se mi málem jednou stalo mojí blbostí, naštěstí ne až do konce), které drží klapky a tělo ve vytaženém stavu pohromadě pak šrouby neputují do sání.