vule v zámcích pístních kroužků

Moderátor: Moderátoři

Marek
Příspěvky: 5274
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Příspěvek od Marek »

Ono je to jak kdy. Třeba u škodovek bylo téměř pravidlem, že největší opotřebení válců bylo dole a nahoře, tedy v místě dolní a horní úvrati pístu. Bylo to dáno trojím uložením klikového hřídele (docházelo k prohnutí kliky vlivem setrvačných sil při změně směru pohybu). Takže paušalizovat to asi nejde. Proto jsem psal, že je vhodné provádět měření minimálně na třech místech, lépe na pěti.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Dusan
Příspěvky: 3884
Registrován: stř čer 02, 2004 17:29
Bydliště: Kosice-okolie

Příspěvek od Dusan »

neviem preco by sa mal opotrebovavať v strede nemazany je hlavne hore aj tam nanho posobia najvecsie sily...
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“