Stránka 2 z 2

Napsal: stř dub 27, 2011 08:01
od Rankl
neodpustím si zmínit věc, která mě vytrestala. při výměně těsnění pumpy my ta hnací tyčinka zajela do motoru a zapadla do vany. Kolegové psaly, že to nevadí a mam jitam nechat, tehdy jsem ještě rezervní neměl, tak sem se lovil ve vaně. na to bacha.

pak jsem ještě instaloval (spíš z důvodu bezpečnosti, ale proti padání paliva to zřejmně také zabírá) elekromagnetický ventil, vymontovaný z vozu co jezdil i na lpg. vřadil jsem ho mezi půmpu a filtr, spuští se s otočením klíčku do první polohy. samozřejmně je jsou to další dva spoje na palivové hadici, které mohou pozlobit...

Napsal: stř dub 27, 2011 20:50
od popest
MartasBrno píše:Asi k čerpání ne? Víš jak funguje pumpa ve studni co máte na dvoře? V sestavě je sací ventil, výtlačnej ventil a píst. V autě je místo pístu membrána. Když jde píst/membrána jedním směrem, nasává se do komory pumpy palivo sacím ventilem. Když píst/membrána změní směr, sací ventil se zavře a otevře se výtlačnej ventil a přes něj se tlačí obsah komory ven. Viz. literatura. Ale i na pohled je to jasný.
Mam jednu náhradní. Budu se do ní muset podívat, jediný co jsem tam viděl byla ta sestava s membránou a pružinou...

Napsal: stř dub 27, 2011 21:25
od MartasBrno
Jo, ty ventilky jsou v tom tělese s nátrubky na hadice. Jeden je ze strany membrány, druhej ze strany sítka shora.