Padani paliva - ventilky palivove pumpy, kde sehnat?

Moderátor: Moderátoři

Rankl
Příspěvky: 268
Registrován: úte říj 20, 2009 20:46
Bydliště: Kolinec

Příspěvek od Rankl »

neodpustím si zmínit věc, která mě vytrestala. při výměně těsnění pumpy my ta hnací tyčinka zajela do motoru a zapadla do vany. Kolegové psaly, že to nevadí a mam jitam nechat, tehdy jsem ještě rezervní neměl, tak sem se lovil ve vaně. na to bacha.

pak jsem ještě instaloval (spíš z důvodu bezpečnosti, ale proti padání paliva to zřejmně také zabírá) elekromagnetický ventil, vymontovaný z vozu co jezdil i na lpg. vřadil jsem ho mezi půmpu a filtr, spuští se s otočením klíčku do první polohy. samozřejmně je jsou to další dva spoje na palivové hadici, které mohou pozlobit...
2107 a 21214
popest
Příspěvky: 361
Registrován: úte led 09, 2007 18:37
Bydliště: Žatec

Příspěvek od popest »

MartasBrno píše:Asi k čerpání ne? Víš jak funguje pumpa ve studni co máte na dvoře? V sestavě je sací ventil, výtlačnej ventil a píst. V autě je místo pístu membrána. Když jde píst/membrána jedním směrem, nasává se do komory pumpy palivo sacím ventilem. Když píst/membrána změní směr, sací ventil se zavře a otevře se výtlačnej ventil a přes něj se tlačí obsah komory ven. Viz. literatura. Ale i na pohled je to jasný.
Mam jednu náhradní. Budu se do ní muset podívat, jediný co jsem tam viděl byla ta sestava s membránou a pružinou...
Uživatelský avatar
MartasBrno
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Příspěvek od MartasBrno »

Jo, ty ventilky jsou v tom tělese s nátrubky na hadice. Jeden je ze strany membrány, druhej ze strany sítka shora.
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“