Stránka 2 z 23

Napsal: sob bře 05, 2011 18:25
od kubahosi
dik ceny celkem prijatelne:-) az najdu trochu casu tak asi vymenim za ten novej altít to bude asi jednodussi :-)

Napsal: sob bře 05, 2011 18:30
od MartasBrno
No, tak pokud není chyba jinde... Pojistková skříňka, regulátor... Mně se už taky stalo, že mi nešly blinkry, taky se mi už stalo, že vypadlo dobíjení, a po zahýbání pojistkama se to spravilo, teda nakrátko. Trvalá oprava byla v přihnutí plíšků a taky očistě kontaktů od oxidace.

Napsal: sob bře 19, 2011 19:25
od kubahosi
zase vracím k alternatoru, nebo-li k dobíjení, zkousel jsem project jestli se nedobije baterka, kontrolka stale nesvítí, po ceste jsem zjistil ze mi sotva jdou blinkry a asi mi dost slabe svitilo pri jizde, po rostlacení zase chytnul v pohode a vse fungovalo jak ma, po dojetí jsem zkusil jestli chytne motor se tocil normalne jako by byla nova baterie, potom vubec slysim jenom naky cvakani. bude to fakt baterii?

Napsal: sob bře 19, 2011 20:45
od MartasBrno
Hele - to je jak do dubu. Musíš měřit, ne zkoušet, jestli to čirou náhodou nebude dobrý.

Máš voltmetr, nebo něco takovýho? Jaký máš auto?

Pokud by všechno fungovalo, jen to nechtělo startovat, mohlo by to být jak baterií, tak startérem a souvisejícíma věcma.
Jestli ti to odmítá fungovat i normálně, ikdyž se dobíjení tváří, že by dobíjet mohlo, tedy nechce to ani svítit, ani blikat, ani startovat, tak je baterie buď vybitá (problém v dobíjení), nebo zničená.

Ale protože se to podle popisu chová jednou tak, jednou onak, soudím, že by baterie mohla být jednou z možných příčin. Ale na vině může být i to dobíjení, které třeba nedobíjí, ikdyž kontrolka mlčí. Musíš si to ale potvrdit nebo vyvrátit měřením, křišťálovou kouli nemám. Třeba se ozve někdo prozíravější.

Napsal: čtv črc 07, 2011 09:32
od Kewint
Takže to shrnu , vyměnil jsem tři alternátory, tři regulátory a furt nic , vše zapojeno podle schematu , na plus po klíčku zapojeno na 15tku na regulátoru , z 67 na regulátoru napojeno na uhlíky . A prostě to nedobíjí

Napsal: sob črc 09, 2011 17:21
od MartasBrno
Kewint, Hele - to je jak do dubu. Musíš měřit, ne zkoušet, jestli to čirou náhodou nebude dobrý
Máš voltmetr, nebo něco takovýho?
Potřebuješ voltmetr na měření napětí a ampermetr na měření proudu. jestli chceš lekci jak zacházet s obyčejným multimetrem, napiš, po telefonu, nebo po skypu to můžeme probrat. Škoda že jsi tak daleko, potřebuješ trénink s někým, kdo ti povede ruce.
Jestli ti elektrika nejde, nestyď se, elektrika nejde polovičce národa. Nic na tom není. Chce to ale ujasnit si nějaké základy.

Napsal: sob črc 09, 2011 18:45
od Kewint
Už to dobíjí jen potřebuju vedet,jaky jsou kontakty na skodovackem regulátorů,abych ho mohl napojit na žigula ? Kontakty tam jsou tuším D,D+,54 a B

Napsal: sob črc 09, 2011 18:57
od Dusan
polozis regulator pred seba, popis vyvodov z lava do prava. prvy vývod nechaš nezapojeny, na 2 zapijiš spinane +12V ,3 ide na uhliky alternatora a posledny ten je dalej od tych predošlich troch je kostra.

Napsal: úte črc 12, 2011 13:08
od Kewint
No takže 54 necham volny na D+ 12V na DF uhliky a B- kostra?

Napsal: stř črc 13, 2011 20:48
od Dusan
Jo.... inak by to malo ist cez poistku :D

Re: alternator

Napsal: stř srp 24, 2011 20:46
od Juraj Juriga
Ahojte, chcel by som sa opýtať na pár pre mňa záhadných skutočnoastí. Môj vaz 21044 1,7i má nekonečné problémy s dobýjaním, nočná mora ale aj moja chyba.
Začali odchádzať diody najskôr pomocná- dobíjalo ale slabo okolo 12 v. Po neakej dobe začali kapať diody zo šiestich určite štyri. jedna po druhej, menil mi ich jeden, dával tam aj diody z iného tipu auta. Ale vlastne tam mám riadny guláš. Po roku zase prestal dobíjať, rozhodol som sa že kúpim druhý. Kúpil som starší.
Vložím do auta a na porazenie dobíja len 12,8 V, meral som na baterke. Poradťe čo by to mohlo byť diody?, regulátor? Alebo urobiť s dvoch jeden altik.
Dostať kúpiť diodove mostíky da týchto altikov?
Ešte sa chcem opýtať môže vypínacie rele kontrolky dobíjania ovplyvniť hodnotu napätia do baterie?, to relé je tiež v 21044 na spolujazcovej strane pod kapotou na vnútornom blatníku?taká plastová kocka má vývody 85 86 87 a 30/51? a je tam len jedna. Je to na tú kontrolku? . A hlavne preto mám s toho chaos pretože niekedy mi tam autoelektrikár dal altik z 2101 a dopojil mi tam jedno vypínacie relé rovno k tomu o ktorom si myslím že bolo pôvodné rele. A on ich neak poprepájal. Je mi do plaču čo mám robiť.

Re: alternator

Napsal: pon říj 29, 2012 21:09
od Filip85
Zdravim muzu takovyto co je na foto pouzit i do 2105? Aspon se zda ze vypada stejne. Prodejce uvadi altik 2101. Ci v cem je rozdil?
diky

Re: alternator

Napsal: úte říj 30, 2012 14:06
od Křečík Barbuška
To foto?

Re: alternator

Napsal: úte říj 30, 2012 22:10
od Filip85
no ten co je tady na zacatku...tak jsem si takovy i nasel jinde a je z 2101...tak se ptam zda ho muzu pouzit do 2105...ale uz jsem nekde slysel ze ne...a i se zda ze maji to celo na ktere je zde pohled na tom fotu trochu rozdil...

Re: alternator

Napsal: úte říj 30, 2012 22:17
od Filip85
tady konkretni fota tedy jeste