Dnes jsem šel kouknout na ventily, už při sundávání víka, na kterém tři šrouby vůbec nebyly dotažené, jsem začínal něco tušit... Pod vačkou se jen tak válelo vypadené vahadlo Teď už je vše v pořádku a motor zase běhá po všech čtyřech.
Jen je mi záhadou, jak se na svíčku dostal benzín
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
neviem sice, ako sa to moze stat, ale videl som to uz niekolkokrat, ale zatial nikdy na zigulackom motore. Videl som jedno XMko o ktorom si majitel myslel, ze je motor zadrety a ked sme zhodili ventildekel, hned bolo vidiet pricinu, preco nejde tocit motorom. Vahadlo bolo vyskocene a spriecene medzi hlavou a vackou.
Všecko je možné, třeba u některých starších OHV motorů (konkrétně ARO) občas vypadne tyčka zdvihátka. Řeklo by se nemožná věc, celé je to permanentně šponované a vymezené ventilovou pružinou .. a přece vypadne když motor ve správný čas na správném místě kopne. Taková malá konstrukční vada.
Tak jsem se tu zase po skoro půl roce zjevil, abych se konečně pochlubil nějakým tím obrázkem. Od koupě se odehrála spousta věcí, dokonce jsem chtěl žigula prodat (když jsem na něm našel šlápoty, fialové fleky, odřeniny a důlky - sobotní noc na parkovišti ve městě) a potom dokonce rozebrat (to zase když mi došlo, že tři žigulíci jsou moc, krátkou sirku si nakonec vytáhla "Pravda a láska"). Vše se ale nakonec v dobré obrátilo, vzal jsem tempo, flexu, hever, golu a pustil se do díla. Teď zase kolem domu orám brázdu, jako za starých časů...
Přikládám fotky z ledna, března a několik z května.