Salát

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
HoluboSup
Příspěvky: 78
Registrován: ned dub 29, 2007 12:02
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od HoluboSup »

Dnes jsem šel kouknout na ventily, už při sundávání víka, na kterém tři šrouby vůbec nebyly dotažené, jsem začínal něco tušit... Pod vačkou se jen tak válelo vypadené vahadlo :D Teď už je vše v pořádku a motor zase běhá po všech čtyřech.
Jen je mi záhadou, jak se na svíčku dostal benzín :?:
Uživatelský avatar
Chester
Příspěvky: 849
Registrován: čtv dub 24, 2008 12:19
Bydliště: Chotěboř

Příspěvek od Chester »

HoluboSup píše: jak se na svíčku dostal benzín
není možné aby si motor otevřel ventil podtlakem sám??
2103 1.5. r.v.1977
2111 1.5 16V r.v.2001 (JMJ´s EX)
2112 1.5 16V r.v.2005 +9.12.2022
105SP - kukačka:)
R. Scenic 2005 1.6 16V
Uživatelský avatar
HoluboSup
Příspěvky: 78
Registrován: ned dub 29, 2007 12:02
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od HoluboSup »

Chester To se mi moc nezdá, ale nějak se tam holt dostal. Hlavně že to konečně funguje 8)
Uživatelský avatar
Laďuša
Příspěvky: 12130
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Laďuša »

Třeba netěsnost ventilu...
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Uživatelský avatar
HoluboSup
Příspěvky: 78
Registrován: ned dub 29, 2007 12:02
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od HoluboSup »

No jo, pravda, po těch stotřiceti tisících sotva může stoprocentně těsnit a díky tomu podtlaku...
Uživatelský avatar
MartasBrno
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Příspěvek od MartasBrno »

Jak mohlo být vypadené vahadlo? Co ta přídržná pružina?
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Uživatelský avatar
flamo
Příspěvky: 374
Registrován: úte dub 15, 2008 15:04
Bydliště: Žilina

Příspěvek od flamo »

neviem sice, ako sa to moze stat, ale videl som to uz niekolkokrat, ale zatial nikdy na zigulackom motore. Videl som jedno XMko o ktorom si majitel myslel, ze je motor zadrety a ked sme zhodili ventildekel, hned bolo vidiet pricinu, preco nejde tocit motorom. Vahadlo bolo vyskocene a spriecene medzi hlavou a vackou.
Mercedes W124 200E (1989) || Škoda Rapid 136 (1990) || Š 1203M || Mercedes W124 230TE (1990)
http://flog.pravda.sk/flamove-fotky.flog
http://flamo.rajce.idnes.cz/
Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 1285
Registrován: úte čer 01, 2004 09:18
Bydliště: Kralův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Roman »

Videl som to na zigulackom motore niekolkokrat, ziadny div :D
Roman
rosta
Příspěvky: 1417
Registrován: ned led 07, 2007 12:53
Bydliště: Moravany u Holic

Příspěvek od rosta »

tak to slyším prvně aby vypadlo vahadlo......
když jsem byl malý vozili mě ladou a od té doby....
Uživatelský avatar
dvk
Příspěvky: 2562
Registrován: pát pro 04, 2009 16:21
Bydliště: okr. Přerov

Příspěvek od dvk »

Všecko je možné, třeba u některých starších OHV motorů (konkrétně ARO) občas vypadne tyčka zdvihátka. Řeklo by se nemožná věc, celé je to permanentně šponované a vymezené ventilovou pružinou .. a přece vypadne když motor ve správný čas na správném místě kopne. Taková malá konstrukční vada.
2x УАЗ 452, еx 21044 a 2105
Uživatelský avatar
HoluboSup
Příspěvky: 78
Registrován: ned dub 29, 2007 12:02
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od HoluboSup »

Tak jsem se tu zase po skoro půl roce zjevil, abych se konečně pochlubil nějakým tím obrázkem. Od koupě se odehrála spousta věcí, dokonce jsem chtěl žigula prodat (když jsem na něm našel šlápoty, fialové fleky, odřeniny a důlky - sobotní noc na parkovišti ve městě) a potom dokonce rozebrat (to zase když mi došlo, že tři žigulíci jsou moc, krátkou sirku si nakonec vytáhla "Pravda a láska"). Vše se ale nakonec v dobré obrátilo, vzal jsem tempo, flexu, hever, golu a pustil se do díla. Teď zase kolem domu orám brázdu, jako za starých časů... :twisted:
Přikládám fotky z ledna, března a několik z května.
Přílohy
100_9285.jpg
100_8686.jpg
Uživatelský avatar
HoluboSup
Příspěvky: 78
Registrován: ned dub 29, 2007 12:02
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od HoluboSup »

zbytek
Přílohy
100_9493.jpg
100_9485.jpg
100_9483.jpg
Uživatelský avatar
Puhi
Příspěvky: 2727
Registrován: čtv čer 07, 2007 20:48
Bydliště: Michaelsheep

Příspěvek od Puhi »

ďalší čo sa pridáva k štýlu "radikálov" :D pekne
Uživatelský avatar
Michal Pokorný
Příspěvky: 3826
Registrován: ned led 28, 2007 20:53

Příspěvek od Michal Pokorný »

Tak nějak mi to připomíná záběry z vrakovišť, kde jsou auta narovnána do třech a více pater. To spodní většinou vypadá podobně :mrgreen:
VAZ 2101, VAZ 2104, Škoda Fabia 1,4 16V
ex. 2xVAZ 2101, 2xVAZ 2105, 2xVAZ 21044i, Škoda Favorit 135 GLXi, VAZ 2111, Lada 4x4, Peugeot 206 1,4 HDi, VAZ 2104
Uživatelský avatar
Jakub Metelka
Příspěvky: 2305
Registrován: úte led 15, 2008 18:11
Bydliště: Brno venkov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jakub Metelka »

Michal Pokorný píše:Tak nějak mi to připomíná záběry z vrakovišť, kde jsou auta narovnána do třech a více pater. To spodní většinou vypadá podobně :mrgreen:
Přesná definice :wink: :lol:

Já do dneška nepochopil jaký účel to snižování vlastně má :?: :D
2x VAZ-2101 (1972), 2x VAZ-2101 (1973), VAZ-2101 (1977), VAZ-2102 (1977), 2x VAZ-2106 (1978), VAZ-21053 (1989), VAZ-2107 (1986), VAZ-2121 (2002) Moskvič-408-1 (1972), Škoda-120L (1983), Škoda-105S (1984), Škoda Favorit 136L (1989), Škoda-Felicie (1995,1996), Škoda Felicie kombi (1997), Mercedes -200E (1987), Avia A31 (1987), Škoda 706 RTHP (1973)
Odpovědět

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“