Stránka 2 z 2
Napsal: úte pro 21, 2010 21:23
od Křečík Barbuška
Mno, a hlavně aby to stříkání dutin mělo nějaký smysl mělo by v nich být sucho a aspoň trochu teplo.
Napsal: stř pro 22, 2010 06:39
od Yogi
Děkuju, teď bych to měl už v pohodě zvládnout. Protože pak přijdou na řadu další věci, jako brzdy, řízení, motor atd atd, určitě zde ještě mnoha dotazy přispěji.
Napsal: stř pro 22, 2010 08:16
od Teepee
Yellow01 píše:Kozy vepředu dávám pod ramena co nejblíž k nápravnici. Musíš zvednout napřed zadek a pak až předek, hydraulickým heverem se to jinak nedá. Hever dej vzadu pod diferák a vepředu pod nápravnici.
Tohle mi nějak nedochází.

Je nějaký hlubší smysl zvednout si nejdřív zadek a až pak předek?
Napsal: stř pro 22, 2010 09:50
od Yellow01
Jistě, protože pokud zvednu napřed předek, budu mít auto vzadu tak blízko země, že už pod něj nezajedu pojízdným heverem a navíc je diferenciál tak daleko pod autem, že tou tyčkou nejde pumpovat nahoru a dolu.
