Stránka 2 z 3
sad
Napsal: úte lis 23, 2010 23:11
od mušketýr
Marku,můj důvod montáže tunning filtru není zvýšení výkonu.Jak jsem psal jinde,začal sem s rallyekrosem a tam je prachu habaděj.Sériový filtr není možné dokonale zbavit prachu a několikanásobná možnost vyprání bavlněnho je ideální řešení. Tnak se vyrábí i náhrada klasické vložky v bavlně.ŠEL BYCH DO TOHO i do auta pro každodení jezdění,ale bohužel u nás za něj chtěj 1500kč
Mám to už na autě a praní sem už taky pochopil.M,S.
Napsal: úte lis 23, 2010 23:42
od Little Red Riding Hood
zvláštní že na návodu od K-N je napsane že se filtr nesmí sušit horkým vzduchem a na navodu ke GREENu je napsané že se má dosušit fénem...
Napsal: stř lis 24, 2010 08:02
od Marek
musketyr: Pro účely rallycrossu se filtry vůbec nepoužívají. Na hrdlo karburátoru se nasadí dvojmo dámská punčocha. Po sezoně se motor repasuje a jede se dál.
Napsal: stř lis 24, 2010 08:08
od Cory
Ja si myslim, ze musketyr nejazdi profesionalny rallycross, a preto chce aby mu motor nieco vydrzal.
Napsal: stř lis 24, 2010 15:45
od libormahdal
JmJ píše:Jenom at ho oreze rozumne, aby si nesal pri popojizdeni horky vzduch primo od motoru.
A kolem investice 2000 CZK me napada ma oblibena pisnicka:
elektricka sahara + bezkontakt
CO to je sahara
A jake dalsi ZAKLADNI upravy bych mel udelat?(ZAKLADNI= aby to zvladl uplny laik, clovek co studuje ekonomku a ne prumyslovku
)
Napsal: stř lis 24, 2010 15:58
od peet2101
libormahdal,
Sahara = vrtule chladiče
Než začneš auto upravovat, zajisti aby nejdřív všechno fungovalo, abys neměl zoxidovaný kontakty, namaž všechno co se namazat dá,...
Napsal: stř lis 24, 2010 16:00
od MartasBrno
saharou se myslí ventilátor chlazení, je to ten větrák za chladičem. Poněkud modernější provedení je elektrické a mělo by být výhodné v provozu.
Podobně bezkontaktní zapalování je konstrukčně vylepšené tak, aby se omezila jeho nutná údržba a aby se zlepšil chod motoru, což se zřejmě s úspěchem dosahuje.
Základní? No - třeba vyměnit ty kapaliny - mají omezenou životnost a třeba na jeden olej jezdit 20 let a jen dolívat nebude úplně OK... Tedy než na základní úpravy je přednější se soustředit na ZÁKLADNÍ údržbu.
Řiď se návodem k obsluze a další dostupnou literaturou, nehledě na to, co si o tom kterej Lojza myslí. Předejdeš škodám.
Napsal: stř lis 24, 2010 16:06
od Luděk Musil
libormahdal píše:A jake dalsi ZAKLADNI upravy bych mel udelat?(ZAKLADNI= aby to zvladl uplny laik, clovek co studuje ekonomku a ne prumyslovku )
Já mám taky jen ekonomku a kromě diferenciálu a karosařiny už jsem dělal na autě vše (od předního po zadní nárazník a kolikrát i dál)
.
Záleží, jak jsi technicky zdatný, manuálně zručný, kolik a jaké nářadí vlastníš a na co si troufneš
. L.
Napsal: stř lis 24, 2010 16:10
od libormahdal
MartasBrno píše:saharou se myslí ventilátor chlazení, je to ten větrák za chladičem. Poněkud modernější provedení je elektrické a mělo by být výhodné v provozu.
Podobně bezkontaktní zapalování je konstrukčně vylepšené tak, aby se omezila jeho nutná údržba a aby se zlepšil chod motoru, což se zřejmě s úspěchem dosahuje.
Základní? No - třeba vyměnit ty kapaliny - mají omezenou životnost a třeba na jeden olej jezdit 20 let a jen dolívat nebude úplně OK... Tedy než na základní úpravy je přednější se soustředit na ZÁKLADNÍ údržbu.
Řiď se návodem k obsluze a další dostupnou literaturou, nehledě na to, co si o tom kterej Lojza myslí. Předejdeš škodám.
O údržbu se snažím. Kapaliny zvládám
......kde se da ta nova sahara a bezkontakt poridit popr z ktereho jineho auta?
Napsal: stř lis 24, 2010 16:17
od MartasBrno
Z jinéh auta není třeba, na ladu se dá koupit minimálně z ukrajiny přes zdejšího kolegu Coryho, stačí jej kontaktovat. Neměl bys to doma druhý den, ale vadit ti to nemusí... Jinak můžeš zkoušet Lada prodejny, pokud se ti v okolí podaří nějakou nalézt. Hledej e-shopy... Jinak díly z ukrajiny mají svá specifika - před montáží je dobré je rozebrat, dokončit výrobu
, seskládat a osadit do auta. Tento drobný zádrhel je ale vyvážený nízkou cenou.
Napsal: stř lis 24, 2010 16:40
od libormahdal
MartasBrno píše:Z jinéh auta není třeba, na ladu se dá koupit minimálně z ukrajiny přes zdejšího kolegu Coryho, stačí jej kontaktovat. Neměl bys to doma druhý den, ale vadit ti to nemusí... Jinak můžeš zkoušet Lada prodejny, pokud se ti v okolí podaří nějakou nalézt. Hledej e-shopy... Jinak díly z ukrajiny mají svá specifika - před montáží je dobré je rozebrat, dokončit výrobu
, seskládat a osadit do auta. Tento drobný zádrhel je ale vyvážený nízkou cenou.
Moc děkuju za odpovědi.
Ještě nějaké nápady na vylepšení nebo zvýšení výkonu?
Napsal: stř lis 24, 2010 16:47
od Ivo
libormahdal píše:Ještě nějaké nápady na vylepšení nebo zvýšení výkonu?
Já bych jednu radu měl. Číst. Na foru je toho myslím celkem dost už napsaného a pochybuju, že mezi tím někdo vynalezl něco dalšího.
Napsal: stř lis 24, 2010 16:48
od Hurikán
Ivo, třeba vynalezl, ale zapoměl to sem napsat.
Napsal: stř lis 24, 2010 16:49
od dvk
Mě dal jednu super radu ohledně zvýšení výkonu Cooper. Když byl u mě a vyměnili jsme auta, tak zjistil, že mi nejde plynový pedál až na podlahu - vadil mi tam kobereček
Napsal: stř lis 24, 2010 16:51
od libormahdal
dvk píše:Mě dal jednu super radu ohledně zvýšení výkonu Cooper. Když byl u mě a vyměnili jsme auta, tak zjistil, že mi nejde plynový pedál až na podlahu - vadil mi tam kobereček
Parádní nápad
Už mám pročtenou snad většinu fóra. Ale kdybych náhodou na něco zapomněl tak využívám i cestu se přímo zeptat.