Stránka 2 z 2

Napsal: pon led 24, 2011 09:31
od dvk
Sid píše:Keď sa u našej 1,7i vyhodí za jazdy kvalt, otáčky najprv klesnú k voľnobehu, potom vyletia na 1500 a vrátia sa na cca 1300.
Asi máš nějaký upgrade ŘJ, myslí si, že chceš dávat meziplyn a podřazovat :wink: Moje 1.7i tohle teda nedělá - při vyřazení za jízdy klesnou otáčky na cca 1200 a po cca dvou vteřinách klesnou na volnoběh a drží.

Napsal: pon led 24, 2011 09:39
od Puhi
Keď sa u našej 1,7i vyhodí za jazdy kvalt, otáčky najprv klesnú k voľnobehu, potom vyletia na 1500 a vrátia sa na cca 1300.
takto skáču pri bežných autách otáčky, keď sa zasahuje do klapky (napr. pri čistení) a ešte nebola nastavená počítačom. Či sa nastavuje aj u lady neviem, takže si domyslite :lol:
nerobili ste s klapkou nič?

Napsal: pon led 24, 2011 19:09
od Cooper
Pokud vím, má to být tak že za jízdy je volnoběh kolem 1200 otáček a až po zastavení spadne na 950. Nevím proč je za jízdy volnoběh vyšší, ale je to tak napsáno v servisní příručce. Na Ičku jsem za jízdy neměl nikdy volnoběh 950.

Napsal: pon led 24, 2011 19:11
od Drobek81
Cooper píše:Pokud vím, má to být tak že za jízdy je volnoběh kolem 1200 otáček a až po zastavení spadne na 950. Nevím proč je za jízdy volnoběh vyšší, ale je to tak napsáno v servisní příručce. Na Ičku jsem za jízdy neměl nikdy volnoběh 950.
to ma byt kvuli snazsimu prerazeni, pokud snimac rychlosti udava nejaky pohyb tak nespadne do volnobehu hned ale az po nejake dobe - bud cas nebo zastaveni ale to uz si nepamatuju jak to bylo...

Napsal: pát led 28, 2011 16:31
od Sid
A dalo by sa to nieako prerobiť, aby to bolo ako na každom normálnom aute že vyradím a hneď 800otáčok????
Zbytočne to len veľa žerie a zle sa na to díva.

Napsal: pát led 28, 2011 17:24
od Ivo
Jo. Můžeš vyhodit vstřikování a vrazit tam karbec. Pak si nadstavíš otáčky, jaké chceš. Nebo si na to časem zvyknout, jako já, když jsem přešel na íčko.

Napsal: pát led 28, 2011 22:33
od Sid
Keby to nebol neprípustný zásah, dalo by sa o tom uvažovať. Inak viacej krát som počul o tom, že íčko má nízku spotrebu. Len tak zo srandy sme to zrátali v lete cca 9litrov a teraz v zime tak 10-12 litrov.
Ale naspať k téme. Ktosi tu mal aj orig. diagnostiku. Dosť ľudí tu má znalosti o tom, ako vyzistiť závady v tej sieti vstrekovania. Keby sme mali akýsi problém nebol by nám niekto znalý ochotný prezrieť auto. Samozrejme by to nebolo zadarmo.

Napsal: pát led 28, 2011 23:59
od MartasBrno
Diagnostika by měla být v Brně.

Napsal: sob led 29, 2011 02:49
od Maysner
Diagnostiku ma u sebe Patrac

Napsal: ned led 30, 2011 08:08
od Sid
Ešte ma napadla jedna vec: Keď je na prevodovke ten snímač rýchlosti, bude do toho auta pasovať 5 stupňová prevodovka z klasickej lady?

Napsal: ned led 30, 2011 09:26
od JmJ
Sid píše:Ešte ma napadla jedna vec: Keď je na prevodovke ten snímač rýchlosti, bude do toho auta pasovať 5 stupňová prevodovka z klasickej lady?
ano. ten snimac je mez prvodovkou a lankem nahonu tachometru. Normalne je lanko namontovano primo na prevodovku, tady je mezi nimi jeste snimaci bazmek.

Napsal: ned led 30, 2011 11:35
od Patrac
shrnu to
problém kolísajících otáček za jízdy po vyřazení a nebo při stání je celkem běžný jev Zjistil jsem to už u několika aut. 1,7 a nevímdefakto proč.
Zkusil jsem vyměnit snímač otáček na klice, krokový motorek volnoběhu i snímač polohy škrtící klapky. Výsledek = vše je stejné.. ještě chci vyměnit snímač rychlosti na převodovce.

protože pokud motor kolísá po zastavení a za chvíli přestane jde podle mne o chybný signál z čidla na převodovce.

ad zvýšené otáčky po vyřazení. Ano je to tak naprosto v pořádku. snímač udává rychlost do RJ a jakmile klesne pod 10km/h snímač předá informaci RJ a otáčky klesnou na předepsanou hodnotu 850-900ot. jinak tohle jde velice jednoduše ověřit. Zastavit v kopci počkat až motor půjde na 900 pak odbrzdit a volnoběhem se rozjet. Uvidíš že jak ti rychlost vyleze nad 10km/h motor okamžitě zvýší volnoběh. Teplota motoru nemá vliv na změnu otáček volnoběh/ zvýšený volnoběh za jízdy.

Důležitý jev u toho je jestli to dělá jak u teplého tak u studeného motoru. Pak se dá i vyhodnotit které čidlo na to má vliv..
Když je motor pod provozní teplotou jde motor totiž z dat RJ plus bere informace ze tří čidel. po ohřátí na provoz už do toho začne mluvit i Lambda sonda.

odpojení snímače z převodovky.? nevím nevím jistě že to jde otázka je jak se k tomu postaví RJ motoru. 100% to vyhodnotí jako chybu ( chybí signál ze snímače převodovky)
a přejde do "nouzového režimu" tuším že bude trvale udržovat střední otáčky tedy kolem 1100 ot.. Musel bych se podívat do příručky.
ad diagnostika. ano diagnostika je u mne ale jak psal L.O. pokud ti CHE nehlásí chybu při vyblikání tak t npkmůže ani Diagnostika. Diagnostika má od vyblikání jednu velkou výhodu. Vypíše na display o co jde za chybu (čidlo) na rozdíl od blikání kontrolky. to jednak a druhak mnohdy může dojít k tomu že čidlo je nčnuté a dává signál na hranici tolerance. tedy CHE svítit nebude ale RJ motoru se s tím už nedokáže vypořádat. to se dá zjistit právě pomocí diagnostiky. Ta totiž ukazuje i skutečné měřené hodnoty čidel a ty se dají porovnat s diagnostickou tabulkou. :wink:

Re: Vaz 21044 1,7 i blbnú otáčky.

Napsal: ned zář 25, 2011 19:13
od Niva
Může mě někdo poradit co s týmto problémem?
Motor 1,7i jednobod 99rok, pohon Ba-LPG. Na LPG jezdí tak jak má včetně volnoběhu,na BA je volnoběh 2000-3500otáček, při jízdě na Ba musím pořád brzdit do zatáček.
nevim proč to na LPG jede normálně a na Ba ne
Děkuji za případnou radu

Re: Vaz 21044 1,7 i blbnú otáčky.

Napsal: pon zář 26, 2011 06:51
od Patrac
Niva píše:Může mě někdo poradit co s týmto problémem?
Motor 1,7i jednobod 99rok, pohon Ba-LPG. Na LPG jezdí tak jak má včetně volnoběhu,na BA je volnoběh 2000-3500otáček, při jízdě na Ba musím pořád brzdit do zatáček.
nevim proč to na LPG jede normálně a na Ba ne
Děkuji za případnou radu
a dělalo to i před instalací??? pokud ne tak máš někde přicpaný nějaký kanál a pak ti to drbe otáčky